Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ana sayfada altan motor reklamı var sol altta bak orada tlfon bilgileini adresi bulursun buradan alabilirsin sisi barını

Zaten su an baska serviste bulması mumkun degil..Tüm cicibar ve braketlere altanmotor tarafından el konulmus durumunda..:) :)
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Düne kadar öve öve bitiremiodun iki dakikada sattın hemen makinayı ayıp sana :cherry: Güle Güle kullan :cat: Eeeeee Paşam mutlaka cvb verecektir lafına altta kalmaz :cherry:

motor süper yaw sölicek laf yok gts 250 ye ama ben uzun yola cıkamam bu motorla uzun yol motoru lazım bana :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm paşam nasılsın yaw pazartesi altan motordayım sabah işin yoksa gelirmisin tanışarız hem

sevgili yasin mümkün degil...:pale: sabah işe gidiorum..sen ordayken beni arat tamere...dönüşünde beklerim..iş yerim altunizade de..:wiinkk:
S&S
 
Katılım
18 Eyl 2006
Mesajlar
9
merhaba arkadaşlar ben vs 150 ile ilgili bilgi almak istiyorum bu motoru aldım nasıl açacağım bilmiyorum bundan dolayı 100 km hızı geçmiyorum bana yardımcı olursanız çok sevinirim...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar ben vs 150 ile ilgili bilgi almak istiyorum bu motoru aldım nasıl açacağım bilmiyorum bundan dolayı 100 km hızı geçmiyorum bana yardımcı olursanız çok sevinirim...

Sevgili Kardeşim, motor ısınıcaya kadar biraz yavaş git, sonra kapat gazı allah ne verdiyse, problem çıkacaksa hemen çıksın...
Ben dikkatli kullandım, paşa motoru aldığı ilk gün dip gaz gitti, ikimizin motoru da aynı.....

@serkan79
Kardeşim, biz motorları sırtımızdamı taşıdık İzmir İstanbul, Ayvalık.....
uzun yolda 130 sana yetmiyorsa git hayabusa al, kıçın ağrıya ağrıya kullanırsın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abicim bende üsküdarda oturuyorum tarif et ben bulurum zeynep kamildeyim bende

Sen ara beni tamerin ordan tarif ederim..Altunizade Gold Computer ın yanındaki iş merkezindeyim.(Arduman İş Merkezi) beklerim..:wiinkk:
S&S
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
388
Sen ara beni tamerin ordan tarif ederim..Altunizade Gold Computer ın yanındaki iş merkezindeyim.(Arduman İş Merkezi) beklerim..:wiinkk:
S&S

paşam motorun işi uzun sürdü motoru alınca arıcam seni ordan söz!! bu arada motorun egzosu kablanabilirmi? paslanmaması için??:silent: aklıma geldide iyi günler bilgisi olan var mı:silent: ::sos::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorun egzostu kaplanması ile yenisinin fiyatının aynı olacagını düşünüorum..:)
S&S
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
388
sordum paşam olmaz dediler grenaj bu arada motoru yarın alıyorum sıfırlandı kereta:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sordum paşam olmaz dediler grenaj bu arada motoru yarın alıyorum sıfırlandı kereta:cherry:

Anaaa o motor seninmiydi..Bugün gördüm orda..çizik içindeydi.. düşürmüşlermi ne..Ama herhalde yarına kadar hallederler yaw..:silent: :wiinkk:
S&S
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
388
Anaaa o motor seninmiydi..Bugün gördüm orda..çizik içindeydi.. düşürmüşlermi ne..Ama herhalde yarına kadar hallederler yaw..:silent: :wiinkk:
S&S

evet paşam çizikleri var mh.deki çocuklar düşürdü!!! bu arada satıyorum joyridı 3500 pazarlık yapılır
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Topii Ramazan Dolayısıyla bayaa sessizlesmis rehavet cökmüs :cherry:
Arkadaslar hani havayı güsel yakalayabilirsek diorum hafta sonu iftardan sonra cay muhabbet :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet bu hafta sonu artık kısa girmeden toplanalım...Cumartesi süper olur..:wiinkk:
S&S
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
beni yazın listeye......


biri ne olur insaniyet namına gelsin benim motoru yıkamaya götürsüüüüünnnn... gidemiyorum.. leş gibiiii oldu.. uzzyy paşa..thai gelin alın yaaa.. akşam değişiriz karşıda....
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
388
arkadaşlar altan motordaki arkadaşlardan ALLAH razı olsun motorumu bebek gibi yapmışlar 0 motor almış gibiyim çok mutluyum yaw:cherry: tamer abi ve taner ustaya sonsuz teşekkürler!!! selamlar altan motordan şaşmayın!!!
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
beni yazın listeye......


biri ne olur insaniyet namına gelsin benim motoru yıkamaya götürsüüüüünnnn... gidemiyorum.. leş gibiiii oldu.. uzzyy paşa..thai gelin alın yaaa.. akşam değişiriz karşıda....

Hala yıkamadınmı yahuu 2 günde bir yagmur yagıooo bıraksan o bile temizler :cherry: Benimki devamlı yagmur altında pırıl pırıl masallah :cherry: Cumartesi calısıosan söz vermiorum ama bir ihtimal ugrar alırım :wiinkk:


Evet bu hafta sonu artık kısa girmeden toplanalım...Cumartesi süper olur..:wiinkk:
S&S

Paşam kesin karar werelim simdi Cumartesi mi yoksa Pazar mı :bounce: İftardan sonra dimi kimler geliooo simdi nerde :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2006
Mesajlar
9
selam millet bana antakya çevresinde antakya içi değil iskenderun adana mersin vb. hangi servisi önerirsiniz benim antakyada en az 10 tane sym li arkadaşım var hep beraber hemde bakım bahanesiyle gezecez siz nereyi önerirsiniz şimdiden teşekkürler....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet gelecekler...Elleri ,ayakları görelim...
Su anda..
1.Zühtüpasa
2.Thai
3.Mertdg
4.Uzzy
5.Yasin08
devamını beklioruz..liste olustugunda bulusma detayını hallederiz..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst