TEM'de kamyonete çarpan motosikletin sürücüsü ...

Katılım
26 Şub 2016
Mesajlar
202
konu gayet ciddi şimdi herkes beni topa tutacak tutun bu cbf lere bakım paketi diye taş gibi balata satıyoalr balata erimiyor 40 bin sürüyorsun diski yiyor kendi bitmiyor, piyasdada 4-5 liraya satılan balata bir insan hayatının önüne geçmemeli

bu pok motor arkası kampana mümkün değil durmuyor tutmuyor o fren şimdi gelip saldırmayın bana


bu kurye arkadaşlarada bir limit getirilmeli muhakkak daha rahat sürülebilen 150 cc den yüksek ön arka abs frenli orjinalden diz örtüsü olan bir model olmalı taktıkları diz örtüleri malesef his bırakmıyor, çene açılır kask takıyorlar zaten kask Allah a emanet

bu konulara düzenleme gelmeli bende 4 yıl önce yemek kuryeliği yaptım tozunuyuttum o caddleri buz kesen soguklarda ellerim tutmayarak pizza kutusu elimi ısıtırken müşteri belki 1-2 lira bahşiş atar diye sevinerek ,


kurye işi hem stresli hem zor trafik magandaları da bu işin tuzu biberi

Kuryeler derneği var hayatlarını iki teker üzerinde kazanan bu insanlar cbf 150 hak etmiyor daha güvenlikli ve daha konforlu motora ihtiyaçları var


buyrun topa tutun beni,



merhuma Allah rahmet eylesin

Topa tutulacak bir şey yok...Öyleee aciz,öyle cahil,öyle salak boş konuşuyorsun ki sırf konuşmak için konuşanlardansın.Dikkat et söylediklerine cvp verilecek şeyler bile değil.Hani kaza nasıl oluşmuş,kusur oranı falan herşeyden bir haber mal mal konuşmuşsun.Dikkat ediyorum verdiğin cvplara falan acınılacak haldesin.Hani acaba diyorum,ülke de zaten cahillik tavan iktidar sayesin de herhal de bu da bundan cesaret alıyor da böyle diye seni anlamaya çalışıyorum ama yok yani.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yanlış görmediysem kazazedenin kafasından kan geliyor. Kask takmamış sanırım...(Tam emin degilim , yanlış olmasın)
 
Katılım
18 Tem 2017
Mesajlar
505
açılır kask gördüm ben fotoğraflarda sanki kafalarına süs diye takıyolar malesef bazı arkadaşlar o emniyet şeridinde veya normal yolda deli fişek gibi kullanıp bizide riske atan motorcu olduğunu düşünenlerden konuşurdumda bende ne yeri ne zamanı Allah hiçbirimize göstermesin.
 
Katılım
5 Mar 2016
Mesajlar
30
arka frenı sıkıyorusun araç duruyor? arka fren yetmezse önü sıkıyorum,

Üreticilerin ön diski neden daha büyük yaptığını hiç düşündünüz mü ? veya neden eşit ölçülerde olmadığını ? Bence işi biraz teknik düşünseniz olay daha basite indirgenir. Fakat yeri burası değil !

Allah rahmet eylesin. Lütfen bizlere birer tecrübe olsun daha dikkatli olalım arkadaşlar.

Ve benden yaşca büyük insanlarsınız düzgün bir konuşmadan Tartışma - kavga tarzı konuşmalara dönmeniz sizlere hiç yakışmıyor. Saygılar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Üreticilerin ön diski neden daha büyük yaptığını hiç düşündünüz mü ? veya neden eşit ölçülerde olmadığını ? Bence işi biraz teknik düşünseniz olay daha basite indirgenir. Fakat yeri burası değil !

Allah rahmet eylesin. Lütfen bizlere birer tecrübe olsun daha dikkatli olalım arkadaşlar.

Ve benden yaşca büyük insanlarsınız düzgün bir konuşmadan Tartışma - kavga tarzı konuşmalara dönmeniz sizlere hiç yakışmıyor. Saygılar

degerli kardesim ben kimseye kizmadim kotu de konusmadim sadece abs sisteminin fren kaynaklari hatalarin buyuk kismini telafi ettigini anlattim , 100.000 km istanbulda motosiklet tecrubem var, bana sayfa sayfa hakaret yazildigini gormussundur ben karsilik bile vermedim,

saygilarimla
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Allah Rahmet eylesin.

Şahsi,hakaret vari sözlere gerek yok arkadaşlar,düzgün bir uslupla anlatilirsa arkadaşimiz yaptigi yanlişi ve hatalari ögrenecek ve sürüşünü duzeltecektir.

Kardeşim,100.000 km tecrubem var yazmişsin,yaptigin frenleme yöntemi inan çok amatörce diger yorumlari acilen dikkate al ve kendini geliştir.bu önerilerin,sağliğin açisindan faydasi var..
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
çok üzücü çok vahim bir olay, sevenlerinin başı sağolsun, acısı tarifsizdir eminim, ekmek derdindeyken bir anlık hatanın kurbanı olmuş. :(

ben de sonbahar başında böyle bir kaza yaptım, çok ama çok şanslı olduğum için şu en ufak sorunum yok, halk otobüsünün sağına girip yol ayrımına girecektim, buradaki gibi emniyet şeridi yoktu, araç aslında durulmaması gereken bir yerde durmuş ama kanunen haklı olmuyorsunuz çünkü dörtlüleri yakmışsa bir acil durum olablir, neyse benim girmemle aracı farketmem bir oldu, kaçamadım arkadan vurdum, mercedes vito'nun arka bagaj kapısı camlıydı, çok şanslıydım eğer düz camsız olsaydı başıma bu olaydaki gibi bir şey gelebilirdi, kafam camdan içeri girdi, hızım 40-50 arasıydı, düşünün o camı patlatabildim, kaskım daha 5 aylık nolan'dı, hızım nispeten düşüktü, abs ile frenlesem de mesafe yetmemişti ancak yola savrulmamam büyük şanstı, ayrıca mont, dizlik, eldiven, iyi markalardı ve yenilerdi. Boynum bir iki hafta ağrıdı, bacaklarım gidona çarptığı için de biraz kan oturması ve ufak tefek ağrılar oldu, motorda baştan sona iki tane yetkili serviste kontrol ettirdim sadece ön çamurluk değişti o kadar, yani her yönü ile şanstı, o yüzden sağlarken ya da sollarken önünüzü göremiyorsanız aniden çıkmayın, boş olduğunu görüyorsanız girin, yoksa benim kadar şanslı olamazsınız. Buyrun kaza fotoğrafım.


oO1OMk.png


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------

bir şey daha ekleyim 14 sene tecrübe, iki defa sorunsuz honda gs2 eğitimi de almış olsam, trafik apayrı bir dünya bazen en iyi yetenek ve reflekslere de sahip olsanız ya da eğitim almış olsanız da hiçbir şey fark etmeyebilir, her sabah hep tehlikeleri düşünerek yola çıkın ve aklınızdan hiç çıkartmayın.
 
Katılım
18 Mar 2017
Mesajlar
384
Olayı bugün karşı şeritten gördüm galiba. Allah rahmet eylesin. Yerde öylece yatıyordu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah Rahmet eylesin.

Şahsi,hakaret vari sözlere gerek yok arkadaşlar,düzgün bir uslupla anlatilirsa arkadaşimiz yaptigi yanlişi ve hatalari ögrenecek ve sürüşünü duzeltecektir.

Kardeşim,100.000 km tecrubem var yazmişsin,yaptigin frenleme yöntemi inan çok amatörce diger yorumlari acilen dikkate al ve kendini geliştir.bu önerilerin,sağliğin açisindan faydasi var..

tsk kardesim, her zaman , 3 sayfa hakaret icinden beni savunacak biri cikmasi guzel belkide maasimi kiskaniyorlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------

çok üzücü çok vahim bir olay, sevenlerinin başı sağolsun, acısı tarifsizdir eminim, ekmek derdindeyken bir anlık hatanın kurbanı olmuş. :(

ben de sonbahar başında böyle bir kaza yaptım, çok ama çok şanslı olduğum için şu en ufak sorunum yok, halk otobüsünün sağına girip yol ayrımına girecektim, buradaki gibi emniyet şeridi yoktu, araç aslında durulmaması gereken bir yerde durmuş ama kanunen haklı olmuyorsunuz çünkü dörtlüleri yakmışsa bir acil durum olablir, neyse benim girmemle aracı farketmem bir oldu, kaçamadım arkadan vurdum, mercedes vito'nun arka bagaj kapısı camlıydı, çok şanslıydım eğer düz camsız olsaydı başıma bu olaydaki gibi bir şey gelebilirdi, kafam camdan içeri girdi, hızım 40-50 arasıydı, düşünün o camı patlatabildim, kaskım daha 5 aylık nolan'dı, hızım nispeten düşüktü, abs ile frenlesem de mesafe yetmemişti ancak yola savrulmamam büyük şanstı, ayrıca mont, dizlik, eldiven, iyi markalardı ve yenilerdi. Boynum bir iki hafta ağrıdı, bacaklarım gidona çarptığı için de biraz kan oturması ve ufak tefek ağrılar oldu, motorda baştan sona iki tane yetkili serviste kontrol ettirdim sadece ön çamurluk değişti o kadar, yani her yönü ile şanstı, o yüzden sağlarken ya da sollarken önünüzü göremiyorsanız aniden çıkmayın, boş olduğunu görüyorsanız girin, yoksa benim kadar şanslı olamazsınız. Buyrun kaza fotoğrafım.


https://i.hizliresim.com/oO1OMk.png

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------

bir şey daha ekleyim 14 sene tecrübe, iki defa sorunsuz honda gs2 eğitimi de almış olsam, trafik apayrı bir dünya bazen en iyi yetenek ve reflekslere de sahip olsanız ya da eğitim almış olsanız da hiçbir şey fark etmeyebilir, her sabah hep tehlikeleri düşünerek yola çıkın ve aklınızdan hiç çıkartmayın.

cidden verilmis sadakan varmisduran araca girmissin ve iyi cikmissin bir bilgi vermek isterim eger reflektor yoksa 4 lu yaksa bile %50 kusur alir , kartaldaki otobuse arkadan araba carpmisti otobus soforu yolcu indirme bindirme kuralina uymadigi icin taksirle adam oldurme uzerinden tutuklandi , karenajiniza tas degmesin
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
tsk kardesim, her zaman , 3 sayfa hakaret icinden beni savunacak biri cikmasi guzel belkide maasimi kiskaniyorlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------



cidden verilmis sadakan varmisduran araca girmissin ve iyi cikmissin bir bilgi vermek isterim eger reflektor yoksa 4 lu yaksa bile %50 kusur alir , kartaldaki otobuse arkadan araba carpmisti otobus soforu yolcu indirme bindirme kuralina uymadigi icin taksirle adam oldurme uzerinden tutuklandi , karenajiniza tas degmesin

Kardeş,kimse senin maaasini altindaki motorunu vs.kiskanmaz bu şekilde konusursan sadece bu forumda degil her ortamda sivrilirsin,forumda ve konu iceriklerinde ortamin havasina suyuna gore takil,ne bir adim ileri nede bir adim geri,orta halli arada kayna git.

Örnek,Bak haber içeriginde,Iki teker ustunde bir arkadasimiz vefat etmiş Allah rahmet eylesin,konuyu abs vb.unsurlar uzerinden detayli vurgulamak şu aşamada biraz mesnetsiz olur.bu mevzu diger konularda detayli yorumlanir.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
tsk kardesim, her zaman , 3 sayfa hakaret icinden beni savunacak biri cikmasi guzel belkide maasimi kiskaniyorlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------



cidden verilmis sadakan varmisduran araca girmissin ve iyi cikmissin bir bilgi vermek isterim eger reflektor yoksa 4 lu yaksa bile %50 kusur alir , kartaldaki otobuse arkadan araba carpmisti otobus soforu yolcu indirme bindirme kuralina uymadigi icin taksirle adam oldurme uzerinden tutuklandi , karenajiniza tas degmesin

Teşekkürle hepimizin tekeri düz bassin. Evet mucize bir durumdu sanki, duran araca ne durumda olursa olsun arkadan çarpınca hatalı oluyorsun, ben baya araştırdım, adam aniden motor bozuldu der, araçtan inip ikaz işareti koyacak zaman olmadı der vs. Her koşulda haklı çıkar. Eğer ki şahit bulursan ayrı.

Ikinci konu ise senin fren konusu, burada birçok arkadaş haklı bir konu üzerinden seni uyarmış, bir arkadaş ise bence ayıp etmiş, çok garezli yazmış, evet haklı yanı var ama üslup hiç güzel değil, umarım üslup konusunda bir daha böyle yazmaz, olaya gelirsek sen de onca kişinin yazmasına rağmen halen evet hatalı olduğunu görmüyorsun, ifade etmiyor ya da bunu itirafe etmiyorsun o kadar..

fren ani durumlar ya da genel durumlarda amaç bir an evvel durmaksa her zaman ön fren ile durulur, arka fren sadece yardımcı olur, bunun sebebi de motor öne yigilirken arka teker in hafiflemesi doğal olarak fren sıksanda lastik yüzeyi azaldığından arka farenin etkisinin azalmasıdır. 100bin km yapmışsan bu şekilde sen de benim gibi çok şanslısın :)

Lütfen fren olayını düzelt arka frenleri daha çok virajlarda önden fazla kullanırsın. Hatta dönüşlerde ön fren mümkünse hiç kullanılmamalıdır. Herkesin ara ara ani duruş için fren çalışmasını tavsiye ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Allah rahmet eylesin. Yakınlarına sabır versin...
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
328
konu gayet ciddi şimdi herkes beni topa tutacak tutun bu cbf lere bakım paketi diye taş gibi balata satıyoalr balata erimiyor 40 bin sürüyorsun diski yiyor kendi bitmiyor, piyasdada 4-5 liraya satılan balata bir insan hayatının önüne geçmemeli

bu pok motor arkası kampana mümkün değil durmuyor tutmuyor o fren şimdi gelip saldırmayın bana


bu kurye arkadaşlarada bir limit getirilmeli muhakkak daha rahat sürülebilen 150 cc den yüksek ön arka abs frenli orjinalden diz örtüsü olan bir model olmalı taktıkları diz örtüleri malesef his bırakmıyor, çene açılır kask takıyorlar zaten kask Allah a emanet

bu konulara düzenleme gelmeli bende 4 yıl önce yemek kuryeliği yaptım tozunuyuttum o caddleri buz kesen soguklarda ellerim tutmayarak pizza kutusu elimi ısıtırken müşteri belki 1-2 lira bahşiş atar diye sevinerek ,


kurye işi hem stresli hem zor trafik magandaları da bu işin tuzu biberi

Kuryeler derneği var hayatlarını iki teker üzerinde kazanan bu insanlar cbf 150 hak etmiyor daha güvenlikli ve daha konforlu motora ihtiyaçları var


buyrun topa tutun beni,



merhuma Allah rahmet eylesin

aynısı bana oldu bu geçen hafta ve son anda kurtardım, hızım 70'ler de falandı ve ha çarptım ha çarpacağım diye frenleyerek arabaya kitlenmiştim ki arabanın dibinde durabildim.

evet istanbul_gezgini bence de mantıksız bir yorum yapmış. moderatörlerimizi konuya davet ediyorum, adminlerimizi moderatörlerimizi göreve davet ediyorum. gelsinler üyeler saçma yorumlar yapsınlar ne olacak bakalım. tüm adminleri göreve davet ediyorum.


.

.

.

.

.

.

arkadaşlar espiri yaptım yanlış anlamayın, başka bir konuda daha görmüştüm o konunun etkisinden çıkamadım o yüzden oldu bu yorum.

ikinizde ne gerekesiz,ne boş adamlarsınız.

her konuda boyle sacmalamak icin prim mi veriyorlar size.

lan bi tane mantıklı mesaj atmaz mı adam?
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Arkadasim benzer olay basima geldi ve hizim az oldugu icin sorun yasamadim diyorum. Sence bu boş mu? incitiyorsun beni.

Sacma olan ney onu soyle?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst