- Katılım
- 26 Kas 2017
- Mesajlar
- 7,547
Bende Fren yapmasını bilmiyorsun dedim ama kibirli oldum.
konu gayet ciddi şimdi herkes beni topa tutacak tutun bu cbf lere bakım paketi diye taş gibi balata satıyoalr balata erimiyor 40 bin sürüyorsun diski yiyor kendi bitmiyor, piyasdada 4-5 liraya satılan balata bir insan hayatının önüne geçmemeli
bu pok motor arkası kampana mümkün değil durmuyor tutmuyor o fren şimdi gelip saldırmayın bana
bu kurye arkadaşlarada bir limit getirilmeli muhakkak daha rahat sürülebilen 150 cc den yüksek ön arka abs frenli orjinalden diz örtüsü olan bir model olmalı taktıkları diz örtüleri malesef his bırakmıyor, çene açılır kask takıyorlar zaten kask Allah a emanet
bu konulara düzenleme gelmeli bende 4 yıl önce yemek kuryeliği yaptım tozunuyuttum o caddleri buz kesen soguklarda ellerim tutmayarak pizza kutusu elimi ısıtırken müşteri belki 1-2 lira bahşiş atar diye sevinerek ,
kurye işi hem stresli hem zor trafik magandaları da bu işin tuzu biberi
Kuryeler derneği var hayatlarını iki teker üzerinde kazanan bu insanlar cbf 150 hak etmiyor daha güvenlikli ve daha konforlu motora ihtiyaçları var
buyrun topa tutun beni,
merhuma Allah rahmet eylesin
arka frenı sıkıyorusun araç duruyor? arka fren yetmezse önü sıkıyorum,
Üreticilerin ön diski neden daha büyük yaptığını hiç düşündünüz mü ? veya neden eşit ölçülerde olmadığını ? Bence işi biraz teknik düşünseniz olay daha basite indirgenir. Fakat yeri burası değil !
Allah rahmet eylesin. Lütfen bizlere birer tecrübe olsun daha dikkatli olalım arkadaşlar.
Ve benden yaşca büyük insanlarsınız düzgün bir konuşmadan Tartışma - kavga tarzı konuşmalara dönmeniz sizlere hiç yakışmıyor. Saygılar
Allah Rahmet eylesin.
Şahsi,hakaret vari sözlere gerek yok arkadaşlar,düzgün bir uslupla anlatilirsa arkadaşimiz yaptigi yanlişi ve hatalari ögrenecek ve sürüşünü duzeltecektir.
Kardeşim,100.000 km tecrubem var yazmişsin,yaptigin frenleme yöntemi inan çok amatörce diger yorumlari acilen dikkate al ve kendini geliştir.bu önerilerin,sağliğin açisindan faydasi var..
çok üzücü çok vahim bir olay, sevenlerinin başı sağolsun, acısı tarifsizdir eminim, ekmek derdindeyken bir anlık hatanın kurbanı olmuş.
ben de sonbahar başında böyle bir kaza yaptım, çok ama çok şanslı olduğum için şu en ufak sorunum yok, halk otobüsünün sağına girip yol ayrımına girecektim, buradaki gibi emniyet şeridi yoktu, araç aslında durulmaması gereken bir yerde durmuş ama kanunen haklı olmuyorsunuz çünkü dörtlüleri yakmışsa bir acil durum olablir, neyse benim girmemle aracı farketmem bir oldu, kaçamadım arkadan vurdum, mercedes vito'nun arka bagaj kapısı camlıydı, çok şanslıydım eğer düz camsız olsaydı başıma bu olaydaki gibi bir şey gelebilirdi, kafam camdan içeri girdi, hızım 40-50 arasıydı, düşünün o camı patlatabildim, kaskım daha 5 aylık nolan'dı, hızım nispeten düşüktü, abs ile frenlesem de mesafe yetmemişti ancak yola savrulmamam büyük şanstı, ayrıca mont, dizlik, eldiven, iyi markalardı ve yenilerdi. Boynum bir iki hafta ağrıdı, bacaklarım gidona çarptığı için de biraz kan oturması ve ufak tefek ağrılar oldu, motorda baştan sona iki tane yetkili serviste kontrol ettirdim sadece ön çamurluk değişti o kadar, yani her yönü ile şanstı, o yüzden sağlarken ya da sollarken önünüzü göremiyorsanız aniden çıkmayın, boş olduğunu görüyorsanız girin, yoksa benim kadar şanslı olamazsınız. Buyrun kaza fotoğrafım.
https://i.hizliresim.com/oO1OMk.png
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------
bir şey daha ekleyim 14 sene tecrübe, iki defa sorunsuz honda gs2 eğitimi de almış olsam, trafik apayrı bir dünya bazen en iyi yetenek ve reflekslere de sahip olsanız ya da eğitim almış olsanız da hiçbir şey fark etmeyebilir, her sabah hep tehlikeleri düşünerek yola çıkın ve aklınızdan hiç çıkartmayın.
tsk kardesim, her zaman , 3 sayfa hakaret icinden beni savunacak biri cikmasi guzel belkide maasimi kiskaniyorlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------
cidden verilmis sadakan varmisduran araca girmissin ve iyi cikmissin bir bilgi vermek isterim eger reflektor yoksa 4 lu yaksa bile %50 kusur alir , kartaldaki otobuse arkadan araba carpmisti otobus soforu yolcu indirme bindirme kuralina uymadigi icin taksirle adam oldurme uzerinden tutuklandi , karenajiniza tas degmesin
tsk kardesim, her zaman , 3 sayfa hakaret icinden beni savunacak biri cikmasi guzel belkide maasimi kiskaniyorlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------
cidden verilmis sadakan varmisduran araca girmissin ve iyi cikmissin bir bilgi vermek isterim eger reflektor yoksa 4 lu yaksa bile %50 kusur alir , kartaldaki otobuse arkadan araba carpmisti otobus soforu yolcu indirme bindirme kuralina uymadigi icin taksirle adam oldurme uzerinden tutuklandi , karenajiniza tas degmesin
konu gayet ciddi şimdi herkes beni topa tutacak tutun bu cbf lere bakım paketi diye taş gibi balata satıyoalr balata erimiyor 40 bin sürüyorsun diski yiyor kendi bitmiyor, piyasdada 4-5 liraya satılan balata bir insan hayatının önüne geçmemeli
bu pok motor arkası kampana mümkün değil durmuyor tutmuyor o fren şimdi gelip saldırmayın bana
bu kurye arkadaşlarada bir limit getirilmeli muhakkak daha rahat sürülebilen 150 cc den yüksek ön arka abs frenli orjinalden diz örtüsü olan bir model olmalı taktıkları diz örtüleri malesef his bırakmıyor, çene açılır kask takıyorlar zaten kask Allah a emanet
bu konulara düzenleme gelmeli bende 4 yıl önce yemek kuryeliği yaptım tozunuyuttum o caddleri buz kesen soguklarda ellerim tutmayarak pizza kutusu elimi ısıtırken müşteri belki 1-2 lira bahşiş atar diye sevinerek ,
kurye işi hem stresli hem zor trafik magandaları da bu işin tuzu biberi
Kuryeler derneği var hayatlarını iki teker üzerinde kazanan bu insanlar cbf 150 hak etmiyor daha güvenlikli ve daha konforlu motora ihtiyaçları var
buyrun topa tutun beni,
merhuma Allah rahmet eylesin
aynısı bana oldu bu geçen hafta ve son anda kurtardım, hızım 70'ler de falandı ve ha çarptım ha çarpacağım diye frenleyerek arabaya kitlenmiştim ki arabanın dibinde durabildim.
evet istanbul_gezgini bence de mantıksız bir yorum yapmış. moderatörlerimizi konuya davet ediyorum, adminlerimizi moderatörlerimizi göreve davet ediyorum. gelsinler üyeler saçma yorumlar yapsınlar ne olacak bakalım. tüm adminleri göreve davet ediyorum.
.
.
.
.
.
.
arkadaşlar espiri yaptım yanlış anlamayın, başka bir konuda daha görmüştüm o konunun etkisinden çıkamadım o yüzden oldu bu yorum.