Maşallah iyi gezmişsiniz, motor kaç model, sıkıntıları varmı
haritayı yükleyeyimhttps://imageshack.com/a/img924/387/mQsftL.png
Haritayı biraz sağa kaydırısan benim oralara geliyor, coğrafi yapı çok benziyor, memleket hasretim depreşti şimdi görünce, bu yıl henüz gidemedim.
Ben ağırlığı, ağırlık merkezinin biraz yukarıda oluşu ve lastiklere güvenemediğimden henüz toprak yollara girmeye tırsıyorum.[/QUO
Bozkırmı sizin memleket .bende caprax olunca rahattım , arkadaşımda anlas grip vardı o da pek zorlanmadı toprak yollarda.
Haritayı biraz sağa kaydırısan benim oralara geliyor, coğrafi yapı çok benziyor, memleket hasretim depreşti şimdi görünce, bu yıl henüz gidemedim.
Ben ağırlığı, ağırlık merkezinin biraz yukarıda oluşu ve lastiklere güvenemediğimden henüz toprak yollara girmeye tırsıyorum.[/QUO
Bozkırmı sizin memleket .bende caprax olunca rahattım , arkadaşımda anlas grip vardı o da pek zorlanmadı toprak yollarda.
Ermenek. Çapra x güzel ama her zaman araziye girilmeyecekse sanki r daha uygun gibi.
Ermenek. Çapra x güzel ama her zaman araziye girilmeyecekse sanki r daha uygun gibi.
caprax'la asfalt yoldada sıkıntı yaşamıyorum oldukça iyi tutunuyor.