Bir üst yorumdaki üyenin ismi sana ne hatırlattı ?

Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
izmirde ortaokulu okurken beslenme cantasiyla guzel börekler getiren kiz geldi aklima.bende kuru tosta talimdim,sucuklu kasarli degil,bildigin sadece salçali:)
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
194
@Stock sever

Eski calistigim isyeri stok yapmayi çok severdi.malzemeler elinde patlayinca bmc levend bile yetmedi taşimaya.hey gidi gunler be...

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:42 ----------



diriyi yikamak zordur be dostum.tellak desen anlarim hamamlarda :)

huzurevinde çalışıyorum bakım personeliyim :)
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Artık ne duamsın nede bedduamsın hakiko. :)

https://youtu.be/pI2kMEk2W6g yapıştır gece gece..

Nedense bülent ersoyu görünce aklıma Çoşkun Sabah gelir...Çoşkun sabah aklıma gelince de kasetiyle dansa kaldırdığım kızlar aklıma gelir.. :mrgreen: Yaş geçik olunca biraz... :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:27 ----------

Ben yıldızı bilirim tek geçerim :D
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Şimdi benim gül gibi konumun altında, konu amacından çıkıp sohbet ediyosunuz, kıl cins antipatik huysuz at kafası bir konu sahibi olsam hemmen burayı terk edin derdim ama öyle biri değilim.

Kırmızı ceketliler bizi dövene kadar takıkılın genşşşleer.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Şimdi benim gül gibi konumun altında, konu amacından çıkıp sohbet ediyosunuz, kıl cins antipatik huysuz at kafası bir konu sahibi olsam hemmen burayı terk edin derdim ama öyle biri değilim.

Kırmızı ceketliler bizi dövene kadar takıkılın genşşşleer.

Ya hele dur sende giden konun olsun.. :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:59 ----------

Şimdi benim gül gibi konumun altında, konu amacından çıkıp sohbet ediyosunuz, kıl cins antipatik huysuz at kafası bir konu sahibi olsam hemmen burayı terk edin derdim ama öyle biri değilim.

Kırmızı ceketliler bizi dövene kadar takıkılın genşşşleer.

Al yıldız dinle..

 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
7Nyko5.jpg
[/url][/IMG]
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hortlatayım mı konuyu :)

hachiko senin ismini görünce akp geliyor aklıma. iyi mi kötü mü bilemedim :cherry:

kartala aşkımız derinden
vazgeçmedik senin sevginden
yeri geldi 15 sene bekledik bizler
çilene alışık yürekler
acısıyla tatlısıyla geçse seneler
kalbim beşiktaş'a zikreder.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
30 Nis 2018
Mesajlar
14
@boldpilot
kalın pilot bir film ismi gibi bir şey

@velizrsln

Eski MSN günlerim geliyor aklıma, "[email protected] titreşim gönderdi..." Hareketli resimler, süslü MSN ifadeleri :D Hey gidi... Daha sonra Facebook patladı, forum siteleri ve MSN tabir-i caizse öldü. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:56 ----------

Birde @MrMud aklıma pokemodaki Muk'u getirdi :mrgreen:

320
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
@velizrsln

Eski MSN günlerim geliyor aklıma, "[email protected] titreşim gönderdi..." Hareketli resimler, süslü MSN ifadeleri :D Hey gidi... Daha sonra Facebook patladı, forum siteleri ve MSN tabir-i caizse öldü. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:56 ----------

Birde @MrMud aklıma pokemodaki Muk'u getirdi :mrgreen:

https://vignette.wikia.nocookie.net...k.png/revision/latest/scale-to-width-down/320

kakaolu "campare" :) çok güzel bisküvidir.

edit: ismi yanlış yazmışım, aklıma ilk gelen bu oldu; yani nicke baksanıza? "hali" kısmını atın ve yerine "re" koyun.

ulker-canpare-cikolatali-kremali-biskuvi.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst