sen avrupa memleketlerinde bu sürüş tarzın ve zihniyetin ile 1 hafta motor kullanamazsın,yediğin cezanın haddi hesabı olmaması bir yana, ehliyetini elinden alırlar.
hız sınırlarının hiç birisine uymuyorsun,
yaya yola adımını attı mı haklı haksız yok durup geçmesini beklemeye mecbursun, türkiye vatandaşı veya suriye fark etmez,
kırmızı ışıkta arabalar senin geleceğini bilecek ve sana yol ayıracak, böyle bir şeyde yok dünyada .
bu videoyu burada paylaşmakla belkide en iyisini yaptın, doğrunun ne olduğunu öğrenerek belki bu tarz hareketlerinden vazgeçer ve dünya standartlarında bir motorcu olursun.