Ben her zaman motoru kendim surmezsem birine artci olarak binemem derdim,bindigimdeyse(2saat olmadi) arkadasimin artcisiydim kisa mesafe ve israri uzerine bindim.benimde suan motorum yok ama ekipmanlarim hazir,her neyse. Binince gecti benim korkum,eskisi gibi hissetmedim , bence mental olarak hazirlamaniz gerekiyor kendinizi,motora binmenin en guzel yani hissiyati bence ki bunu hic surmemis biri olarak soyleyebiliyorum.artci olup korksam da , bugun korkumu yenip tadinida cikarsam motorun ustunde hep heyecanli dakikalar gecirdim. kurs konusuna gelecek olursak.Buyuk harflerle yazayim.BENIM AKRABAM KURSUN SAHIBI VE BEN SUANDA TEORIK DERSLERDEYIM,MOTOR SURMEYI BILMEDEN GELDIGIM ICIN NEREDEYSE SURATI DUSUYOR KENDINI ZOR TUTUYOR SOMURTMAMAK ICIN.BU ULKEDE KULTUR BOYLE.MOTOR BILIYOSA VERIYOLAR GIDIP KENDISI CALISSIN. o yuzden size tavir yapiyor olabilirler,gidin milli egitime sikayet edin bidaha yaparlarsa.Her ehliyet kursunun korkulu ruyasi milli egitim mufettisleridir.Ve yilmayin.Basarabilirsiniz