Yamaha Yamaha XCITY 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
44
bu konuya ölü topragı atılmış...
resim-20160802165016.jpg
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
8
Kusura bakmayın biraz geç oldu

1- benzin pompasindan ziyade size benzin göstergesiyle ilgili sormak istiyorum. bendekinde 95 - 100 km civari gittikten sonra ibre dusmeye başlıyor ve gozle gorulur sekilde düşüyor sizinki de boyle mi? (hava ve debriyaj filtrelerini yarin degistircem degismesi gerekiyor)
Gayet Normal Bendede o şekilde

2- ben kitapçıkta yazan degerleri yaptim on 25 arka 28 basinc ama su lastik diye belirtilmiyordu bende de ctiy grip var tam olarak olmasi gereken nedir sizce on ve arkanin. gecen gün saglam bir kaza atlattim yol kaygan zaten ve bu motorumun lastiklerine de pek guvenemiyorum fazla lakin tam ondeki arabaya carptim derken fren sık ve bırak yaparak 1 2 kere son anda toparladım yani burda basincin dusuk olması mi frenlemeyi daha saglam ve kaydirmadan yapar yoksa basinc fazla olunca mi?

Aslında ikiside. Michelin Buz Motorun ve başka servislerinde söylediği basınç olarak arka 36 ön 34 ben bu şekilde mutluyum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:04 ----------

Uygun fiyatlı beyin veya beyni tamir edecek bir yer varmıdır
 
Katılım
27 Ocak 2014
Mesajlar
98
Motosikleti
Royal Enfield Meteor 350
arkadaşlar selamlar,
benim motorun ön takımdan ses geliyor. bir söktürüp toplatmak istiyorum. İzmir'de önerebileceğiniz kimse var mıdır?
 
Katılım
14 Eki 2017
Mesajlar
15
kardeşim face grupların da arda yılmaz diye bir usta var.onun bayilerinde taktırabilirsin bu yayı.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
sattigim xmax den az yakiyor desene,ustelik alt makina az bir farkla ayni,sanirim yurur agirlik faktoru var.

Ben 2017 eylulde 50 tl lik yakitla(5.60tl olmasi lazim)

200 km max menzil.201 olmadi hic.

çok memnunum inanki.. şehir içi kullanımı için africa twinin yanında can verdi bana
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,039
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Lira'dan Kuruş'tan anlamam, kaç l/100km'ye tekabül ediyor? Benzin fiyatlarını da takip edemez oldum artık; son aldığım 3 depo da farklı fiyattı... (Benim X City şehiriçinde 3,6l/100km yakıyordu, şehir dışı yolculu bagajlı 3,2 gördümdü.)
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Lira'dan Kuruş'tan anlamam, kaç l/100km'ye tekabül ediyor? Benzin fiyatlarını da takip edemez oldum artık; son aldığım 3 depo da farklı fiyattı... (Benim X City şehiriçinde 3,6l/100km yakıyordu, şehir dışı yolculu bagajlı 3,2 gördümdü.)

3 litre ile 3,5 litre ortalamam benimde
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,039
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Çok iyiymiş. Ben şehir içinde 3,5 altına hiç inemedim. Şu havalarda özlüyorum keratayı, tak Tucano örtüyü mis gibi gez yağmurda çamurda. Şimdi yağmurluk pantalon çizme uğraş dur... Motor da naked, illâ ki iç korumalı pantalon istiyor, dıştan takma korumalar karenaj ve depoyu çiziyor.
Bazen şeytan sat (veya takas et) X Max 300 al diyor da vitesli motordaki hakimiyet hissine ve bacakla kavrayabilmeye çok alıştım. Neyse dişimi sıkayım, 3 aya rahatlarım, artık bahar kuru bizim memlekette. Çocukluğumda Nisan'da aralıksız yağmur yağardı.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Çok iyiymiş. Ben şehir içinde 3,5 altına hiç inemedim. Şu havalarda özlüyorum keratayı, tak Tucano örtüyü mis gibi gez yağmurda çamurda. Şimdi yağmurluk pantalon çizme uğraş dur... Motor da naked, illâ ki iç korumalı pantalon istiyor, dıştan takma korumalar karenaj ve depoyu çiziyor.
Bazen şeytan sat (veya takas et) X Max 300 al diyor da vitesli motordaki hakimiyet hissine ve bacakla kavrayabilmeye çok alıştım. Neyse dişimi sıkayım, 3 aya rahatlarım, artık bahar kuru bizim memlekette. Çocukluğumda Nisan'da aralıksız yağmur yağardı.

bende africa twin var ... şehir içi ve kışın xcity ile devam.. en son 29 ekimde kortej için çıktı africa dışarıya düşün
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
bende africa twin var ... şehir içi ve kışın xcity ile devam.. en son 29 ekimde kortej için çıktı africa dışarıya düşün

Hocam xcity bakim masraflari xmax ile ayni 3adet filtre,kayis,baga,fren balatasi,ivir zivir,az buz degil,cebi biraz uzmuyor mu?

hadi africa otomobil gibi motor bakimdan sonra 10-12bin km arkana bakma.

