Honda Honda Cb 250 R Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu gün bu motora bakmaya gittim, cb500f almaya karar verip çıktım bayiden. Bu kadar küçük motor mu olur be kardeşim, fotoğraflarını görünce hasta olmuştum ama meğersem bisiklet gibi birşeymiş bu.

hocam cb500 alabiliyorsan ne bakmaya gittin:)hayırlı olsun ufak bulan bi ben değilim sanırım ben oturmadım üstüne ama baya bir alçaktı motor.175 ve üzeri sırıtır gibi duruyor
 
Katılım
7 Kas 2017
Mesajlar
71
Honda CB250R = Sele yüksekliği(mm) / 800 mm
Yamaha MT25 = Sele yüksekliği(mm) / 780 mm

Şu küçüklük tartışmasını bitirseniz artık. Aletin arka selesi kısa sadece bu da fotolarda küçükmüş hissi yaratıyor. 190 adam mt25 e binince nasıl duruyorsa bunda da aynısı farkı yok.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Çok iyi olmuş bu model. Süspansiyonları, frenleri vs üst seviye. Şu motoru gidip mt/r25 le kıyaslamayın.
 
Katılım
7 Kas 2017
Mesajlar
71
Malum sitede henüz 1000 km yi doldurmamış düşük km li cb250r ilanları var. Kullanan arkadaşlar herhangi bir sorun yaşayan oldumu şimdiye kadar. Daha yeni alınan motorların satışa konması dikkatimi çekti.
 
Katılım
8 Haz 2018
Mesajlar
193
21.500e alıp aynı paradan ilana koymuşlar. Ayağını yorganına göre uzatmama durumu olsa gerek sadece 2 tane ilan var. ZAm gelsin hemen 15 tane daha ilana düşer. Kolay para işimize geliyor. Benim 340 km oldu, bugün istanbul içi ümraniye hal,ç eminönü bebek ümraniye sürdüm rodaj için trafiğe de girdim. Son 10 dk ıslandığım dışında çok keyif aldım sürüşten. :) Ben sanmıyorumki 2 seneye satayım, hayat tabi ne gösterir belli olmaz :)
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Top Case'leride oldum olası sevmemişimdir. Endurolar dışında çok çirkin gözüküyorlar gözüme.
 
Katılım
7 Kas 2017
Mesajlar
71
21.500e alıp aynı paradan ilana koymuşlar. Ayağını yorganına göre uzatmama durumu olsa gerek sadece 2 tane ilan var. ZAm gelsin hemen 15 tane daha ilana düşer. Kolay para işimize geliyor. Benim 340 km oldu, bugün istanbul içi ümraniye hal,ç eminönü bebek ümraniye sürdüm rodaj için trafiğe de girdim. Son 10 dk ıslandığım dışında çok keyif aldım sürüşten. :) Ben sanmıyorumki 2 seneye satayım, hayat tabi ne gösterir belli olmaz :)

Eyv hocam cevabın için.
 
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
77
hocam cb500 alabiliyorsan ne bakmaya gittin:)hayırlı olsun ufak bulan bi ben değilim sanırım ben oturmadım üstüne ama baya bir alçaktı motor.175 ve üzeri sırıtır gibi duruyor

Biraz daha bekleyip bütçeyi arttıracağım bakalım yaz sonuna doğru alırım diye düşünüyorum. Ülkemizde CB500F neden tutulmamış anlamadım, herhalde mt07 varken insanlara cezbedici gelmedi.
 
Katılım
19 Haz 2018
Mesajlar
3
Selam arkadaşlar. 1)Cb250 ile uzun yol tecrübesi, son hız denemesi ve yüksek hızdaki randımanı konusunda bilgi verebilir misiniz? 2)Yukarıda değindiğim özellikler için cbr250r daha mı iyi olur?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst