Honda Honda Cb 250 R Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
38
dBXyBp.jpg
[/url][/IMG]

Yaptığım kaza sonucu, yedek parça fiyatları.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
285
Katılım
30 May 2016
Mesajlar
117
Bu motorun egsoz unu 125 lik olanının ki gibi yapma imkanı olur mu acaba, bilgisi olan arkadaşlardan bilgi alabilirmiyiz, teşekkürler...
(Almaya karar verirsem bilgim olsun diye soruyorum.)
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Bu motorun egsoz unu 125 lik olanının ki gibi yapma imkanı olur mu acaba, bilgisi olan arkadaşlardan bilgi alabilirmiyiz, teşekkürler...
(Almaya karar verirsem bilgim olsun diye soruyorum.)

yapılabilir tabi ki
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Çok geçmiş olsun,sizde birşey yoktur inşallah,Honda son yıllarda işçilik malzeme kalitesi arttı diyorduk parça fiyatlarında da artış olmuş. Eksoz fiyatı çok uçuk bir sinyal 190tl nedir ya el insaf bu parçalar hemen hemen motorun fiyatının %20 sine denk geliyor.

Yamaha çok mu ucuz, daha 1 ay önce ybr 125'in ön jantı,disk ve rulmanlar hariç 1.050tl fiyat aldım y.servisten...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun valla bu kadar yeni bir motor olmasına ve yedek parça fiyatlarına rağmen bence makul tutmuş.egsoz dışında tabiki bunu söylüyorum.yani boğazdan falanmı değişti akrepoviç falanmı takıldı ne oldu da böyle bir fiyat çıkmış.açıkcası o parayı ben vermezdim gider tiger falan alır taktırırdım 1000tl ye ciddi bir fark var çünkü
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
kimse kusura bakmasın bütün yetkili servisler kazık.cbf çin servise ön fren maneti sordum 55 tl dediler takması dahil.n11 de 18 lira takması da bir vidaya bakıyor.
 
Katılım
11 Tem 2018
Mesajlar
2
çanta demiri takılıcak yer yok diyen arkadaşlara oldukça şaşkınım çünkü alırken takarmısınız dedim ve 100 liraya taktıkar sağolsunlar üstüne de 350 liraya kappa 37N taktım misler gibi oldu böyle araştırmadan soruşturmadan enteresan yorumlar olabiliyor. motoru almak isteyenler çekinmeden alın . Yakında ön cam gelir takozu gelir herşeyi ama herşeyi orjinal gelir bir iki aya merak etmeyin. motor çiçek gibi fiyatı yüksek olsada o honda ile değil devlet ile alakalıdır. ama oldukça mutlu eder bu motor kesinlikle . Saygılar.. http://i.hizliresim.com/8zPE47.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:29 ----------

http://i.hizliresim.com/8zPE47.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:37 ----------

http://i.hizliresim.com/8zPE47.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:39 ----------

pulsarın veya rx3i nin veya para varsa gs çamurluk sıyırıcısını veya veya gidip gp kompozitten en uygun olan sıyırıcıyı alıp eliniz anahtar tutuyorsa plakayı oraya takabilirsiniz . çamurluğa da stop takabilirsiniz. bunlar basit işler
 
Katılım
21 Mar 2017
Mesajlar
82
çanta demiri takılıcak yer yok diyen arkadaşlara oldukça şaşkınım çünkü alırken takarmısınız dedim ve 100 liraya taktıkar sağolsunlar üstüne de 350 liraya kappa 37N taktım misler gibi oldu böyle araştırmadan soruşturmadan enteresan yorumlar olabiliyor. motoru almak isteyenler çekinmeden alın . Yakında ön cam gelir takozu gelir herşeyi ama herşeyi orjinal gelir bir iki aya merak etmeyin. motor çiçek gibi fiyatı yüksek olsada o honda ile değil devlet ile alakalıdır. ama oldukça mutlu eder bu motor kesinlikle . Saygılar.. http://i.hizliresim.com/8zPE47.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:29 ----------

http://i.hizliresim.com/8zPE47.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:37 ----------

http://i.hizliresim.com/8zPE47.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:39 ----------

pulsarın veya rx3i nin veya para varsa gs çamurluk sıyırıcısını veya veya gidip gp kompozitten en uygun olan sıyırıcıyı alıp eliniz anahtar tutuyorsa plakayı oraya takabilirsiniz . çamurluğa da stop takabilirsiniz. bunlar basit işler

çanta demirini nereden ve kaç tl ye aldığınızı söylerseniz çok iyi olur. alma niyetim var ama bulamadım bir yerde
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
285
çanta demirini nereden ve kaç tl ye aldığınızı söylerseniz çok iyi olur. alma niyetim var ama bulamadım bir yerde

Ben yetkisi servisine de bayii de sordum çanta demiri yok dediler arkadaş 150tl ye hemen taktırmış çok ilginç bulunamayan bir demiri neredeyse bedava fiyatına taktırmış Düzeltiyorum 100tl ye taktırmış bir kaç tane alıp bi kenara koymak için de olsa alacağım ama yok
 
Katılım
21 Mar 2017
Mesajlar
82
Ben yetkisi servisine de bayii de sordum çanta demiri yok dediler arkadaş 150tl ye hemen taktırmış çok ilginç bulunamayan bir demiri neredeyse bedava fiyatına taktırmış Düzeltiyorum 100tl ye taktırmış bir kaç tane alıp bi kenara koymak için de olsa alacağım ama yok

aynı şeyleri yaşadığımız için arkadaşa nereden aldığını sordum ama cevap vermedi sağolsun :)
 
Katılım
17 Tem 2018
Mesajlar
9
Yaklasik 1500km'dir kullaniyorum. Ilk motosikletim olarak aldim (CRF 250 Rally almaya girip, bununla ciktim diyebilirim). Hatta bu da foruma ilk mesajim.

Hayatimda ehliyet kursundaki MT-07 haric baska motor kullanmadigim icin kiyas yapamam pek ama bana kullanimi cok rahat geldi. Ilk hafta ortalama yakit 3.2 falandi fakat sonra 3'e sabitledi. Rodajdan sonra da degismedi. Trafikteki tum hiz limitlerine uyarak kullaniyorum ve gunde yaklasik 35km yol yapiyorum. Istanbul TEM'de yolun akis hizina gayet yetiyor. Muhtemelen 140-150'yi gorur ama ben en fazla 135'e kadar cikip gaz kapattim. Naked'dan olsa gerek ruzgar gum gum vuruyor 120'den sonra.

Malum ufak tefek oldugu icin, goruntuyu de bozmamak adina Kriega US-20 aldim canta olarak. Laptop, anahtar, disk kilidi vs koyup tasiyorum hergun.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
285
Yaklasik 1500km'dir kullaniyorum. Ilk motosikletim olarak aldim (CRF 250 Rally almaya girip, bununla ciktim diyebilirim). Hatta bu da foruma ilk mesajim.

Hayatimda ehliyet kursundaki MT-07 haric baska motor kullanmadigim icin kiyas yapamam pek ama bana kullanimi cok rahat geldi. Ilk hafta ortalama yakit 3.2 falandi fakat sonra 3'e sabitledi. Rodajdan sonra da degismedi. Trafikteki tum hiz limitlerine uyarak kullaniyorum ve gunde yaklasik 35km yol yapiyorum. Istanbul TEM'de yolun akis hizina gayet yetiyor. Muhtemelen 140-150'yi gorur ama ben en fazla 135'e kadar cikip gaz kapattim. Naked'dan olsa gerek ruzgar gum gum vuruyor 120'den sonra.

Malum ufak tefek oldugu icin, goruntuyu de bozmamak adina Kriega US-20 aldim canta olarak. Laptop, anahtar, disk kilidi vs koyup tasiyorum hergun.

Benim için özellikle uzun yol için turlar için yeterli olur mu iki kişi konfor ve tatlı tatlı 120km civarı gider mi bunlar önemli tabi ben arkaya ve yanlara çanta takmayı düşünüyorum benim için diğer bir önemli hususta bu.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Ben şu an 2360 km deyim. Pazar günü Bergama'dan çıkıp İzmir, Muğla, Akyaka, Bodrum ve tekrar Bergama olmak üzere 3 gün süren 992 km lik bir gezi yaptık. Ben 76 kg + eşyalarla birlikte toplam 80 kg yük vardı motorda.
Yakıt ortalamam 3.7 lt/100 km ama 120 nin altına hiç inmedik desek yeridir. Özellikle Aydın otobanında motoru deneme amaçlı bastım bir ara. Rüzgarla aynı yöndeydik ve bir ara sanırım cok iyi hava akimina denk geldik motor 6. viteste dahi kesiciye girene kadar hızlanabildi 173 km hızda kesiciye giriyor motorlarımız. Bunu da öğrenmiş olduk. Tek silindir 250 lik bir naked motora göre çok iyi gidiyor, ben çok memnun kaldım. Sanırım benim kadar test etme imkanı bulan olmamıştır daha bu motoru. O yüzden uzun uzun yazıyorum ki merak edenler faydalansın.
120 ile değil 130 - 140 ile bile rahat rahat her koşulda gidilir. Hatta şöyle diyim: karşıdan esen rüzgara karşı bile 150 yi görüyor cb250r. Çok şiddetli bir rüzgar ise 140 yine garanti.
Fakat ben rodaj döneminde kitapçığa uygun kullandım. Yani rodaja çok dikkat ettim. Hatta motoru aldığımdan beri sadece bir kez kesiciye soktum motoru. O da top speed denerken. Öyle apaçiler gibi her viteste kesiciye sokarak hizlanma denemeleri falan yapmadim yapmam da.
Yakıt tüketimim fazla gelmiş olabilir ama bu motorla 6. vites 90-110 arası giderseniz çok rahat 3 lt ve altını görürsünüz. Biz biraz performanslı gittik ondan böyle oldu.
Bir bilgi daha vereyim: 8000 devirde 125km hız, 9000 devirde de 140 km hız civarında yapıyor. Motorlarımızda redline 10500 devirde başladığı için 155 km hızlara kadar seyretmek hiç bir zarar vermeyecektir çünkü 160 lara doğru redline başlıyor. Bu çok hoşuma gitti.
Beraber gittiğim arkadaşımda Pulsa rs200 vardı onun redline 9500 de başlıyor. 120 yada 125 km ile giderken 9500 lere geliyormuş motor. İste bu yönden çok şanslıyız. Bizim son dişli oranımız baya yüksek.
Son olarak ivmelenme konusunda ne cbr250, ne mt25-r25 yanına bile yanaşamıyor bizim motorların. Işıklarda denk gelirseniz çekinmeden kalkın yüzünüzün kara çıkmayacağını garanti ediyorum.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst