Honda Honda Cb 250 R Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Haz 2018
Mesajlar
193
2iuxgg2.jpg


Alanlar mutlu beyler. Her gördüğümde daha çok seviyorum cb'mi. Hele bu sıfır fiyatlarına yapılan zamla istediğim motor nirvanaya ulaştığı için daha çok seviyorum. :D
 
Katılım
26 Ağu 2018
Mesajlar
5
Merhabalar, ben de çarşamba günü kampanyalı fiyat üzerinden aldım, hatta sanırım İstanbul'da kalan son siyah modeldi, DRD Hasanpaşa'dan aldım.

Açıkçası motora baktıkça bakasım geliyor internetteki video ve fotoğraflar motorun gerçek güzelliğini kesinlikle yansıtamamış. Cidden şaşırarak bakıyorum her seferinde :)
 
Katılım
13 Kas 2017
Mesajlar
133
Crf rally kullanıyorum.Dağ tas toz toprak birgün bile zincirden ses gelmedi...Fakat bu motorun zincir sesi saka gibi.)) ya dislide hata var yada zincirde anormal bir ses ve rahatsız edici..Japon müh.bunu nasil atlamış inanilir gibi değil...
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Arkadaşlar zincir sesinin nedeni belli oldu. Arka dişliye takılı olan siyah çemberi çıkardığınızda ses kalmıyor fakat o çember zincirin atmasını engelliyor. Yani bir nevi güvenlik için önemli bir şey. Ben çıkarmadım o yüzden.
 
Katılım
26 Tem 2018
Mesajlar
5
Arkadaşlar, Honda zincir sesi konusuda herhangi bir çalışma yapmıyor. İki aydan uzun süredir merkeze mail attık bekliyoruz diyor. Biz CB250R kullanıcıları olarak bir whatsapp grubu üzerinden haberleşiyoruz ve artık aksiyon alma yoluna gideceğiz. Öncelikle sesimizi duyurmak için ne gerekiyorsa yapacağız. Ayrıca kanuni yollarıda başlatacağız. Gruba katılmak isteyen arkadaşlar telefonlarını bana özelden yazabilirler. Teşekkürler.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
14
Motor zincir sesi mekanik sürtünme bir süre sonra ya zincir yada dişliler kullanım anında parçalanacaktır buda çok büyük bir tehlikeye kullanıcıyı maruz bırakacaktır ayrıca birinci vitesede çok zor geçmekte bu nedenle bütün dur kalklarda motoru boşa almaya korkuyorum ve devamlı debriyaj basılı bekliyorum bu motorların tamamını geri almaları lazım bunlar en dandik motorda dahi yok
 
Katılım
8 Haz 2018
Mesajlar
193
Motor zincir sesi mekanik sürtünme bir süre sonra ya zincir yada dişliler kullanım anında parçalanacaktır buda çok büyük bir tehlikeye kullanıcıyı maruz bırakacaktır ayrıca birinci vitesede çok zor geçmekte bu nedenle bütün dur kalklarda motoru boşa almaya korkuyorum ve devamlı debriyaj basılı bekliyorum bu motorların tamamını geri almaları lazım bunlar en dandik motorda dahi yok


1- 15bin kilometredir motoru mevcut zinciriyle kullanan arkadaşımız var zincir hala sapasağlam. Evet zincir sesi katlanılacak gibi değil,özellikle bariyer kenarı ve tünellerde seyrederken, lakin canını tehlikeye atan daha doğrusu atma kırılma salma gibi ciddi sorunlar hiçbirimizde yaşanmadı, varsa senin etrafında yaşayan paylaş biz de öğrenelim.
2-vites geçmesi olayı ben o anlattığını mt25de de mt07de de zaman zaman yaşıyordum. cb'de de arasıra yaşıyorum, fakat otomobilde de olur benzer şeyler, debriyaj tazelersin ya da 2 1 yaparsın düzelir.

Eğer gerçekten bu sorunları ciddi buluyorsan sahibindende ücretsiz ilan açıp, kara propaganda yaptığın motoru, gördüğün sorunları açıklamaya yazıp satabilirsin. Aksini düşünüp binmeye devam ediyorsan bunları sadece abarttığını ve bindiğin dalı kestiğini düşünmekteyim.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
............Eğer gerçekten bu sorunları ciddi buluyorsan sahibindende ücretsiz ilan açıp, kara propaganda yaptığın motoru, gördüğün sorunları açıklamaya yazıp satabilirsin. Aksini düşünüp binmeye devam ediyorsan bunları sadece abarttığını ve bindiğin dalı kestiğini düşünmekteyim.

Sorun ciddi veya önemsiz, sorun işte. Yazmasın mı adam. Bindiği dalı kesmek de nedir?
Forum veya benzer platformlar niye var? Yazmasa nereden bileceksin, nereden öğreneceksin?
Bindiği dalı kesiyormuş...
 
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
38
Dostum bizzat kara propagandaya giriyor. Problem sadece bir ses, yankı yapmasindan kaynakli bir ses. Sürtmeden kaynakli değil yani.

Honda inceledi, geri donus yapti. Sorun yok dedi. Honda isine geldigini soyluyor yani riske atacak bir durum yok diyor. Ama ses kafa utuleyici mi? Evet.
 
Katılım
8 Haz 2018
Mesajlar
193
Sorun ciddi veya önemsiz, sorun işte. Yazmasın mı adam. Bindiği dalı kesmek de nedir?
Forum veya benzer platformlar niye var? Yazmasa nereden bileceksin, nereden öğreneceksin?
Bindiği dalı kesiyormuş...

Öğrenmeme gerek yok ben zaten ses sorunu sahip olduğum motorla yaşıyorum. Motoru almayı düşüncek kişi zaten motorla test sürüşüne çıkar ve akı karayı görürü. Ayrıca yukarıdaki arkadaşın yazdığı tarza bakınca sanki 3 arkadaş birleşip evinin bodurumunda motosiklet üretmişler gibi bir izlenim mevcut. İnsan hayatını hiçe sayan vs. vs. Kara propaganda dediğim budur.
Yoksa ses sorunun olmadığını söyleyecek kadar sağır değilim. Ben de gıcık oluyorum. Eğer sürtme ya da hayatı tehlikeye atacak bir durum olsaydı hiçbirimiz motora binmeye devam etmezdik, en azından bir örnek ya da o kadar inceleyen servis binmeyin dese bile yeterdi yani.

ee bunların ışığında hala motoruna binmeye devam edip, bir yandan da hayatım tehlikede vs. diyorsan bildiğin karapropaganda yapıyorsundur. Emin ol yolda 1 kere denk geldiysen cb nin zincir sesi sorunu olduğunu doğrudan anlayabilirsin. Uzman olmana gerek yok, lakin bu ses sürtme sesi canımızı tehlikeye atıyorlar demen için birşey yaşamış ya da şahit olmuş ya da uzman olman gerekir. Aksi halde bildiğin karapropaganda bu.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
Yav adam kendi bindiği motoru niye reklam etsin?
Sonra, makine mühendisi misin? Nereden biliyorsun, sorun çıkarmayacağını?
Motoru aldın mı sorun varsa da sesini çıkarma.
Ee, nasıl düzelecek problem?
 
Katılım
8 Haz 2018
Mesajlar
193
Yav adam kendi bindiği motoru niye reklam etsin?
Sonra, makine mühendisi misin? Nereden biliyorsun, sorun çıkarmayacağını?
Motoru aldın mı sorun varsa da sesini çıkarma.
Ee, nasıl düzelecek problem?

Yahu kimse ses çıkarmasın demiyor ki. Biz de gerekli şikayetlerde bulunduk ve tüm sosyal medyada sürekli paylaşıyoruz, ses sorunu var çözün diye. Hatta 2 dk önce honda Tr aradı. PArçanın üretici ve marka temsilcileri tarafından incelendiğini ve işleyişe sorun teskil edecek durumu olmadığını belirtti. AMA yukardaki arkadaşın "dişliler kullanım anında parçalanacaktır" teşhisi ne oldu? Orada kaldı.
 
Katılım
20 Ağu 2018
Mesajlar
25
Dostum bizzat kara propagandaya giriyor. Problem sadece bir ses, yankı yapmasindan kaynakli bir ses. Sürtmeden kaynakli değil yani.

Honda inceledi, geri donus yapti. Sorun yok dedi. Honda isine geldigini soyluyor yani riske atacak bir durum yok diyor. Ama ses kafa utuleyici mi? Evet.
arkadaşım kaç saattir bütün foruma baştan sona okudum sen honda ile ortak mı çalışıyorsun ne sorunu varsa yazsınlar ki insanlar bilgilensin ben 25000 tl para vereceğim ses gelecek ses sıkıntı değilmiş ne demek gelmeyecek kardeşim geliyorsa da düzeltinler honda benim banamın şirketi değil vites konusuna gelince sıkıntı değilmiş niye düzeltmiyorlar bir sıkıntı varsa o da bir kronik sorun dur benim gözümde inşalar burada + larını - lerini yazacaklar ki bilgi edinsiler ben gerçekler neyse yazan arkdaşlara teşekkür ediyorum.cb 250r almaktan vaz geçtim sayenizde 25000t lverip servisle akraba olmak istemiyorum Mt 25 alacağım iyi geceler
 
Katılım
6 Nis 2018
Mesajlar
54
Zincir sesi hususu bence abartilmasi gereken bir konu cunku zincir sesi egsoz sesini bariz bastırıyor yolda ilerlerken egsozdan ziyade zincir duyuyoruz. Fakat vites konusuna gelirsek arabalarda bile yasanan bir mevzu ki daha once kullandigim motosikletlerde de vardi bence abartilmamasi gerekir. Ayrica ben bu sikintiyi cok nadir yasiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst