Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Millet henüz ilana koymadım ama ben de motoru satmayı düşünüyorum. Benim sürekli memleket değiştirmem (iş sebebi) ve normalde motoru kullanır belki diye düşündüğüm babamın hasta olması sebebiyle motor 6 aydır yatıyor. Şu an mersin anamurda, mersin adana bölgesi için 2 hafta sonra gideceğim. Almak isteyen orada görebilir. İstanbul ve çevresi için bayramdan sonra görülebilir. Şu an 14000 de.(binemedik ki) tüm bakım fişleri makbuzları kitapçığı duruyor. Fiyat olarak 13000 düşünüyorum. Motorda fotoğraflarda görünmeyen oldukça güzel rötuşlanmış 2 çizik var. (biri kafada diğeri yanda)
Son bakım yapılıp teslim edilecek, isteyenle son bakımı beraber yaptırabiliriz...
[url]https://i.hizliresim.com/Q2Pp6r.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/MD1aO7.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/X6bEaO.jpg[/url]

Henüz ilana felan koymadım, motorun yanına gidip bir güzel bakımını yapmadan da ilana koymayacam. 2. eli max 2000 tl değerinde SSS veya HSS manyetik dizilimli gitar +11000 tl ile takas olur... Varsa güzel ses kartı kayıt cihazı kondenser mikrofon da alırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:51 ----------

Plaka açık, ciddi mesaj atanlara şasi no da veririm...

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:53 ----------


Millet yurtdışı eğitime gidiyor olduğum. için bu fiyata koymuştum ama eğitimi öpücükle vermiyorlar maalesef. fiyat 2400 dolardır. Hatta dolarla ödenmesi daha makbuldür benim için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:57 ----------

Düşerse gene düşürecem sözüm sözdür.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
selamlar,

2012 model motorumun yağını 3k km'de bir değiştiriyorum. kitapçıkta 12k km'de bir yazmasına rağmen şu kronik krank olayından dolayı içim rahat etsin diye değiştiriyorum. zira bu motor gerçekten yağ değişimi 12k km yapılmaz.

asıl soru şu ; motorun bujisini ve hava filtresini kaç km'de bir değiştireceğiz.

kitapçığa göre buji 48k km'de bir, hava filtresi 24k km'de bir.

kişisel fikrim yarı yarıya olması yönünde; buji 24k km'de, hava filtresi 12k km'de.

sizin fikirleriniz neler, siz nasıl yapıyorsunuz ?
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
selamlar,

2012 model motorumun yağını 3k km'de bir değiştiriyorum. kitapçıkta 12k km'de bir yazmasına rağmen şu kronik krank olayından dolayı içim rahat etsin diye değiştiriyorum. zira bu motor gerçekten yağ değişimi 12k km yapılmaz.

asıl soru şu ; motorun bujisini ve hava filtresini kaç km'de bir değiştireceğiz.

kitapçığa göre buji 48k km'de bir, hava filtresi 24k km'de bir.

kişisel fikrim yarı yarıya olması yönünde; buji 24k km'de, hava filtresi 12k km'de.

sizin fikirleriniz neler, siz nasıl yapıyorsunuz ?

yurtdışında bakımlar 10-12 bin km de bir, burda ise 4 bin km.
bence diğer bakımlar da daha uzun süreli yapılabilir, ancak bizim memlekette bu aletleri çoğu kimse doğru düzgün kullanmadığı için satıcı da kendisini güvenceye almak için bakım aralıklarını iyice düşürmüş.
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
selamlar,

2012 model motorumun yağını 3k km'de bir değiştiriyorum. kitapçıkta 12k km'de bir yazmasına rağmen şu kronik krank olayından dolayı içim rahat etsin diye değiştiriyorum. zira bu motor gerçekten yağ değişimi 12k km yapılmaz.

asıl soru şu ; motorun bujisini ve hava filtresini kaç km'de bir değiştireceğiz.

kitapçığa göre buji 48k km'de bir, hava filtresi 24k km'de bir.

kişisel fikrim yarı yarıya olması yönünde; buji 24k km'de, hava filtresi 12k km'de.

sizin fikirleriniz neler, siz nasıl yapıyorsunuz ?

Merhaba hocam,
Şu krank meselesini yeni öğrendim sayılır, bende 3bin km de bir değiştiriyordum öğrenince 2bin 2500 de değiştirmeye karar aldım, umarım başımıza gelmez şu mesele.

18binde motosikletim buji değişmedi daha ama hava filtresini sökmek basit, baktım kirli değiştirdim, illa şu km şartı koymuyorum hava filtresi için.

Birde yağ filtresi var her yağ değişiminde değiştiriyorum.

Kazasız sürüşler.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
Merhaba hocam,
Şu krank meselesini yeni öğrendim sayılır, bende 3bin km de bir değiştiriyordum öğrenince 2bin 2500 de değiştirmeye karar aldım, umarım başımıza gelmez şu mesele.

18binde motosikletim buji değişmedi daha ama hava filtresini sökmek basit, baktım kirli değiştirdim, illa şu km şartı koymuyorum hava filtresi için.

Birde yağ filtresi var her yağ değişiminde değiştiriyorum.

Kazasız sürüşler.

Esasında yağ-yağ filtresini ben de 3k km'de değiştirsem de pek içime sinmiyor. Çıkan yağ henüz özelliğini kaybetmemiş oluyor ama işte krank meselesinden dolayı değiştiriyorum. Tahminim 5k km'ye kadar yolu var. Bu kez 4k km'de değiştireceğim bakalım.

motoru 23k da alır almaz buji ve hava filtresini değiştirmiştim. şu anda 36k'da ve hava filtresini değiştirsem diyorum, bujiyi de 48'e bırakacağım.
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Benim motor 7500 de şu an. Henüz 2 k yı bile tamamlayamadım herhalde doğru dürüst yağ için. 6 ayda bir değiştiriyordum. Onda da çok kullanamamış oluyordum. Bu geçtiğimiz 6-7 ayın 5 ayında da yurtdışındaydım. Daha 1 k bile olamamış ama yağın rengi değişmiş neredeyse. Mecbur değiştireceğim tekrar bu hafta.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Benim motor 7500 de şu an. Henüz 2 k yı bile tamamlayamadım herhalde doğru dürüst yağ için. 6 ayda bir değiştiriyordum. Onda da çok kullanamamış oluyordum. Bu geçtiğimiz 6-7 ayın 5 ayında da yurtdışındaydım. Daha 1 k bile olamamış ama yağın rengi değişmiş neredeyse. Mecbur değiştireceğim tekrar bu hafta.

eskiyince değişiyor maalesef. Kullanılsa da kullanulmasa da...
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
Esasında yağ-yağ filtresini ben de 3k km'de değiştirsem de pek içime sinmiyor. Çıkan yağ henüz özelliğini kaybetmemiş oluyor ama işte krank meselesinden dolayı değiştiriyorum. Tahminim 5k km'ye kadar yolu var. Bu kez 4k km'de değiştireceğim bakalım.

motoru 23k da alır almaz buji ve hava filtresini değiştirmiştim. şu anda 36k'da ve hava filtresini değiştirsem diyorum, bujiyi de 48'e bırakacağım.

Hocam nerelisiniz bilmiyorum, ben Tekirdağ Muratlı, arkadaşımın tavsiyesiyle Çorlu'da bir usta ile tanıştım mart ayında ve krank olayını da ondan öğrendim, Şöyle ki, her gittiğimde illa bir yada iki tane cbr 250 dükkanda, soruyorum krank kırdı motor kitledi diyor.
Merak etme seninde başına gelecek dedi, açıkçası üzüldüm 120 km/h geçmiyordum artık 110km/h geçmiyorum.

Normalde de düzgün kullanırım zaten ama satmayı bile düşündüm bu sebepten, hayırlısı diyelim.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
Hocam nerelisiniz bilmiyorum, ben Tekirdağ Muratlı, arkadaşımın tavsiyesiyle Çorlu'da bir usta ile tanıştım mart ayında ve krank olayını da ondan öğrendim, Şöyle ki, her gittiğimde illa bir yada iki tane cbr 250 dükkanda, soruyorum krank kırdı motor kitledi diyor.
Merak etme seninde başına gelecek dedi, açıkçası üzüldüm 120 km/h geçmiyordum artık 110km/h geçmiyorum.

Normalde de düzgün kullanırım zaten ama satmayı bile düşündüm bu sebepten, hayırlısı diyelim.

göçmenim, İstanbuş'da yaşıyorum :)

Bu motor "bana göre" 130 ' dan sonra hiç sağlıklı değil. Ama sosyal medya'da gruplara bakıyorum 170-180 yapmayanı linç ediyorlar. Fakat motor resmen 130-140'tan sonra "tamam yeter gitme benim kapasitem bu kadar" diye bağırıyor.

2 ay önce bir gezi yaptım. Gruptaki tek 250 cc benim :) Kopmamak adına 140-150 bastım bende. Geldiğimde yağı değiştirdim ve takribi olarak 300ml yağ eksik çıktı. Bastığın zaman motor yağ yakıyor ve genç arkadaşlarda da yağ kontrol etme olayı olmadığından motor yağsız kalıyor ve artık krank vs ne varsa dağılıyor.

Kısaca; 120-130 aralığını geçmezsek, motoru zorlamazsak pek sıkıntı yaşayacağımızı sanmıyorum.

Ayrıca motordan ben de sıkılmaya başladım fakat bu paraya veya üzerine 1-2 koyarak başka ne alabiliriz ki ?
Bir tek inazuma var, ona da içim ısınmadı gitti bir türlü. Tipi kağnı gibime geliyor :)
Var mı başka alternatifimiz ?
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
göçmenim, İstanbuş'da yaşıyorum :)

Bu motor "bana göre" 130 ' dan sonra hiç sağlıklı değil. Ama sosyal medya'da gruplara bakıyorum 170-180 yapmayanı linç ediyorlar. Fakat motor resmen 130-140'tan sonra "tamam yeter gitme benim kapasitem bu kadar" diye bağırıyor.

2 ay önce bir gezi yaptım. Gruptaki tek 250 cc benim :) Kopmamak adına 140-150 bastım bende. Geldiğimde yağı değiştirdim ve takribi olarak 300ml yağ eksik çıktı. Bastığın zaman motor yağ yakıyor ve genç arkadaşlarda da yağ kontrol etme olayı olmadığından motor yağsız kalıyor ve artık krank vs ne varsa dağılıyor.

Kısaca; 120-130 aralığını geçmezsek, motoru zorlamazsak pek sıkıntı yaşayacağımızı sanmıyorum.

Ayrıca motordan ben de sıkılmaya başladım fakat bu paraya veya üzerine 1-2 koyarak başka ne alabiliriz ki ?
Bir tek inazuma var, ona da içim ısınmadı gitti bir türlü. Tipi kağnı gibime geliyor :)
Var mı başka alternatifimiz ?

Günaydın,

Bende göçmenim arada gidiyordum Bulgaristan 'a ama artık gidilmiyor dolar vs paranızın değeri kalmadı.

Bu fiyat bandında altarnatifimiz yok maalesef, ilk önce inazuma alacaktım ama birtakım sorunlar oldu sonra da cbr aldım, memnunum aslında.

Dediklerine de katılıyorum, çok zorluyorlar motosikletleri, daha önce WhatsApp grubu vardı birkaç buluşma yapmıştık Çorlu'da orada konuşulanlarda hep 160 180 yaptım gibi şeyler, hal böyle olunca kaçınılmaz son oluyor demekki :)
 
Katılım
17 Eyl 2015
Mesajlar
243
Sürekli tapagaz gitmezsen sürekli kesiciye sokmazsan yağını kaliteli yağ koyarsan bakımını yaparsan krank felan kırmaz kolay kolay benmki 38binde sıkıntısı yok facebookta gruba birisi atmıştı 100bin km olmuş daha anatar değmemiş yani kullanıma bağlı 250cc tek silindir motoru 1000rr gibi kullanırsan ele alırsın :D
 
Katılım
19 May 2017
Mesajlar
21
Bende Çorlu honda servisinde ustaya sormuştum, sorunsuz makineler demisti, krank kranlar makineyi yağsız bırakıyo, sürekli dip gaz gidersen yapar demişti. Bence de öyle , bakımlarını zamanında yap , altindakinin 250 CC olduğunun farkında ol bisicik olmaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:01 ----------

Birde arka çanta demiri almayı düşünüyorum. Önerisi olan varmı?
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
Bende Çorlu honda servisinde ustaya sormuştum, sorunsuz makineler demisti, krank kranlar makineyi yağsız bırakıyo, sürekli dip gaz gidersen yapar demişti. Bence de öyle , bakımlarını zamanında yap , altindakinin 250 CC olduğunun farkında ol bisicik olmaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:01 ----------

Birde arka çanta demiri almayı düşünüyorum. Önerisi olan varmı?

Çanta demiri çeşidi var mı?

Bende çanta var, demir alırken pek bir seçenek yoktu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst