Forumun biraz cansız kaldığını görünce yeni yorumlar ve bilgiler okumak isteyen arkadaşlar için biraz tecrübelerimi paylaşmak istedim. Dominar ile yaklaşık 7.000 km devirdim ve bu süre zarfında İstanbul-Yalova İstanbul- Balıkesir İstanbul- Bolu turları yaptım. Farklı yol koşullarında sürme fırsatım oldu. Anlaş'ın rd model lastiğini taktığım motorda yol tutuşu ve viraj performansı gerçekten beni tatmin etti. Virajda çok dengeli ve sizi korkutmuyor.Islak zeminde şansa gidiyormuş gibi hissetmiyorsunuz. Stok lastiklerle de rumeli hisarı yollarında viraj yapmıştım ve ısındığı zaman onlarla da herhangi bir sorun yaşamamıştım. Onunda videoları youtube sayfamda mevcut zaten. Motorun tork konusuna gelirsek yalova erikli yaylasını bilen bilir. O yaylaya giden yokuştaki bozuk ve tozlu yollarda arkamda yaklaşık 90 kilo arkadaşım, kamp malzemeleri, ben (70 kilo)hiç zorlanmadan 2. viteste düşük süratlerde bile seyir edebildik. O yolculukta iyi ki dominar almışım dedim. Motorun hızlanması gidişi bozuk yollarda dengesi rahatlığı olsun beni gayet tatmin etti.
Memnun kalmadığım şeylere gelecek olursak ; orta sehpanın olmaması her zincir yağladığım da söylenmeme neden oluyor. Titreşim mevzusu doğru, motorda titreşim var ama gerçekten buna alışıyorsunuz. Forumda bazı arkadaşlar 30-40km sonra el ayaklarını uyuştuğundan bahsetmiş,ben Balıkesir'e giderken 275km sonra yakıt almak için durdum,uyuşma falan hissetmedim sadece kalçada uzun süre oturmaya bağlı yanma vardı , yanımdaki arkadaşımda da dominar vardı ve o seleye file takmıştı,onda benim kadar yanma da olmadı . Yani 2 dominar 275km'yi ortalama 120-130 km hızlarda gittik, herhangi bir uyuşma sorunu yaşamadık,ya biraz abartılıyor ya da çok titreşimsiz motordan bu motorlara geçen insanlar bu durumu yaşıyor. Şöyle bir şeyde var tabi yanlış oturma pozisyonuna bağlı da titreşimi fazla hissediyor olabilirsiniz. Gidonu çok sıkı tutma , depoya yapışık oturma vb. bu gibi durumlarda motordaki titreşimi doğal olarak daha fazla hissedebilirsiniz. Uzun lafın kısası bu motordan vazgeçtirecek soğutacak bir titreşim sorunu yok.
Forum'u gezen ve kafasında soru olan arkadaşlara da tecrübelerim kadar yardımcı olabilirim , saygılar.