Şimdi anlaşıldı.Eğer hararet göstergesi kırmızıya yaklaşmadıysa sorun yoktur bence. Fakat senin yerinde olsam motorun soğutma sıvısını (tamamen antifiriz) değiştirirdim. Yetkili servis ücretlerinin pahalı olduğu doğrudur. Eğer güvenebileceğin bir ustan varsa ağır bakımı daha ucuza çıkarırsın. Ben ağır bakımlar dışındaki bakımları kendim yapıyorum. Fakat yağ filtre değişimi haricinde yetkili servise gidiyorum.
çok sağol Dostum servise gittim servis bir makineye bağlıdı her şeyin normal olduğunu söyledi usta konusunda da benim bildiğim gittiğim bir usta yok maalesef bu durumda servise seve seve 1000 tl bayılacağız gibi duruyor ama 10.000 liralık motor içinde 1000 TL açıkçası çok pahalı geldi