çok geçmiş olsun polis isterse anında buluyor ama ilgilenmiyorlar bu tip alçaklar genelde daha önce yakalandığı için motor çalan hırsızları biliyorlar ama umursamıyorlar motoru çalan kişiler ilk haftalar pek dışarı çıkartmıyorlarmış birde büyük ihtimal başka ilçeden oluyor kullanmaya kalksa aynı ilçede tanıyan çıkar diye, resmi varsa paylaşın motorcular görsün birde yakın ilçeleri gezin biraz ara ara karşınıza çıkabilir çalınan yer civarlarında kamera varsa görüntü bakın yüzleri belli olmasa bile giysilerinden tanınabiliyorlar kamera kaydı bulursanız mutlaka sizde alın kayıtları polise pek güvenmeyin benim evime 2 sene önce hırsız girmişti silahımı ve laptop bilgisayarımı çalmıştı parmak izi aradılar tam yok derken benim pilastik matkap kutusu vardı dolapta onun sapından tutmuş hırsız 5 parmağını izi çıkmıştı gözle bile görülüyordu parmak izleri polise söyledim evdelerken hepsi kızardı bundan alınamaz dediler bir baktım temizce silmişler parmak izlerini onlara verdiğime pişman oldum