- Katılım
- 16 Tem 2008
- Mesajlar
- 9,061
- Konu Yazar
- #1
muhterem cemaat, pek kıymetli hazirûn;
bugünkü hutbemizin mevzuu; doktorlar.
malumunuz üzere basında da sıkça yer bulan kızgın hasta yakını - dayak yiyen doktor konusunu masaya yatıracağız.
konu halk arasında çok tepki alsa da, ben de doktorlar içinde "tam zopalık" olanların hayli fazla olduğu kanaatindeyim.
demiyorum ki gidelim indirelim, yıkalım.
ama kişisel tecrübelerime dayanarak söylüyorum ki; böyle kendini kaybedip doktor zopalayanlar da tümden haksız değil.
hep yapacak daha önemli başka bi işleri varmış da arada sana "lütfen" bakıyormuş gibi bi haller.
doktorlukları ve konuya hakimiyetleri de son derece tartışmaya açık.
kendi içinde ser verip sır vermeyen bi sistem kurduklarından bize pek yansımıyor ama yanlış teşhis ve hatalı tedavide bir dünya devi olduğumuz görüşündeyim.
kimse bana haddinden fazla hastaya baktıkları için durumun böyle olduğundan filan bahsetmesin rica ediyorum.
kutsaya kutsaya tepemize çıkardık,
şimdi kardinal gibi bulutların üstünden lütfedip ara sıra yanımıza iniyolar.
diyelim randevu sistemine göre bana ayıracağı 15 dakika var, bunu da benimle bihakkın ilgilenerek geçirmiyor zaten,
sanki herif tıp okuyarak vazifesini tamamlamış da şimdi hobi olsun diye hasta bakıyormuş kıvamında.
hal böyleyken, bu gevşekliği gripken kaldırırsın da, çocuğu ölüm kalım savaşı veren adam kaldıramıyor vuruyor piriketi zalımın beline.
innallâhe yemuru bil adli vel ihsâni ve îtâ izîl kurba ve yenha anil fahşâi vel munkeri vel bagy,
yaizukum leallekum tezekkerun.
değerli cemaat, kış geliyor, forumumuzun ihtiyaçları malum, çatının tamiratıyla ilgili çıkışta makbuz karşılığı yardım toplanacak,
cenab-ı allah yardımlarınızı şimdiden kabul buyursun...
bugünkü hutbemizin mevzuu; doktorlar.
malumunuz üzere basında da sıkça yer bulan kızgın hasta yakını - dayak yiyen doktor konusunu masaya yatıracağız.
konu halk arasında çok tepki alsa da, ben de doktorlar içinde "tam zopalık" olanların hayli fazla olduğu kanaatindeyim.
demiyorum ki gidelim indirelim, yıkalım.
ama kişisel tecrübelerime dayanarak söylüyorum ki; böyle kendini kaybedip doktor zopalayanlar da tümden haksız değil.
hep yapacak daha önemli başka bi işleri varmış da arada sana "lütfen" bakıyormuş gibi bi haller.
doktorlukları ve konuya hakimiyetleri de son derece tartışmaya açık.
kendi içinde ser verip sır vermeyen bi sistem kurduklarından bize pek yansımıyor ama yanlış teşhis ve hatalı tedavide bir dünya devi olduğumuz görüşündeyim.
kimse bana haddinden fazla hastaya baktıkları için durumun böyle olduğundan filan bahsetmesin rica ediyorum.
kutsaya kutsaya tepemize çıkardık,
şimdi kardinal gibi bulutların üstünden lütfedip ara sıra yanımıza iniyolar.
diyelim randevu sistemine göre bana ayıracağı 15 dakika var, bunu da benimle bihakkın ilgilenerek geçirmiyor zaten,
sanki herif tıp okuyarak vazifesini tamamlamış da şimdi hobi olsun diye hasta bakıyormuş kıvamında.
hal böyleyken, bu gevşekliği gripken kaldırırsın da, çocuğu ölüm kalım savaşı veren adam kaldıramıyor vuruyor piriketi zalımın beline.
innallâhe yemuru bil adli vel ihsâni ve îtâ izîl kurba ve yenha anil fahşâi vel munkeri vel bagy,
yaizukum leallekum tezekkerun.
değerli cemaat, kış geliyor, forumumuzun ihtiyaçları malum, çatının tamiratıyla ilgili çıkışta makbuz karşılığı yardım toplanacak,
cenab-ı allah yardımlarınızı şimdiden kabul buyursun...