- Katılım
- 16 Şub 2011
- Mesajlar
- 8,913
https://drive.google.com/file/d/1PrUoLYE0zQaPahuoW0IyJugmj8ssl4IT/view?usp=drivesdk
bugün 70.000 ni de devirdik , 2013 6. ayda sıfır satın aldığım vstrom tık demedi , aküsü bile orjinal , 20binde bir lastik değişimi ve 50bin de tek zincir harici değişeni yok..tüketim ortalama 4,2 lt , her kuruşu helal olsun japona.
bugün 70.000 ni de devirdik , 2013 6. ayda sıfır satın aldığım vstrom tık demedi , aküsü bile orjinal , 20binde bir lastik değişimi ve 50bin de tek zincir harici değişeni yok..tüketim ortalama 4,2 lt , her kuruşu helal olsun japona.