RKS'nin yeni motoru RNX125 ( Yavru Ducati Panigale )

Katılım
11 Eki 2018
Mesajlar
37
Güzel duruyor özellikle ufak tefek kişiler üzerinde sırıtmadan bir Panigale görüntüsü verebilir gibi.:D

İşin diğer kısımları nasıldır bilemem..
 
Katılım
18 Eyl 2018
Mesajlar
136
Açıkcası motoru çok beğendim. Boyum 1.73, küçük duracağını da düşünmüyorum. Başlangıç motoru bakıyordum kaç zamandır, yeni ehliyet alacağım. Sanıyorum güzel bir tercih olacak, fiyatı inşallah uçuk bir rakam olmaz.
 
Katılım
24 May 2017
Mesajlar
142
Açıkcası motoru çok beğendim. Boyum 1.73, küçük duracağını da düşünmüyorum. Başlangıç motoru bakıyordum kaç zamandır, yeni ehliyet alacağım. Sanıyorum güzel bir tercih olacak, fiyatı inşallah uçuk bir rakam olmaz.

fiyatı uçuk olmayacaktır
RKS kaliteli motorlar üretir ancak fiyatları hep düşük tutar kundiale benzemez
belirttigim gibi 9.000 11.500 arasında olacağına eminim

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:24 ----------

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-rks-rnx-125-on-siparisler-acildi-adrese-teslim-614522905/detay

vale moto 15k ya ön sipariş alıyor inşallah şakadır ashdgashgdh
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kimse bunu Panigale ile karıştırmaz :)
Acı ama gerçek.
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
Yapmayın etmeyin gözünüzü seveyim. Bunu beğenen adamın zerre estetik anlayışı zerre kalite anlayışı yoktur. Abi nedir bu yoksul tripleri. Tamam herkes panigale alamayabilir fakat onu alamıyorsun diye çakmasını da bir zahmet alma ya. Motor mu bitti abi piyasada? Biz neden millet olarak birşeylerin çakmasına bu kadar düşkünüz? Kendimize hep çakma çırpma dandik malları reva görme özelliğimiz nedern?

O bir şey mi burda ki çoğu insan ugur Mondial rx 3 alıp üzerine BMW ablemi yapıştırıyor .
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Piyasa uçunca; bi reyziğimiz eksik deyip bunu getirmişler demek ki. Bu adamlar ne satacağını biliyor.Superboy 100 sonrası geçilecek reyzik motora benziyor. Fiyatı uygun olursa tutar bu, fiyatı rn180 den bi tık fazla olmalı belki karenaj falan, cc düşük çünkü.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 May 2017
Mesajlar
142
Piyasa uçunca; bi reyziğimiz eksik deyip bunu getirmişler demek ki. Bu adamlar ne satacağını biliyor.Superboy 100 sonrası geçilecek reyzik motora benziyor. Fiyatı uygun olursa tutar bu, fiyatı rn180 den bi tık fazla olmalı belki karenaj falan, cc düşük çünkü.

aynen öyle adamlar ne getireceğini biliyor :)
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Kuyruğa bakılırsa altyapı RKS RN 180 ile aynı. RN 180'in 8500 civarı bir fiyatı var. Buna da 1500 TL grenaj parası eklerler al sana 10 lira.


Ducati bayine gidip 10 bin liralık Panigale alabilir miyim dersen, "Abi ilerde RKS bayide satılıyor" diyip buna yönlendirirler :)
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
Görüntü olarak başarılı RKS kendini gerçekten aşıyor bu modelin karbüratörlü olarak geleceği ihtimalini bile düşünmüyorum karbüratörlü absli 125 cc biraz düşük olacaktır ama iyi bir satış adedi yakalamak için a1 ehliyetine uygun getirmek istemişlerdir. Modelin 150cc olanına talep olursa üretici için basit bir işlemdir.
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
Çakma Panigale diyen arkadaşlar tüm tasarımlarda diğer bir motosikletten esinlenilmiştir. Yadırgayacağınıza çıkarın bir tasarım ortaya gönderin tüm firmalara illaki biri değerlendirecektir. On numara beş yıldız bir tasarım olmuş rks markası için bildiğim kadarıyla ilk ss motor 125 cc olarak gelmesi kesinlikle a1 ehliyeti için düşünülmüş hacıyatmaz'ın dediği gibi eğer talep olursa firmaya 150 hatta 250 cc olanı bile getirilebilir.
 
Katılım
13 May 2018
Mesajlar
575
Merak ettim bu motoru cidden 15 bin tl verip alan oldumu ya

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:28 ----------

Satamayıp geri çektiler galiba, 15 bin tlye bi deneyelim belki girer hesabı tutmadı
 
Katılım
23 Ağu 2018
Mesajlar
780
Satın aldığım rks rn 180'in grenajlı modelidir. 15000'tlye bn 251 satılıyor verilmez.
 
Katılım
13 May 2018
Mesajlar
575
Satın aldığım rks rn 180'in grenajlı modelidir. 15000'tlye bn 251 satılıyor verilmez.
Yav zaten verilmezde, ilana koymuştu mağazalar ve sitesinde de ekliydi rks'nin.Şuan ne sitede ne ilanlarda göremedim.Sanırım rks bir macera denemek istedi, artan piyasadan bizde faydanalım planı tutmadı gibi geliyor bana
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ara 2018
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yavru panigale değil de yandan panigale olmuş biraz.
 
Katılım
13 May 2018
Mesajlar
575
Ben taklit maklit işini geçtim 15 bin tl nedir abartmayın tamam döviz mövizde bu kadarda değil be kardeşim honda bayileri ellerindeki son cbr 250 leri 20 bin gibi bir fiyattan verdi, sen o hava soğutmalı ne üdüğü belirsiz motoru nasıl 15 bin tl ye satmaya kalkıyorsun hiç aklım almıyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst