- Katılım
- 15 May 2018
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #1
Tanışma kısmına yazmıştım ama sanırım bu kısıma yazılması gerekiyormuş =) 18 yaşındayım ve motorcu bir erkek arkadaşım olmuştu üç yıl önce, bir süre sonra hiçbir hazzın motorsiklet gibi hissettirmediğini fark ettim bu yüzden uzun zaman önce motor kullanmaya karar vermiştim. Sürmeyi öğrenebilmek ve ehliyet almak için bir motor kursuna katıldım. Kurstaki yetkili yetkisiz bütün insanlar durmadan her hatamda sorun yaşadığım insanlar bu yüzden gitmek beni çok geriyor son günlerde bi türlü başaramıyorum. ama bütün paramı verdiğim için başka bir kursa yazılma şansım ve öğretebilecek bir arkadaşım yok. Aslında özgüven veya cesaret ile ilgili bir problemim yok ama motor konusunda cidden kendimi becereksiz hissetmeye başladım, bazen dehşet bir korku hissediyorum sürmeye başladığımda. Panikleyeceğim birçok an oluyor ve henüz onları aşacak kadar tecrübem yok. İnsanların içgüdüyle kolaylıkla yaptığı şeylerde çok zorlanıyorum, dönüşlerim iyi değil ve sekiz çizemiyorum bir türlü. Çok çok az ilerlme kaydediyorum. Durmadan durmadan erteliyorum, nasıl aşabileceğimi en iyi motorcuların bileceğini düşündüm, yardımcı olursanız sevinirim :rendeer: