Honda Honda CBR 500R Kullanıcıları/Bılgı Paylasım Baslıgı

Katılım
2 Kas 2015
Mesajlar
434
Arkadaşlar 2015 Model 12 bin km de 20,5 Bin TL ye Kırmızı hatasız çiziksiz bir motor buldum ve aldım.
Ekstraları.
Mivv Performance egzoz
K&N hava filtresi
elcik ısıtmalı
ön puig siyah cam
spor manetler 2 takım
disk kilidi
branda
artçı için olan koltuğu iptal edip motoru tek kişiliğe çeviren bir kapak var ismi ne bilmiyorum.
üzerinde Heidenau K80 lastik takımı var 2k km yapmış.
Muayne 2020 4. aya kadar var.
servis bakımlı.
Orjinal parçalarınıda aldım.
2-3 gündür tıngır mıngır takılıyorum çoh mutluyum yav :queen:

https://scontent-mxp1-1.xx.fbcdn.ne...=02e92c85d1160bd18c85eeb46920ff32&oe=5B84C7C0

Sahibinden üzerinde ilanı yokmuydu ?
 
Katılım
8 Eki 2016
Mesajlar
236
Sahibinden üzerinde ilanı yokmuydu ?
Vardı 22 bin yazmıştı, 20.5 var düşürsen hemen alırım dedim, sonra biraz muhabbet ve 20.5 anlaştık motora baktırmadım bile bu işlerden anlayan bir arkadaşım vardı o direk al dedi zaten satışı aldık hemen.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[/COLOR]
hayırlı olsun hocam.

Teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------
Benim motor
LDpvjV.jpg
[/url][/IMG]
MD61rk.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
[/COLOR]

Teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------
Benim motor
[url=https://hizliresim.com/LDpvjV][url]https://i.hizliresim.com/LDpvjV.jpg[/url][/url]
[url=https://hizliresim.com/MD61rk][url]https://i.hizliresim.com/MD61rk.jpg[/url][/url]

Hayırlı-uğurlu olsun. Yeni motosikletiniz artık titremeyecek, debriyaj sıktığınızda stop etmeyecek, ekran resetlemeyecek ve en önemlisi titremeyecek.
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
[/COLOR]

Teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------
Benim motor
[url=https://hizliresim.com/LDpvjV][url]https://i.hizliresim.com/LDpvjV.jpg[/url][/url]
[url=https://hizliresim.com/MD61rk][url]https://i.hizliresim.com/MD61rk.jpg[/url][/url]


Hayırlı olsun. Allah hata kaza vermesin. Kullanıcı deneyimlerini paylaşırsan çok mutlu olurum. Bende bu motorun siyahını almak istiyorum
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı-uğurlu olsun. Yeni motosikletiniz artık titremeyecek, debriyaj sıktığınızda stop etmeyecek, ekran resetlemeyecek ve en önemlisi titremeyecek.

Teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:47 ----------

Hayırlı olsun. Allah hata kaza vermesin. Kullanıcı deneyimlerini paylaşırsan çok mutlu olurum. Bende bu motorun siyahını almak istiyorum

Teşekkür ederim.Cbr 500r'yi uzunca araştırdım ve aldım(500r mantık motoru).30senedir motor kullanıyorum(çoğu uzun yol) ve 125cc ile 1850km yol yaptığımı biliyorum.Motosikletlerdeki titreşim ve sele konforu beni fazla etkilemiyor.
500R'deki deneyimlerime gelirsek kısaca,sürüş,sele,fren,viraj üzmüyor(güzel) yalnız uzun yolda gidon yapı itibarıyla biraz yoruyor ama olsun gülü seven dikenine katlanırmış :D
 
Katılım
8 Eki 2016
Mesajlar
236
Hayırlı olsun hocam
Sağol daha iyileri sana nasip olsun.

[/COLOR]

Teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------
Benim motor
[url=https://hizliresim.com/LDpvjV][url]https://i.hizliresim.com/LDpvjV.jpg[/url][/url]
[url=https://hizliresim.com/MD61rk][url]https://i.hizliresim.com/MD61rk.jpg[/url][/url]

Maşallah hocam yanıyor makine :)
 
Katılım
6 Eyl 2016
Mesajlar
415
[/COLOR]

Teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------
Benim motor
[url=https://hizliresim.com/LDpvjV][url]https://i.hizliresim.com/LDpvjV.jpg[/url][/url]
[url=https://hizliresim.com/MD61rk][url]https://i.hizliresim.com/MD61rk.jpg[/url][/url]

Hey Maşallah ne güzel duruyor ışıl ışıl :queen: İnşallah kazasız belasız güzel günlerde kullanın.. Bir kırmızı renklisi de bizim olur umarım :flower: Sağlıcakla.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[/COLOR]

Teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------
Benim motor

Hayırlı olsun hocam


Teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:54 ----------

Sağol daha iyileri sana nasip olsun.



Maşallah hocam yanıyor makine :)

Teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------

Hey Maşallah ne güzel duruyor ışıl ışıl :queen: İnşallah kazasız belasız güzel günlerde kullanın.. Bir kırmızı renklisi de bizim olur umarım :flower: Sağlıcakla.

Teşekkür ederim,inşallah yakın zamanda kırmızı renklisine sahip olursunuz.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu Cumartesi(23/6/2018)motorumun depoyu fulleyip 80-170km arası hızlanmalarla 264km yol yaptım ve depoyu tekrar fulledim 9,5lt benzin aldı 60lira verdim.100km tam olarak 3.598,484,84lt :D kısaca 3.599lt deyin.Motorumu daha çok sevmeye başladım bence güzel bir değer.
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
HAfta sonu lastik olarak mitas sportforce taktırdım 820 TL hasan paşa Zen moto, (Sökme takma balans dahil)
Eve dönerken yagmura yakalandım 100 Km kadar ıslakta kullandım gayet iyi kayma v.s yapmadı ..

Hem lastik hem esnaf olarak tavsiye ederim , işçilikleri iyi ..
Sağolsun akşam gibi 6:30 gitmeme ragmen lastik değişimi yaptı şehir dışından geliyorum deyince ..

Birde bana enjöktör temizleyici hediye etti :)

Muhabbet ve yaklaşımları iyi ..
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
500r ile toplam 800km lik bir yolculuk yaptım.
Çanakkale.
GD371y.jpg
[/url][/IMG]
Geyikli.
ODEb30.jpg
[/url][/IMG]
İzmir Bergama.
X6dGy6.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:49 ----------

Selamlar,koruma takozu almıştım takmıya fırsat bulamadım yeni taktım(2018 modellere uymadığı söyleniyordu uydu)
Takozları alırken dikkat edin benim aldıklarımın takoz bağlantı civataları kısa çıktı,siyah olanlar takozlarla gelen beyaz olanlar (krom)benim aldıklarım boyu 4,5cm olacak ayrıca takozların gövdeye bağlantı civatasıda uzadığı için (araya takoz ara bağlantı parçası giriyor)5cm alacaksınız.
VDE4Yq.jpg
[/url][/IMG]
takılı hali:
9NGkgQ.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bilgi amaçlı: sol takoz uyumsuz çıktı...
 
Katılım
10 Şub 2018
Mesajlar
11
R25 kullandım şimdi 500R modeline geçmek istiyorum iyisiyle kötüsüyle yorumlarsanız sevinirim 2019 kasayı bekliyorum nasipse fuarda alıcam..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst