Motosikletim çalındı neler yapmalıyım?

Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
211
Merhaba dün gece 01:30 civarı park ettiğim motosikletim çalındı. Maalesef benim aptallığım. Zincirle kitlemedim. Ne deseniz haklısınız fakat yapmam gerekenler için yardımcı olabilir misiniz?

Karakola gidip ihbarda bulundum.

2013 modal ktm duke 200 34 UD 1067
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Yapılacak herşeyi yapmışsın. Beklemekten başka bir olayın kalmamış maalesef.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 May 2018
Mesajlar
772
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun
 
Katılım
10 Ağu 2015
Mesajlar
165
Gecmis olsun sosyal medya da motosikletle ilgili grup yoneticilerine rica da bulun resmi varsa gonder yayinlasinlar belki goren duyan olur. Elini acele tut. Emniyette tanidigin yoksa polis ilgilenmiyor daha gecen sahit olduk "emniyetten tanidik abi" vasitasiyla birinin motosikleti bulunmustu
 
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
211
Tanıdığım maalesef yok motor gruplarında paylasacağım
 
Katılım
29 Ağu 2018
Mesajlar
176
çok geçmiş olsun polis isterse anında buluyor ama ilgilenmiyorlar bu tip alçaklar genelde daha önce yakalandığı için motor çalan hırsızları biliyorlar ama umursamıyorlar motoru çalan kişiler ilk haftalar pek dışarı çıkartmıyorlarmış birde büyük ihtimal başka ilçeden oluyor kullanmaya kalksa aynı ilçede tanıyan çıkar diye, resmi varsa paylaşın motorcular görsün birde yakın ilçeleri gezin biraz ara ara karşınıza çıkabilir çalınan yer civarlarında kamera varsa görüntü bakın yüzleri belli olmasa bile giysilerinden tanınabiliyorlar kamera kaydı bulursanız mutlaka sizde alın kayıtları polise pek güvenmeyin benim evime 2 sene önce hırsız girmişti silahımı ve laptop bilgisayarımı çalmıştı parmak izi aradılar tam yok derken benim pilastik matkap kutusu vardı dolapta onun sapından tutmuş hırsız 5 parmağını izi çıkmıştı gözle bile görülüyordu parmak izleri polise söyledim evdelerken hepsi kızardı bundan alınamaz dediler bir baktım temizce silmişler parmak izlerini onlara verdiğime pişman oldum
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
660
Merhaba dün gece 01:30 civarı park ettiğim motosikletim çalındı. Maalesef benim aptallığım. Zincirle kitlemedim. Ne deseniz haklısınız fakat yapmam gerekenler için yardımcı olabilir misiniz?

Karakola gidip ihbarda bulundum.

2013 modal ktm duke 200 34 UD 1067

Gecmis olsun. Umarim kisa surede bulunur motosikletiniz. Ikinci el satis sitelerinde satisa konan tum Duke ilanlarini inceleyiniz. Forumdan bir arkadas letgo ilanindan bulmustu calinan motosikletini.
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Geçen süper teneresi çalındıktan 12 saat bile geçmeden bulan tanıdığı bol bir abi vardi. onun gibi tanıdıklarız olmadığı için beklemekten başka çareniz yok. Türkiye'ye hoşgeldiniz:)
 
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
211
maalesef tanıdık olmadığı için denk geldiği zaman bulunacağını biliyorum. :(
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
553
Motorunu çaldırıp kendi imkanlarıyla bulmuş biri olarak sana bilgi vereyim.öncelikle polislere hiç umut bağlama çalınan motor dandik bişey olsa gezip benzin bitince bırakırlar polis bulur eyvallah ama duke gibi bi motoru gezmek yerine yüksek ihtimalle parçalamak için çalarlar.çalıştıgım işyerinde sıkıntılı bi semtte oturan arkadaşım vardı ona söyledim oda mahallenin eli uzun birine motorumu söylemiş yarım saat içinde çalanları bulup motoru çıkarttı piyasaya.nerden çalındı motorun?
 
Katılım
10 Eyl 2018
Mesajlar
12
Geçmiş olsun. Emniyet görevlileri umarım bulurlar ve gereğini yaparlar. Youtube'da AEA'da video vardı. Bazen çalanlar tekrar irtibata geçiyormuş. Umarım kavuşursunuz motosikletinize..
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
çok geçmiş olsun polis isterse anında buluyor ama ilgilenmiyorlar bu tip alçaklar genelde daha önce yakalandığı için motor çalan hırsızları biliyorlar ama umursamıyorlar motoru çalan kişiler ilk haftalar pek dışarı çıkartmıyorlarmış birde büyük ihtimal başka ilçeden oluyor kullanmaya kalksa aynı ilçede tanıyan çıkar diye, resmi varsa paylaşın motorcular görsün birde yakın ilçeleri gezin biraz ara ara karşınıza çıkabilir çalınan yer civarlarında kamera varsa görüntü bakın yüzleri belli olmasa bile giysilerinden tanınabiliyorlar kamera kaydı bulursanız mutlaka sizde alın kayıtları polise pek güvenmeyin benim evime 2 sene önce hırsız girmişti silahımı ve laptop bilgisayarımı çalmıştı parmak izi aradılar tam yok derken benim pilastik matkap kutusu vardı dolapta onun sapından tutmuş hırsız 5 parmağını izi çıkmıştı gözle bile görülüyordu parmak izleri polise söyledim evdelerken hepsi kızardı bundan alınamaz dediler bir baktım temizce silmişler parmak izlerini onlara verdiğime pişman oldum

Aynısı benim başıma geldi. Parmak izi almaya gelen hiçbir şey bulamadı. Adamın yaninda beş parmağımi bastım onu da bulamadı. Zaten hırsızları da bulamadılar. Iki kere savcı çağırdı, bir haber var mi diye sordu, yok dedim ne diyeyim. Gülüyorum artik aglanacak halimize
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Polisin pek ilgileneceğini zannetmiyorum ama çaldırdığın çevrede tamircileri dolaş...belki bir yasadışı bağlantıya ulaşabilir, belli bir para karşılığında motosikletine kavuşabilirsin. Bu işler polisi aşan işler yani...
 
Katılım
25 Ağu 2014
Mesajlar
387
hocam akşam saatlerinde üniversitenin alt kapısı ondan sonra fındıklı, ferhatpaşa,30 ağustos parkı civarlarında dolaş bi ihtimal denk gelebilirsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst