Nasıl oluyorda 150cc,200cc den daha hızlı olabiliyor?

Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
150 cc apache 140 yapıyorsa, 300 cc ninja 280 mi yapar

şimdi cc ile beygir gücü mantıken doğru orantılı, 150cc bir motor 140 km hız yaptığında 300cc bir motor "x" km hız yapması.

doğru orantı kurun ve ve eşitliğin sol tarafındaki sayıları çarpıp çıkan sonucu eşitliğin sağ tarafındaki sayıya böldüğünüzde sonucun 70 olduğunu göreceksiniz.

300cc bir motor bu durumda 70 km hız yapar.
 
Katılım
4 Eki 2018
Mesajlar
120
rks winner enduromsu bir motor dişli ebatını geçtim şanzıman çıkış oranıda farklıdır buna güç ve tork farkınıda eklersen o bahsedilen hızlar normaldir 1800cc harley x bir motor ile 1300 lük hayabusayı düşün üretim amaçları farklı tamam belki apaçhe performans için üretilmemiş olabilir ancak yapısı itibari ile rks den hızlı gidebilir
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
1000 cc vstrom 220 yaparken 600cc supersport 280 yapıyorsa hiçl kafana takma
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Geçen yaz skydiving yaparken havada havada 50 m/sn hıza ulaşmıştım, simdi ben kaç beygirim ?

Eldivenini kazada eskiten abiler bi yardımcı olsunlar lütfen.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst