Benzine ZAM! (14 Mayıs Pazartesi Geceyarısı)

Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Beni ilgilendirmiyor ben hep 100 liralik aliyorum zaten.

2008 (beni ilgilendirmiyor ben hep 20 liralik aliyorum zaten)
2017 (beni ilgilendirmiyor ben hep 50 liralik aliyorum zaten)
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Hep 50 gaymelik alırdım , artık 50 gaymenin katları olak alırım (23 litre depo) biterseçıkarıp işerim , umrumda değil:cat:
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Hep 50 gaymelik alırdım , artık 50 gaymenin katları olak alırım (23 litre depo) biterseçıkarıp işerim , umrumda değil:cat:

İşeme öncesi,idrarın daha yanıcı olması açısından,Akşamdan bol asitli içecek tüketmek önerilen bir davranış biçimidir,ben geçenlerde bu kurala uymadığım için motorun çekişinde gözle görülür bir azalma ve yakıt artışı gözlemledim.

100km'de 2.5 yakan 70 oktan idrar,o zaman 3.5 yaktı.

Tabancayı çıkartınca,dolum ağzına fazla yaklaştırma,ani tepme yapabilir
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
İşeme öncesi,idrarın daha yanıcı olması açısından,Akşamdan bol asitli içecek tüketmek önerilen bir davranış biçimidir,ben geçenlerde bu kurala uymadığım için motorun çekişinde gözle görülür bir azalma ve yakıt artışı gözlemledim.

100km'de 2.5 yakan 70 oktan idrar,o zaman 3.5 yaktı.

Leymunlu kola içiyom son 4 ay'dır mubarek nitro nitro.
 
Katılım
3 May 2017
Mesajlar
256
Indirimmi bekliosunuz arkadaslar. Sinirlendiriyorsunuz beni. BEGENMEYEN SUSSUN.
USTAD CEVABI VERIR: he sussunda ensemizdeki tokat daha katmerlice olsun .

Saka bi yana yakinda 10 lira olur.
 
Katılım
3 May 2017
Mesajlar
256
Ohh hem yol yapilsn hemde para odemeyin. Ne guzell.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:39 ----------

Akli dengemi bozdular artik arkadaslar
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
çeyrek altın 300 tl
dolar 4,40 tl
avro 5,23 tl
benzin 6,20 tl
hadi sterlini de ekleyelim de milli tekvando takımı gibi olsun.

sterlin 5,94 tl.

tebrikler a.k. partisi ve saz arkadaşları.
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
6,26 dan benzin aldım az önce.
12 litre
yani ne diyim bilmiyorum, küfür etmek bile gelmiyor içimden.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Yol yapıyorlar, gerçi köprülerin parasını ayrıca bir daha alıyorlar ama olsun.
Hafta sonu körfez köprüsünden geçtim, 75+5 = 80 tl bayıldım, ama devletimiz de benim için 80 tl verdi sağ olsun. Dönüşte arabalıyla döndüm, o da 55tl. Lan Deli Dumrul memleketi aq .......
 
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3
Ben motora başladığımdan beri zam geliyor bu merete hakkınızı helal edin bende bisiklete döneyim
 
Katılım
24 Ocak 2015
Mesajlar
270
Motosikleti
FAZER 8
"Ehe Ehe ben hep 30 liralık alıyom ki isterse 1500 lira zam olsun ehe ehe "
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst