Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
https://drive.google.com/file/d/1PrUoLYE0zQaPahuoW0IyJugmj8ssl4IT/view?usp=drivesdk

bugün 70.000 ni de devirdik , 2013 6. ayda sıfır satın aldığım vstrom tık demedi , aküsü bile orjinal , 20binde bir lastik değişimi ve 50bin de tek zincir harici değişeni yok..tüketim ortalama 4,2 lt , her kuruşu helal olsun japona.
 
Katılım
11 Haz 2015
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçtiğimiz bayramın 1. günü yola çıktım yaklaşık 9 gün alanyaya kadar sürdüm, kamp yapa yapa. çılgın gibi araziye girdim, sağanak altında saatlerce sürdüm, çamura da dalmak zorunda kaldım, saolsun yolda bırakmadı 2004 model artık 127000 km'deki vstrom'um. ortalama olarak 5.00 litre yakmış. şehir içi, şehir dışı, yer yer gazlamaca ve viraj yapma, toprak yol yağmur çamur hepsi içinde.. bi tek zincirim artık kullanılmaz halde onu değiştiricem. vstrom u seviyorum.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
vstromla 9 günde yaklaşık 4500 km yol yaptım. yakıt ortalamam 4.7 idi. genelde arazide kullandım doğuda. bayburt of yolunu gectim. dere yataklarından gectim yüksek rakımlarda sürdüm. banamısın demedi. ha bu arada benimde zincir kötü durumda bakı baklalarda kasılmalar var değişmesi gerek artık.

https://www.facebook.com/hayatsurunceguzel/?ref=bookmarks

sayfadan nerelere gittiğime bakabilirsiniz :) özellikle doğudaki arazi kısımlarına ve bayburt of yoluna
 
Katılım
5 Tem 2018
Mesajlar
5
merhaba arkadaşlar 2006 model 43k km bir dl650 ile aranıza katıldım motoru aldigim izmirden uşağa kadar yolun bir bölümünde yan ve arka çantalar takılı halde tek kisi cantalardaki yinede ağır sayılabilecek yuk ile birlikte bir sürüş yaptım.yolun çogu kısmı rampa çıkış bilenler vardır bir yakit denemesinde 118 km de 7.2 lt yakit aldim 110-130 arası hız ile yakıt bana fazla geldi sizce nasıl
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
merhaba arkadaşlar 2006 model 43k km bir dl650 ile aranıza katıldım motoru aldigim izmirden uşağa kadar yolun bir bölümünde yan ve arka çantalar takılı halde tek kisi cantalardaki yinede ağır sayılabilecek yuk ile birlikte bir sürüş yaptım.yolun çogu kısmı rampa çıkış bilenler vardır bir yakit denemesinde 118 km de 7.2 lt yakit aldim 110-130 arası hız ile yakıt bana fazla geldi sizce nasıl

bencede fazla yakmış. ben şehiriçinde sakin kullanımda 5.5 yakıyorum ortalama. uzun yolda 5 lt gibi
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
merhaba arkadaşlar 2006 model 43k km bir dl650 ile aranıza katıldım motoru aldigim izmirden uşağa kadar yolun bir bölümünde yan ve arka çantalar takılı halde tek kisi cantalardaki yinede ağır sayılabilecek yuk ile birlikte bir sürüş yaptım.yolun çogu kısmı rampa çıkış bilenler vardır bir yakit denemesinde 118 km de 7.2 lt yakit aldim 110-130 arası hız ile yakıt bana fazla geldi sizce nasıl

İzmir le Uşak rasında 900 mt rakım farkı var yani hep yokuş çıkmışsınız , ortalamanızda 6 lt yapıyor ki 130 civarı sürüş için normaldir , yan çantasız ve bakımları yapılmış motorla 5 lt civarına düşer tüketiminiz..
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
Artçı ile sürüş ağırlıklı hale gelince, değişiklik şart oldu :)

https://www.youtube.com/watch?v=ohwGXv-YofI

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:57 ----------

Direkt olarak eklemeyi beceremedim (en azından mesajı düzenleme kısmından) Yeni mesaj olunca yayınlar belki?
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
2014 model, şehirlerarası (100-120) ve köy yolları(60-70) bugün yaptığım 233 km için ortalamam 4.2 lt. olarak gerçekleşti.
Çok ağır olmamakla beraber dolu topcase ve artçılı.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
40
Motosikleti
Suzuki Vstrom 650
2014 model, şehirlerarası (100-120) ve köy yolları(60-70) bugün yaptığım 233 km için ortalamam 4.2 lt. olarak gerçekleşti.
Çok ağır olmamakla beraber dolu topcase ve artçılı.

bende bu kış grçmeyi planlıyorum arçılı gezdigim için hayırlı olsun
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
bende bu kış grçmeyi planlıyorum arçılı gezdigim için hayırlı olsun
Özellikle artçılı sürüşte, kendi kategorisinde (650-800 cc yol enduro) konfor ve genel fiyat/performans açısından en iyi seçim olduğunu düşünüyorum.
Umarım en kısa sürede kavuşursunuz.
 
Katılım
11 Tem 2018
Mesajlar
20
Merhaba değerli forum üyeleri. Motorum 2007 model suzuki v strom absli model arka frenimde sıkıntı yok fakat on frene bastığımda manet çok yumuşak sıkınca elcige kadar değiyor ilk bastığımda frenleme çok az alıyor bir kaç kez sıkıp bırakınca hidrolik pompalıyor ve tutmaya başlıyor. Balatalar değişti fren hidroliği değişti hava yapmadığına eminim Alanyada bir usta üst fren mezkezinin değişmesi gerektiğini söyledi fakat emin olamadım aklınıza gelen yapmamı önereceğiniz birsey varmı acaba.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Merhaba değerli forum üyeleri. Motorum 2007 model suzuki v strom absli model arka frenimde sıkıntı yok fakat on frene bastığımda manet çok yumuşak sıkınca elcige kadar değiyor ilk bastığımda frenleme çok az alıyor bir kaç kez sıkıp bırakınca hidrolik pompalıyor ve tutmaya başlıyor. Balatalar değişti fren hidroliği değişti hava yapmadığına eminim Alanyada bir usta üst fren mezkezinin değişmesi gerektiğini söyledi fakat emin olamadım aklınıza gelen yapmamı önereceğiniz birsey varmı acaba.

fren manetini 5. kademeye kadar ileri alın , sorununuz manetin gidona yakın durmasından kaynaklanıyor..
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
6. kademe yok vstrom manetinde yanlışlıkla 1 e getirmiş olmayın , 5. kademede de manet yumuşak ise manetin fren merkezine bastığı yere 2-3 mm kalınlığında bir cisim sokun..
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Manet değişmiş benim 7 kademe

orjinali varsayarak yazmıştım , ben 5. kademede kullandığım halde manetin fren merkezinin pistonuna bastığı yere 2-3 mm plastik yerleştirdim öyle kullanıyorum yıllardır , bazı motorlarda oradaki boşluğu gidermek için ayarlı piston varken vstromda maalesef yok..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Herkese merhaba arkadaşlar
Bir arkadaşıma vstrom bakıyoruz uzun zamandır aklımıza yatan birşey bulamadık. En son bir ilana denk geldik. Kendisi sosyal mecralarda pek aktif değil ben araştırmaya çalışıyorum. Olursa bayram sonu beraber gidip alıcaz.
İlandaki motosikleti tanıyan, bilen, fiyatı ve kondisyonu hakkında yorumda bulunan olur mu acaba?

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-doktordan-temiz-v-storm-597846127/detay

camında bizim Vstromturkiye grubunun bastırdığı sticker var , baktım ama ne satışta böyle bir motor var nede bu isimle kayıtlı bir üye , motor fotoğraflardan iyi durumda görünüyor , karenajdaki vstrom yazılarının hepsi orjinal kazası boyası yok diyebilirim , kilometreside gayet makul , fiyat konusunda şöyle bir yorum yapayım , piyasa malum uçtu ama 2008 model vstroma 26bin vermek yerine 2012 yeni kasasını 30 a bulabilirsiniz , ha eski kasa daha heybetli daha karizmatik derseniz eyvallah doğrudur bende kullandım , 1200 lük eski GS ler bile sönük kalır yanında , lakin yeni kasa aerodinamik açıdan çok üstün , çok daha konforlu ve en önemlisi benzinin 7 liraya dayandığı şu zamanda çok daha ekonomiktir , NC den yarım litre fazla yakar ama akselerasyonu asla mukayese bile olmaz..

hayırlısı olsun..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst