- Katılım
- 26 Mar 2018
- Mesajlar
- 10,008
- Motosikleti
- 2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Ben NC'den geçtim alışık değilim rüzgâra (NC'de Givi tur camım vardı, anca 140'tan sonra biraz hissetmeye başlıyordun öncesinde ha 70 ha 130...) Bir de benim güzergâhta hız yapmaya uygun nokta yok, anca sabah Seyrantepe'den Okmeydanı'na bağlanırken birkaç km uzatabiliyorsun. Şimdiye kadar da en fazla 150 gördüm bu motorda, hoşlanmadım. Naked dediğin şehiriçi vızır vızır makas at, viraja vur motoru, öyle yardırmaya gelmez, onun için sport touring diye bir kategori var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------
Ha bir de boy 190, paraşüt gibi geziyoruz


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------
Ha bir de boy 190, paraşüt gibi geziyoruz