Sanki bir suzuki adress veya sym fiddle daha iyi olabilirmis 2.motor olarak terlik niyetine.

Adress kullanan bir arkadasim.5 litre ile 220-240 km lerden bahsediyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,039
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Ben sattığımda X City 30.000'deydi, daha orijinal bagalarla kullanıyordum. Titremesi falan yoktu, sadece 20.000'e yaklaşırken bir 1-1.500km biraz titreme yapmıştı debriyaj balatalar değişince normale dönmüştü. Tek şikâyetim 3.000'de bir olan bakımıydı.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
2.motor olarak mantik,

Kara duzen
Basit sistem,hava sogutmali,karburatorlu.
Max 150cc
Yedek parcasi ve sarf malzemeleri hesapli.

ornek,kymco agility 125,fiddle 125,honda fizy 125.yamaha cygnus

ozellikle Honda fizy en ideali.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
2.motor olarak mantik,

Kara duzen
Basit sistem,hava sogutmali,karburatorlu.
Max 150cc
Yedek parcasi ve sarf malzemeleri hesapli.

ornek,kymco agility 125,fiddle 125,honda fizy 125.yamaha cygnus

ozellikle Honda fizy en ideali.

Aslında söylediğin bence de doğru ve olması gereken. Ama bu 2. motor işi maddi gelirle direkt orantılı.

Bir anımı anlatayım, 2015 yılıydı sanırım, arkadaşla gezimiz sırasında mola verdiğimizde yaşlıca abilerden oluşan bir motosikletli grup geldi yanımıza. Hepsinde cilli gibi tertemiz yeni kasa Xmax250abs ler var. Motorların temizliğinden, modelinden yakın bir tarihte alındıkları belli. Ayak üstü sohbet ettik.
Dedim; "Motorlarınız güzelmiş, yeni mi aldınız?"
Cevap; "Evet yeni aldık, maksat ayağımızı yerden kessin, 2. motor olsun diye aldık. Bizim grupta herkeste R1200GS var. Bunlarla da yakın yerlere gidiyoruz, eğleniyoruz"

Adamlar Xmax250abs gibi bir skuteri terlik niyetine kullanıyor asıl motor R1200GS olunca :) O adamlara da gidip honda fizy al denmez ki :)
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Aslında söylediğin bence de doğru ve olması gereken. Ama bu 2. motor işi maddi gelirle direkt orantılı.

Bir anımı anlatayım, 2015 yılıydı sanırım, arkadaşla gezimiz sırasında mola verdiğimizde yaşlıca abilerden oluşan bir motosikletli grup geldi yanımıza. Hepsinde cilli gibi tertemiz yeni kasa Xmax250abs ler var. Motorların temizliğinden, modelinden yakın bir tarihte alındıkları belli. Ayak üstü sohbet ettik.
Dedim; "Motorlarınız güzelmiş, yeni mi aldınız?"
Cevap; "Evet yeni aldık, maksat ayağımızı yerden kessin, 2. motor olsun diye aldık. Bizim grupta herkeste R1200GS var. Bunlarla da yakın yerlere gidiyoruz, eğleniyoruz"

Adamlar Xmax250abs gibi bir skuteri terlik niyetine kullanıyor asıl motor R1200GS olunca :) O adamlara da gidip honda fizy al denmez ki :)

Dostum bunlar emekli keyif adamlari,bak anlattigin gibi bir mola esnasinda karsilasmissin demek maxi ile orta seviye tura cikan yasli kurt bunlar..birde bunun tadini alalim hesabi.

Bu kisilerin sayisi, bir elin parmaklarini gecmez.

Benim onerim,şehir ici saga sola gitmeye,

Eczaci tanidigimda DL 1000 var ama 2.motor olarak suzuki adress kullaniyor.

Bu olay biraz kullanim amacina,yoldas grubuna gore degisiyor gibi.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst