- Katılım
- 26 Kas 2017
- Mesajlar
- 7,547
Walla 15000km sonunda benim lastikler çatlayıp, düzleşip ve artık tutmamaya başlayınca ben mecbur değiştirdim. Çok faydasını gördüydüm.
Bu gün ikinci kış ayını görmeden önce antifirizi yenileyeyim dedim, daha önce pulsarıma yapmıştım buda aynı şekilde olduğu için gayet kolay şekilde hallettim. Dün akşam 1 litre saf su almıştım, organik antifrizim de vardı kullanma kılavuzunda 1 litre koyulacak diyordu ama nedense tutmadı ve 1,100ml karışımlı antifiriz ekledim havasını aldım topladım...
.....
Daha önceki sayfalarda konuşuldu, siz kararınızı vermişsiniz ancak torktan fazla kayıp istemiyorsanız tavsiyem 42 yerine(%8 civarı tork kaybı) 43 dişlidir(%4 civarı tork kaybı), arada büyük fark var emin olun.Olsun acele etme, hem kendin iyice düzel, hem motora bi bak bakalım durum ne.
Aslında dişli konusunda hala kararsızım, bi yanım değiştir diyo, çünkü özellikle gece aynalardaki titreşim can sıkıcı, bir de şu vites aralıklarının kısalığı var tabii. Bir yanım biraz daha böyle kullan diyo. Amacım 5000 bakımında değişmekti ama bakalım yarın bir anda değişebilirim de. Servis bana arka 42 önermişti, yarın yaptırabilirim de belki, varsa elinde dişli, geçen sefer yoktu.
kdiner, benim Pulsar 5. kışına girecek fabrika antifiriziyle(arada ufak su eklemesi oldu 2 defa, biri 15bin bakımında, diğeri 27bin küsürde, motor 38bin küsürde), ilkönce ona bir el atayım bari![]()
Diğer motorum Domi de 2. kışına girecek ancak pulsara göre çok hızlı azalıyor antifirizi, Pulsarın 2 yılda azalttığını Domi 6 ayda azaltıyor(motor 20bin'de şu an). Pulsardan sonra ona da bi antifriz değişimi yaparız bakalım bu verdiğin bilgilerle :cat:
Daha önceki sayfalarda konuşuldu, siz kararınızı vermişsiniz ancak torktan fazla kayıp istemiyorsanız tavsiyem 42 yerine(%8 civarı tork kaybı) 43 dişlidir(%4 civarı tork kaybı), arada büyük fark var emin olun.
Ha aynalar 43 dişlide yine titriyor ne yazık ki, ama 42'de de titriyor benim kullanımımda, siz çok sakin ve devir düşük kullanırsınız işe yarar belki. Ama 42'de üst devirlerde ölüyor bana göre(2000 km 42 kullandım, değişip 8bin km'dir 43 kullanıyorum, bu motorun fabrika çıkışı arka dişlisi 43 olmalıymış diyebilirim, 157km/s hızda rpm ışığını yeni yakmaya başlıyor,ve tork çok da düşmediğinden o hıza görece rahatça çıkabiliyorsunuz, 42'de ben öyle rahat göremedim o hızı. orjinal 45 dişlide devir kesiciye giriyor 161km/s hız civarında).
kdiner, benim Pulsar 5. kışına girecek fabrika antifiriziyle(arada ufak su eklemesi oldu 2 defa, biri 15bin bakımında, diğeri 27bin küsürde, motor 38bin küsürde), ilkönce ona bir el atayım bari![]()
Diğer motorum Domi de 2. kışına girecek ancak pulsara göre çok hızlı azalıyor antifirizi, Pulsarın 2 yılda azalttığını Domi 6 ayda azaltıyor(motor 20bin'de şu an). Pulsardan sonra ona da bi antifriz değişimi yaparız bakalım bu verdiğin bilgilerle :cat:
Daha önceki sayfalarda konuşuldu, siz kararınızı vermişsiniz ancak torktan fazla kayıp istemiyorsanız tavsiyem 42 yerine(%8 civarı tork kaybı) 43 dişlidir(%4 civarı tork kaybı), arada büyük fark var emin olun.
Ha aynalar 43 dişlide yine titriyor ne yazık ki, ama 42'de de titriyor benim kullanımımda, siz çok sakin ve devir düşük kullanırsınız işe yarar belki. Ama 42'de üst devirlerde ölüyor bana göre(2000 km 42 kullandım, değişip 8bin km'dir 43 kullanıyorum, bu motorun fabrika çıkışı arka dişlisi 43 olmalıymış diyebilirim, 157km/s hızda rpm ışığını yeni yakmaya başlıyor,ve tork çok da düşmediğinden o hıza görece rahatça çıkabiliyorsunuz, 42'de ben öyle rahat göremedim o hızı. orjinal 45 dişlide devir kesiciye giriyor 161km/s hız civarında).
%8 kayıpla 32Nm gibi bir şey oluyor, bu bile hiç az değil. Benim 250cc 175kg scooter 21Nm idi ve üzmüyordu.
Artçılı çantalı İstanbul Bodrum yapmıştık (iki kişi 180kg) bir Manisa İzmir arası biraz zorlanmıştı.
Yani demem odur ki 32Nm ile de bayağı bayağı iş görürsünüz...
Dominarınıza iyi bakın. Benim hasar raporu oluşturuldu. Üzer sizi. Düzgün kullanım. Demedi demeyin![]()
16000₺. Yazı ile on altı bin Türk lirası.
Padişah fermanı gibi liste var.
16000₺. Yazı ile on altı bin Türk lirası.
Padişah fermanı gibi liste var.
Walla durum böyle. Gösterge panelim falan sağlam. Onlar işin içine girmedi bile.
32000₺ ile 36000₺ arası değişiyor genelde. Benim araç perte bile çıksa karşı tarafın sigortasından tazmin edebileceğim gibi. Tek sorun trafik polisi yol krokisini yanlış çizdiği için ben haksızlık payı bile gösterilse itiraz etmek durumda kalacağım. Çünkü bağlantı yolunu, emniyet şeridi olarak çizmiş.
TEM hasdal mobese kamerasının gördüğü yerde ben kaza yaptım. Motorun çakılı kaldığı yerde olay anında çekilen videoda görünüyor.
http://www.canlimobesekameraizle.com/istanbul-tem-hasdal-kavsagi-canli-izle/
Buradan yola bağlanırken patladım![]()
32000₺ ile 36000₺ arası değişiyor genelde. Benim araç perte bile çıksa karşı tarafın sigortasından tazmin edebileceğim gibi. Tek sorun trafik polisi yol krokisini yanlış çizdiği için ben haksızlık payı bile gösterilse itiraz etmek durumda kalacağım. Çünkü bağlantı yolunu, emniyet şeridi olarak çizmiş.
TEM hasdal mobese kamerasının gördüğü yerde ben kaza yaptım. Motorun çakılı kaldığı yerde olay anında çekilen videoda görünüyor.
http://www.canlimobesekameraizle.com/istanbul-tem-hasdal-kavsagi-canli-izle/
Buradan yola bağlanırken patladım![]()
hacı haklı olunca ne olucak ne kadar para alabiliceksin karşı tarafın sigortadan
Motorsuz kaldık. Yanarım yanarım ona yanarım. İşin gücün yok bunlarla uğraş bide. Bakalım ne olacak. En azından 15000km sürebildim. İçimde heves olarak kalmadıGenel olarak çok memnundum ve sağlamlığını kaza dahil her yerde gösterdi.