bana herşey seni hatırlatıyor![]()
Güzel şarkıdır da ne alaka diye sormadan edemicem.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:59 ----------
Grup 84 vardı onu hatırlattı.
bana herşey seni hatırlatıyor![]()
@Stock sever
Eski calistigim isyeri stok yapmayi çok severdi.malzemeler elinde patlayinca bmc levend bile yetmedi taşimaya.hey gidi gunler be...
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:42 ----------
diriyi yikamak zordur be dostum.tellak desen anlarim hamamlarda![]()
Güzel şarkıdır da ne alaka diye sormadan edemicem.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:59 ----------
Grup 84 vardı onu hatırlattı.
huzurevinde çalışıyorum bakım personeliyim![]()
Bişi gelmedi la aklıma .....![]()
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:23 ----------
Korktum![]()
Şimdi benim gül gibi konumun altında, konu amacından çıkıp sohbet ediyosunuz, kıl cins antipatik huysuz at kafası bir konu sahibi olsam hemmen burayı terk edin derdim ama öyle biri değilim.
Kırmızı ceketliler bizi dövene kadar takıkılın genşşşleer.
Şimdi benim gül gibi konumun altında, konu amacından çıkıp sohbet ediyosunuz, kıl cins antipatik huysuz at kafası bir konu sahibi olsam hemmen burayı terk edin derdim ama öyle biri değilim.
Kırmızı ceketliler bizi dövene kadar takıkılın genşşşleer.
Ya hele dur sende giden konun olsun.. :mrgreen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:59 ----------
Al yıldız dinle..
https://www.youtube.com/watch?v=QhdJVIX7nAI
yukarıdaki üyeyi gördükçe 2000 li yıllardaki arabamız olan 89 model gri honda accord aklıma geliyor.
Bana herşey seni hatırlatıyor![]()
Hortlatayım mı konuyu
hachiko senin ismini görünce akp geliyor aklıma. iyi mi kötü mü bilemedim :cherry:
@boldpilot
kalın pilot bir film ismi gibi bir şey
@boldpilot
kalın pilot bir film ismi gibi bir şey
@velizrsln
Eski MSN günlerim geliyor aklıma, "[email protected] titreşim gönderdi..." Hareketli resimler, süslü MSN ifadeleriHey gidi... Daha sonra Facebook patladı, forum siteleri ve MSN tabir-i caizse öldü.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:56 ----------
Birde @MrMud aklıma pokemodaki Muk'u getirdi :mrgreen:
https://vignette.wikia.nocookie.net...k.png/revision/latest/scale-to-width-down/320