Cumhurbaşkanımızın seçim manifestosunda bahsettiği şeyleri şimdiye kadar yapmasına engel yoktu, KHK'lar sayesinde CeHaPe muhalefetini de es geçebiliyordu. Hatta seçimi erkene almayıp rahat rahat 2019'a kadar yapıp oyunu %70'e çıkartabilirdi. Ama zaten iktidardayken, görevinin bitmesine hala yasal süre varken yeniden seçilmek için oy istiyor. İlginç bir durum.
AkParti tabanı da İYİ Parti için, "Şimdiye kadar ne yaptınız?" diye sözde eleştiri getiriyor. Parti daha yeni kurulmuş, onu geçtim, AkParti 16 yıldır iktidarda. Muhalefetin icraat yaptığı nerede görülmüş? O mantıkla AkParti'nin 2002 seçiminde hiç oy almaması lazımdı. Yani sözde bir eleştiri var ama mantıklı bir yanı var mı, yok mu, düşünen yok.