Çok abarttınız. 1500km'den sonra rahat rahat konur. Hesap yapalım; şehiriçi ort. 30km/s yaptığımızı farzedelim (İstanbul'da bundan da azdır ya, neyse...), 1500/30 = 50 saat yapar. Yüksek performans enduro / supermoto'ların bu çalışma saatinden sonra motor açmalı ağır bakımı olur. 50 saatte halen rodajı bitmemiş motor mümkünatı yok olamaz...
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------
Ha bu 30km/s'i bir tarafımdan uydurmadım; motora teknotakip taktırmıştım, bugün itibarıyla 155 saatlik çalışmayla (teknotakip sistemi bunu ölçüyor) 5.000km yol yapmış durumdayım ve güzergahımda TEM de var E5 de var, haftasonları da boğaziçi var. 5.000km ÷ 155s = 32km/s...