işte tam olarak sıkıntı burada,
konuyu tam özetlemek için sürekli anlatılan bir kıssadan hisse var dile getirmek farz oldu,
copy paste yapıyorum kusura bakmayın,
Bir kuş soğuk bir kış gününde yiyecek bulmak için kanat çırpıp duruyormuş.
Hava o kadar ayazmış ki minik kuş dayanamayıp karın üstüne düşmüş.
Minik kuş çaresiz soğuk karın üstüne ölümü beklerken oradan geçen bir inek kuşun üstüne sıçmış.
Kuş öyle bir sinirlenmiş ki kanatları donmamış olsa kalkıp ineği dövecek.
Bide bakmış ki bokun sıcaklığı ile kanatları çözülmüş, yaşama geri dönmüş.
Öyle bir sevinçle ötüyormuş ki oradan geçen bir kedi bunun sesini duymuş ve boku eşeleyip kuşu boktan çıkarmış, kuş buna da çok sevinmiş KEDİ ye teşekkür edecekmiş ki KEDİ onu yemiş!
Bu hikayeden çıkaracağımız 3 anafikir var;
1)Her üstüne sıçanı düşmanın sanma!
2)Seni her boktan çıkaranı dostun sanma ,
3) ve en önemlisi: BOKUN IÇINDE MUTLUYSAN, SESİNİ ÇIKARMA
milliyetçi bir gazla yıllardır gözümüzün önüne sunulan düşmanlık tohumları yerine kardeşlik tohumlarını ekebilmek gerekli, siyaseti atatürkçü bir çizgiye çekemediğimiz sürece de bu kardeşlik tohumları ekilemeyecek...biz bu topraklar da BİZ diyebildiğimiz kadar güçlüyüz, alevisi sünnisi kürt türk laz çerkez rum müslüman hristiyan ateist... dil din ırk mezhep gözetmeden tam bağımsız bir türkiye diyecek lider gerekli
konuyu tam özetlemek için sürekli anlatılan bir kıssadan hisse var dile getirmek farz oldu,
copy paste yapıyorum kusura bakmayın,
Bir kuş soğuk bir kış gününde yiyecek bulmak için kanat çırpıp duruyormuş.
Hava o kadar ayazmış ki minik kuş dayanamayıp karın üstüne düşmüş.
Minik kuş çaresiz soğuk karın üstüne ölümü beklerken oradan geçen bir inek kuşun üstüne sıçmış.
Kuş öyle bir sinirlenmiş ki kanatları donmamış olsa kalkıp ineği dövecek.
Bide bakmış ki bokun sıcaklığı ile kanatları çözülmüş, yaşama geri dönmüş.
Öyle bir sevinçle ötüyormuş ki oradan geçen bir kedi bunun sesini duymuş ve boku eşeleyip kuşu boktan çıkarmış, kuş buna da çok sevinmiş KEDİ ye teşekkür edecekmiş ki KEDİ onu yemiş!
Bu hikayeden çıkaracağımız 3 anafikir var;
1)Her üstüne sıçanı düşmanın sanma!
2)Seni her boktan çıkaranı dostun sanma ,
3) ve en önemlisi: BOKUN IÇINDE MUTLUYSAN, SESİNİ ÇIKARMA
milliyetçi bir gazla yıllardır gözümüzün önüne sunulan düşmanlık tohumları yerine kardeşlik tohumlarını ekebilmek gerekli, siyaseti atatürkçü bir çizgiye çekemediğimiz sürece de bu kardeşlik tohumları ekilemeyecek...biz bu topraklar da BİZ diyebildiğimiz kadar güçlüyüz, alevisi sünnisi kürt türk laz çerkez rum müslüman hristiyan ateist... dil din ırk mezhep gözetmeden tam bağımsız bir türkiye diyecek lider gerekli