Duro lastik aldım. Harika!!!

Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
88
Duro lastiği bedava verseler almam. Canımı sokakta bulmadım. İlk motosikletimi alırken satıcıdan üzerindeki lastikleri tubeless lastikler ile değiştirmesini istedim. Çok methederek Duro taktı. Acemi olmama rağmen zamanla bi terslik olduğunu hissettim. Daha sonra değişik lastikler kullandıkça anladım ki ölümle dans etmişim.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Duro lastiği bedava verseler almam. Canımı sokakta bulmadım. İlk motosikletimi alırken satıcıdan üzerindeki lastikleri tubeless lastikler ile değiştirmesini istedim. Çok methederek Duro taktı. Acemi olmama rağmen zamanla bi terslik olduğunu hissettim. Daha sonra değişik lastikler kullandıkça anladım ki ölümle dans etmişim.

bende tavsiye üzerine arka lastiği duro taktırdım gerçekten kötü bir lastik, motor kaç sefer kıç attı zor zapt ettim vallahi düşüyordum. ıslak performansı ve güneşli kuru yol performansı berbat.

yani sıcak güneşli havada kalitesiz yollarımızda hiç yol tutmuyor. zaten çok ucuza taktırmıştım, 2 sene önce 110 lira falandı takmasıyla bir. geçen aylarda baktım aynı lastik 75 lira falandı yani zaten bedava gibi fiyatı var.
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
benim cbf'de şuan orjinal durolar takılı,11,700 km oldu hala dişlileri üstünde,kazık gibi malzeme kullanmışlar bildiğin erimiyor:thumrightayrıca zor ısınıyor ve kuru asfaltta bile patinaj çekiyor
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
cbf orijinal duro kullanıcısıyım. lastik bitsin de yenisini takayım diyorum ama 13.000 km. oldu, hala taş gibi. bitmiyor meret.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Bende 50 binlerde taktırdım ve motor 70 bine dayandı ve daha bitmedi.

Kuru yolda patinaj yok, ön kaldırıyor motor.

Hafif ıslaklık olunca patinajlar yanlamalar falan.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Işin tuhaf tarafi Konu ilk 2007 yilinda açılmış ve ilk yorumlarda kullanan kisiler cidden memnun kalmiş.

Hatta başliktan da belli..

Ulan ne oldu da şimdiki kullanici yorumlari böyle,lastigin ham maddesi mi değişti?
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Duro = Bildiğim en kötü ve ölümcül lastik markası.

Düz kuruda kayar, lastiğin ısınması gibi birşey söz konusu değil, bir avuç sudan geç 15km/h ile frende yolda kayar, suda düzde dahi kayar, kayar, kayar, kayar, kayar, kayar, kayar, kayar, kayar, kayar, kayar, kayar, kayar, kayar, kayar, kayar, kayar, kayar, kayar, kayar, kayar ama asla bitmez. Şu bitsin de lastik alayım diyen adamın cenazesi kalkar ama lastik inatla bitmez. Bitmezzzz bitmeeeeezzzzz, ama yol tutmaz. Olsun bitmez ya ona bakın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst