2019 Motorlu Taşıtlar Vergisi MTV Oranları Belli Oldu

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
Milyonlarca vatandaşı ilgilendiren Motorlu Taşıtlar Vergisi (MTV) oranlarına düzenleme geldi. 23 milyon araç sahibini ilgilendiren ve geçtiğimiz sene yüzde 25 oranında olan MTV için yeniden değerleme oranı yüzde 15,9 olarak belirlendi.

Mc1GhY.jpg
 

Ekli dosyalar

  • 2019-mtv-motosiklet-ne-kadar.jpg
    2019-mtv-motosiklet-ne-kadar.jpg
    77.5 KB · Görüntüleme: 27,850
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
17 Ara 2017
Mesajlar
186
Ben hep 20tl lik alıyorum oyüzden sıkıntı yok. Tek sıkıntı geminin batmasına sebep olanlarla aynı gemide olduğum gerçeği
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
100 lira fazla ödeyeceğim Haziran'a göre.Acaba bu ödediğim 100 lira motoruma performans olarak geri döner mi?
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
vaybe demek 650c.c üstü 740tl idi şimdi rahat 900 falan olmuşdur... 650c.c üstü 2-3 yaşında bir motorumuz olsa kafadan 900tl düz bin lira de işte para ödiycez.. iyi para.. gerçi 2-3 yaşında 650 cc üstü motora 30-40 bin tl en az vermiş adamada bin lira simit parası gelir .. bende ne diyorsam..
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
Arabadan bana bu sene 1259 tl mi kaçacak vay anasını..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Araç değerine göre mi hesaplanıyor artık ?
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Taşıt değeri ve km mevzusu ilginç olmuş. Bu uygulanacaksa muayenedeki km mi baz alınacak acaba...
 
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
298
Zaten hangi günümüz zamsız geçiyorki ? AKPlilerin çoğunun arabası olmadığı için rahatlar bizi ilgilendirmiyor derler.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
taşıt değeri arabada 2018 öncesi ve 2018 sonrası diye hesaplanıyor.. yani aracınız 2006 modelse siz eski normal sisteme tabisiniz. 2018 sonrası ise aracınızın hem hacmi hemde fiyatı üstünden bir vergilendirmeye tabiisiniz.

orda bir şık var altta araba kısmında İlk İktisabı diye ordan aracınız modeli 2018 öncesi ise onu işaretliyceksiniz..
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Oha, Benim araba için 1.832 TL yazıyor, böyle vergi mi olur.. Ama ne diyoruz, her şeye rağmen EVET
 
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
636
Benim maaşa patron %23.75 zam yapsın, sabaha kadar sevinçten yerimde duramam.
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
283
sonra soruyorlar niye araba, motosiklet üretmiyoruz diye.

üreteni, tüketeni haraca bağlamış mafya kurmuşsun tc adında. ne gereği var ki?
 
Katılım
9 Kas 2018
Mesajlar
279
Motosikleti
Yamaha x-max 250 ABS (2025)
haram zehir zıkkım olsun.
 
Katılım
19 Kas 2018
Mesajlar
97
Para yetmeyince daha çok toplarız mantığı ile ancak apartman yönetilir.

ama biz hakediyoruz bunları. sene başında işçide 2000 beklerken 1850 yi bi eline alıyor.
öbür eliylede mart ayında gidiyor yine aynı oyu atıyor.

Diyeceğim o ki, Hayırlı olsun yeni zamlarınız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst