150-200cc Günümüz Fiyatlarında Motor Almak

Katılım
30 Nis 2018
Mesajlar
47
Arkadaşlar merhaba,

günümüzde malum dolar 5liraya dayandı enflasyonda çift haneli rakamlarda.

Benim sorunum şu ben 2.500TL maaş alıyorum(asgariden görünüyor yol ve yemek çıkınca 2100TL kalıyor.)

kardeşimin dersane masrafı falan derken elime geçen net para 1500TL

bütçem önemli değil kredi çekeceğim ama 3motor arasında kaldım VE İLK MOTORUM OLCAK İNŞALLAH

CF 150NK : 13000TL (aşağı yukarı) (2018 model abs ağustosta cıkacakmıs)
Pulsar 200N: 15.500TL
Mondial z one 180 yada 150: 8-8.500TL ( 180 cok yakıyor diyorlar)

kredimin ön başvurusu onaylandı sizce ben ne yapmalıyım hafta sonları arada uzaklara (istanbuldayım edirne sakarya çemberinde yani 200km çapında) kamp yaparım arkadasımla birlikte... yani orta-uzun yolda sıkıntı cıkmıcak az yakan ve bütçem maks 18k civarında hangisini önerirsiniz bu 3ü dışında birşey önermeyin lütfen ilgilize çok teşekkür ederim
 
Katılım
5 Ocak 2018
Mesajlar
198
elini tornavida, pense tutmaya alistirip Cin grubuna yonelmeni oneriririm. Butceni cok zorlayacaksin bu makinelerle...

Not: 2013'te ilk ise basladigimda 2500 tl aliyorum 1250 dolar para ediyordu. Su an 1250 dolar almak icin piyuvv
 
Katılım
30 Nis 2018
Mesajlar
47
elini tornavida, pense tutmaya alistirip Cin grubuna yonelmeni oneriririm. Butceni cok zorlayacaksin bu makinelerle...

Not: 2013'te ilk ise basladigimda 2500 tl aliyorum 1250 dolar para ediyordu. Su an 1250 dolar almak icin piyuvv

sıradan çinli gibi değil diyorlar memnun olanlar fazla... bilemiyorum napsam cok kararsızım
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Arkadaşlar merhaba,

günümüzde malum dolar 5liraya dayandı enflasyonda çift haneli rakamlarda.

Benim sorunum şu ben 2.500TL maaş alıyorum(asgariden görünüyor yol ve yemek çıkınca 2100TL kalıyor.)

kardeşimin dersane masrafı falan derken elime geçen net para 1500TL

bütçem önemli değil kredi çekeceğim ama 3motor arasında kaldım VE İLK MOTORUM OLCAK İNŞALLAH

CF 150NK : 13000TL (aşağı yukarı) (2018 model abs ağustosta cıkacakmıs)
Pulsar 200N: 15.500TL
Mondial z one 180 yada 150: 8-8.500TL ( 180 cok yakıyor diyorlar)

kredimin ön başvurusu onaylandı sizce ben ne yapmalıyım hafta sonları arada uzaklara (istanbuldayım edirne sakarya çemberinde yani 200km çapında) kamp yaparım arkadasımla birlikte... yani orta-uzun yolda sıkıntı cıkmıcak az yakan ve bütçem maks 18k civarında hangisini önerirsiniz bu 3ü dışında birşey önermeyin lütfen ilgilize çok teşekkür ederim

Popiler olanı öneririm bajaj pulsarı yedek parça servis ağı geniş çekik gözlüden uzak dur ona verceğin parayıda hayır yapabilirsin çaresizlik sonudur çekik gözlü almak o zaman saygı duyarım

En üste yazdığın yazıya itafen bu zamanda kıredi çekilmez be kardeşim paranmı çok git fakire fukaraya ver hayır yap ahirete işene yarasın az geçiktir tiko paraya almaya uğraş kapitalizmin kölesi olma efendisi ol diyorum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bütçe hesaplaması yaparken yakıt ya da periyodik bakımlar, kaza bela anında yedek parça vs tüm değişkenleri de hesaba katmak gerekiyor.
 
Katılım
2 Ağu 2017
Mesajlar
105
Dostum 3 motor arasında kesinlikle Pulsar tavsiye ederim.

Ama 15.500 sıfır fiyatı olsa gerek? Bu paralar çok abi :) Bence 2017 model ikinci el tertemiz bulabilirsin 11-12 civarına.

CF istersen de sıfırına o parayı verme, bu motorların tertemizlerini bulabilirsin güzel rakamlara.
 
Katılım
30 Nis 2018
Mesajlar
47
Bende oyle dusunuyorum baslangic olcak zaten 150mi 180mi onerirsin uzun yol dusunursek
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Küçük falan diyenler olsa da ben yine tavsiyede bulunayım, Honda Msx 125 2017-18 model, ABS'li de, 100 km'de 1.8-2 lt arası yakıyor, benzinden tasarruf cebine inanılmaz faydası oluyor, 25 TL'ye 200km yi rahat geçiyorsun, servisi uygun ve sonuçta Honda'nın düzgünlüğü kalitesi var. Benim boy 1.82cm kiloda 80'ler civarı, ilk başta oturması bana acayip gelmişti ancak 1 yılı geçti şimdi çok rahatım, trafikte iğne deliğinden geçiyor, kontrolü hem eğlenceli hem de kolay, kendini büyük bir motordaymışsın gibi hissettiriyor, 100 km'ye rahat çıkıyor, eğimli yerlerde 120 km'yi geçiyor, 130'u bile gördüm, ABS olması da dururken güven veriyor.

görünümüne herkes hasta, hergün birilerinin hoş bir laf attığını dükkanımın önündeyken duyuyorum, uzun yol için de geçen sene 1200 km kamplı bir marmara gezisi yaptım, istanbul geyikli,asos, kazdağlarını gezdim, en ufak derecede üzmedi, fotoğrafta gördüğün üzere eşek gibi de yükledim bana mısın demedi, ağustos başı da amasra'ya git gel 900-1000 km civarı yapacağım, selesi serttir, 100-150 km de bir dinlenirsin olur biter, onun dışında hiç sıkıntı çıkartmıyor.

Netice olarak büyük motorlar ve scooterlar kullanmış biri olarak hayatımdaki en eğlenceli motor bu oldu, 16 senelik tecrübem bunu söylüyor gerisini sen düşün :)

https://prnt.sc/k70486
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Haz 2018
Mesajlar
168
İkinci el 200ns'ten yana oyumu veriyorum. Hatta bir de ABS olan modeli denk getirseniz tadından yenmez
 
Katılım
17 Eki 2017
Mesajlar
479
Küçük falan diyenler olsa da ben yine tavsiyede bulunayım, Honda Msx 125 2017-18 model, ABS'li de, 100 km'de 1.8-2 lt arası yakıyor, benzinden tasarruf cebine inanılmaz faydası oluyor, 25 TL'ye 200km yi rahat geçiyorsun, servisi uygun ve sonuçta Honda'nın düzgünlüğü kalitesi var. Benim boy 1.82cm kiloda 80'ler civarı, ilk başta oturması bana acayip gelmişti ancak 1 yılı geçti şimdi çok rahatım, trafikte iğne deliğinden geçiyor, kontrolü hem eğlenceli hem de kolay, kendini büyük bir motordaymışsın gibi hissettiriyor, 100 km'ye rahat çıkıyor, eğimli yerlerde 120 km'yi geçiyor, 130'u bile gördüm, ABS olması da dururken güven veriyor.

görünümüne herkes hasta, hergün birilerinin hoş bir laf attığını dükkanımın önündeyken duyuyorum, uzun yol için de geçen sene 1200 km kamplı bir marmara gezisi yaptım, istanbul geyikli,asos, kazdağlarını gezdim, en ufak derecede üzmedi, fotoğrafta gördüğün üzere eşek gibi de yükledim bana mısın demedi, ağustos başı da amasra'ya git gel 900-1000 km civarı yapacağım, selesi serttir, 100-150 km de bir dinlenirsin olur biter, onun dışında hiç sıkıntı çıkartmıyor.

Netice olarak büyük motorlar ve scooterlar kullanmış biri olarak hayatımdaki en eğlenceli motor bu oldu, 16 senelik tecrübem bunu söylüyor gerisini sen düşün :)

https://prnt.sc/k70486

Adam uzun yol yapacağım diyor , kampa gideceğim diyor 200km yollardan bahsediyor. Ufacık motosikletin üzerinde bunlar yapılırmı sayın 16 senelik tecrube ? kaldıki msx denilen motosiklet bir zamanlar vespanın çıkarmış olduğu akımı yavaş yavaş devralmakta ufak tefek motosikletlerle bu arkadaşın istekleri karşılanmaz bir kere bunu söylemem gerekiyor.

Pulsar200Ns kullandığım için söylemiyorum ama bu yazdığın motosikletler arasında kaldıysan hiç düşünmene bile gerek yok pulsarı200Ns 'i almak için.

* yedek parçası
* servis ağı
* gidişi ve duruşu
* genel anlamdaki duruşu
* uzun yolda sollamalardaki rahatlık
* yakıt fiyat ve performans olarak daha birsürü neden sayılır pulsar olması için.

bu seçeneklerin içinde bana göre tek seçenek hiç düşünmeden Bajaj Pulsar200NS
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Adam uzun yol yapacağım diyor , kampa gideceğim diyor 200km yollardan bahsediyor. Ufacık motosikletin üzerinde bunlar yapılırmı sayın 16 senelik tecrube ? kaldıki msx denilen motosiklet bir zamanlar vespanın çıkarmış olduğu akımı yavaş yavaş devralmakta ufak tefek motosikletlerle bu arkadaşın istekleri karşılanmaz bir kere bunu söylemem gerekiyor.

Pulsar200Ns kullandığım için söylemiyorum ama bu yazdığın motosikletler arasında kaldıysan hiç düşünmene bile gerek yok pulsarı200Ns 'i almak için.

* yedek parçası
* servis ağı
* gidişi ve duruşu
* genel anlamdaki duruşu
* uzun yolda sollamalardaki rahatlık
* yakıt fiyat ve performans olarak daha birsürü neden sayılır pulsar olması için.

bu seçeneklerin içinde bana göre tek seçenek hiç düşünmeden Bajaj Pulsar200NS

Bana tecrübeni söyler misin?

200km dediğin uzun yol değil hiçbir şeydir! Bana 16 senelik tecrübe deyip ukalalık yapacağına Metela diyebilirdin serconline, böyle yaklaşım küçümsemeler hiç yakışmıyor, ayıp ya! Cidden şurada bana bir tecrübeni kullandığın motorları, yaptığın yolları, dürüstçe samimi bir şekilde yazar mısın? Çok merak ettim. Nasıl bir tecrüben var ki bana bunları söylüyorsun, yıllarca msx mi kullandın? bu motorla tek seferde 1200 km yaptım diyorum, maval okumuyorum! şu an motor 14.000 km'de her hava koşulunda kullandım, yüz bin km'den fazla motosiklet tecrübem var, şaştım bu dediklerine, sana dünyada binlerce örnek verebilirim, senin amacın konforsa 200 km kampa paran varsa goldwing'le de gidebilirsin tiger 800'le de, peugoet kiss bee'le de, senin istediğin modeli söylemedik diye saçma yaklaşımlara gerek yok, pulsar da iyi bir seçenek ancak marka ve kalite açısından ne dersen de honda daha iyidir, bunu cümle alem bilir. Aç interneti bir bak.

Ayıp yani nasıl bir mantığın var, opsiyon sunarsın ama küçümseyemezsin, yaşın küçük herhalde yoksa biraz daha doğru düzgün bir yorum yapardın!

Honda msx 125 ile avrupa, amerika turu yapanlar var!

https://jalopnik.com/this-nutty-bastard-rode-a-honda-grom-from-portland-to-1625358412

sana bir kaç örnek hayat sana da öğretir elbet, Dünya turu 200km değil!


Şu an dünyayı bir kıa bir erkek ybr 125 ile dolaşıyor hiç haberin var mıdır? ride2world bir bak derim netten, nasıl bu işler oluyormuş öğren!

 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2017
Mesajlar
479
Bana tecrübeni söyler misin?

200km dediğin uzun yol değil hiçbir şeydir! Bana 16 senelik tecrübe deyip ukalalık yapacağına Metela diyebilirdin serconline, böyle yaklaşım küçümsemeler hiç yakışmıyor, ayıp ya! Cidden şurada bana bir tecrübeni kullandığın motorları, yaptığın yolları, dürüstçe samimi bir şekilde yazar mısın? Çok merak ettim. Nasıl bir tecrüben var ki bana bunları söylüyorsun, yıllarca msx mi kullandın? bu motorla tek seferde 1200 km yaptım diyorum, maval okumuyorum! şu an motor 14.000 km'de her hava koşulunda kullandım, yüz bin km'den fazla motosiklet tecrübem var, şaştım bu dediklerine, sana dünyada binlerce örnek verebilirim, senin amacın konforsa 200 km kampa paran varsa goldwing'le de gidebilirsin tiger 800'le de, peugoet kiss bee'le de, senin istediğin modeli söylemedik diye saçma yaklaşımlara gerek yok, pulsar da iyi bir seçenek ancak marka ve kalite açısından ne dersen de honda daha iyidir, bunu cümle alem bilir. Aç interneti bir bak.

Ayıp yani nasıl bir mantığın var, opsiyon sunarsın ama küçümseyemezsin, yaşın küçük herhalde yoksa biraz daha doğru düzgün bir yorum yapardın!

Honda msx 125 ile avrupa, amerika turu yapanlar var!

https://jalopnik.com/this-nutty-bastard-rode-a-honda-grom-from-portland-to-1625358412

sana bir kaç örnek hayat sana da öğretir elbet, Dünya turu 200km değil!

https://www.youtube.com/watch?v=v6muemRZSew

Şu an dünyayı bir kıs bir erkek ybr 125 ile dolaşıyor hiç haberin var mıdır?

https://www.youtube.com/watch?v=Sv-PYwDsRec

babuş sen niye bu kadar sinir yaptın ben onu anlamadım şu forumda gel bir oylama yapalım seninle 100 kişide bitsin uzun yola pulsarlamı yoksa honda msx'lemi çıkarsınız diye ikiside sıfır ikside hatasız olacak şekilde gel denemesi bedava bana hikaye yapma burda tecrubeni söyleymiş ben 28 yaşındayım ve 10 sendir ehliyetli olarak motosiklet kullanıyorum daha öncesini söylemicem seninkinden fazla yapıyor sonra yanlış anlar gene sinirlenirsin korkuyorum..
Çok km yapmak çok tecrube demekmidir ? bunun cevabını ver bana.
Senin buraya yüklediğin ikitane videoyla benim görüşüm değişmez yanlış anla veya anlama ama bana hiç bir şekilde uzun yolda msx pulsardan daha iyi ve daha rahattır deme milleti kendine güldürtme afedersin bilmem ne kadar motosikletin üzerinde 1200km yol yaptıysan bırakta o saçmalık senin yaptığınla kalsın milletede bulaştırma
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
ben sadece kısa yorum yazıp çıkacağım, yardımcı olmayacağım yani :)

hem paran yok hemde sıfır motor almayı düşünüyorsun, pek mantıklı gelmedi bana.

sıfır motor aldıktan sonra kontağına dokunduğun anda zarar edeceksin. peki kontağına dokunarak zarar etmekten ise 2. el temiz bir "makine" alıp ona masraf etsen? belkide masrafsız bir motora denk geleceksin.

(bkz:motosiklet yerine makine denmesi)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2018
Mesajlar
47
ben sadece kısa yorum yazıp çıkacağım, yardımcı olmayacağım yani :)

hem paran yok hemde sıfır motor almayı düşünüyorsun, pek mantıklı gelmedi bana.

sıfır motor aldıktan sonra kontağına dokunduğun anda zarar edeceksin. peki kontağına dokunarak zarar etmekten ise 2. el temiz bir "makine" alıp ona masraf etsen? belkide masrafsız bir motora denk geleceksin.

(bkz:motosiklet yerine makine denmesi)

yoo aslında bütçem var dediğim gibi başka masrafım yokki birikiyor şuan bazı masraflarım olmasaydı 6k birikmişim olacaktı ama 3k birikmiş param var para sorun degıl yeterki içime yatsın sorun degılden kastımda pulsar 200lüğe 15k vermek bilmiyorum bana mantıklı gelmiyor..

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:00 ----------

birisi şöyle yazmış forumda "Ne kadar nakit biriktire bilirseniz o kadar iyi diyebilirim, ancak sadece alma ile bitmiyor.


Aldıktan sonra mtvsi var 0 alınmış 250 ccler için yıllık 2 kez 70tl+70tl=140tl ben 9. ayda 0 olarak almıştım plakayı bastırdıktan sonra 1 kez mtv ödedim o yıl içinde, zorunlu trafik sigortası var, kmsi geldikçe bakımları var akaryakıt fiyatları malum bunlar standart masraflar kimse istemez ancak kaza durumu var bu da ekstra masraf çıkarabilir, size tavsiyem almak istediğiniz motorda koruma takozu/koruma demiri yok ise taktırma yönünde hareket etmeniz olacaktır.

Motorunuza aksesuar almak istersiniz(hangimiz hoşumuza giden bir şey görünce istemiyor ki ) motora kredi çektikten sonra bunlar da ekstra masraf olur onun haricinde kişisel gideri de unutmayın yemeniz içmeniz gezmeniz tozmanız olacaktır hepimiz insanız ve ihtiyaçlarımız var sonuçta.

Gözünüzü korkutmak için yazmadım anlatmak istediğim sadece taksit ile bitmiyor her şeyi ince ince hesaplayın sonra zor durumda kalmayın umarım hayallerinize ulaşırsınız. "

sanırım kararım mondial 150 z one olacak... arkadaş doğru soyluyor 7k motor desek ekıpman ve masraflar 3k tutar desek 10k kredi çeksem olur bu iş hem bütçemi asla zorlamaz çok şükür..
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
yoo aslında bütçem var dediğim gibi başka masrafım yokki birikiyor şuan bazı masraflarım olmasaydı 6k birikmişim olacaktı ama 3k birikmiş param var para sorun degıl yeterki içime yatsın sorun degılden kastımda pulsar 200lüğe 15k vermek bilmiyorum bana mantıklı gelmiyor..

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:00 ----------

birisi şöyle yazmış forumda "Ne kadar nakit biriktire bilirseniz o kadar iyi diyebilirim, ancak sadece alma ile bitmiyor.


Aldıktan sonra mtvsi var 0 alınmış 250 ccler için yıllık 2 kez 70tl+70tl=140tl ben 9. ayda 0 olarak almıştım plakayı bastırdıktan sonra 1 kez mtv ödedim o yıl içinde, zorunlu trafik sigortası var, kmsi geldikçe bakımları var akaryakıt fiyatları malum bunlar standart masraflar kimse istemez ancak kaza durumu var bu da ekstra masraf çıkarabilir, size tavsiyem almak istediğiniz motorda koruma takozu/koruma demiri yok ise taktırma yönünde hareket etmeniz olacaktır.

Motorunuza aksesuar almak istersiniz(hangimiz hoşumuza giden bir şey görünce istemiyor ki ) motora kredi çektikten sonra bunlar da ekstra masraf olur onun haricinde kişisel gideri de unutmayın yemeniz içmeniz gezmeniz tozmanız olacaktır hepimiz insanız ve ihtiyaçlarımız var sonuçta.

Gözünüzü korkutmak için yazmadım anlatmak istediğim sadece taksit ile bitmiyor her şeyi ince ince hesaplayın sonra zor durumda kalmayın umarım hayallerinize ulaşırsınız. "

sanırım kararım mondial 150 z one olacak... arkadaş doğru soyluyor 7k motor desek ekıpman ve masraflar 3k tutar desek 10k kredi çeksem olur bu iş hem bütçemi asla zorlamaz çok şükür..

5 bine 2. el alsan? 2 bin ekipman parası,
 
Katılım
20 Haz 2018
Mesajlar
675
tvs apache 180 , hero karizma olabilir , benelli bn 251 de olabilir ki bence senin bütçende en iyi alternatif benelli bn 251 dir absli , metzeller lastikli 25 beygir gayet güzel bir motor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst