Arkadaşlar selam,forumu yeni gördüm bende birkaç kelam edeyim dedim. öncelikle dogru bilgiler var fakat çok sacma yorumlarda var karizma hakkında, hiç kullanmayan adam da yorum yapmış yani.. karizmayı ilk alanlardan birisiyim 12bin km kullandım. Karızma ile tanısmam biraz tuhaf oldu ilk olarak ondan bahsedecegim. 2.el cbr 250 bakıyordum o zamanlar ona sor buna sor, ne alsam ne yapsam vs. yolda Hero galour modelını gördüm ve Hero kımdır acaba dıye arastırmaya basladım, bende sizler gibi çançinçon zannettim fakat bıraz derınlere ınınce kalıtesı ıle nam salmıs bir marka ile karsılastım. uzun bır arastırmadan sonra bayiye gittim motorlara bakarken karızma gözüme çarptı, hakkında bıraz bılgı edındım. uzerıne oturunca çok rahat geldı ve fiyatı benı cezbetti. 2.el alacagıma sıfır alırım dedım ve aldım. İlk zamanlar tabı rodaj vs pek bısey anlayamadım sonrasında gaz açmalar basladı ve eskı cbf kullanıcı olarak bana super geldi karızma, yokuslarda bayılma yok, hızlanması cok ıyı, oturus pozisyonu, hakımıyetı vs aradıgım motordu yani.. Her gün hevesle binip gezmeye cıkıyordum, baya bir yol yaptım bu zaman içinde koruma demiridir, sarj cihazıdır, sis farlarıdır, yan cantalardır vs ufak tefek extralar yaptım ve motor gözümde daha güzelleşti. simdi begenmediğim neler var onlardan bahsedicem. ilk olarak lastıkler, yazın kullanıdıgımdan kotu bir performans vermedı bir rossi olmasamda vıraj yaptım ama yagmur yagınca işler degişti anı gaz acmada, virajlarda kaydırdı yani. Aynalardan sorun yasadım, garaj kapısından sokmak için aynaları kapatmam gerekıyordu bir zaman sonra kapat ac kapat ac yalama oldu tümseklerde gevsıyordu, çareyi 40 lıra vererek yenı ayna almakta buldum. sonra kafadaki zırıltı konusu.. ilk zamanlar onemsemedım ama git gide rahatsız eder oldu, duydum kı servıslerde ucretsız yapıyorlarmıs hemen kosa kosa servıse gıtim sagolsunlar halletiler. zırıltıda gıdınce motor iyice güzelleşti. havaların sogumasıyla kalıtelı bır lastık almayı gerek duydum, yeni lastıklerı takınca baya bır fark etti. benım bu motorda en cok hosuma gıden sey cbf gıbı yag yakmıyor olmasıydı, bakımlarda hep servısler castrol yag kullandı hiç eksiltme olmadı. hazır bakım demişken karızma bana hıc sorun yasatmadı arıza vs cıkartmadı sadece soguk havalarda calısması bıraz sor oluyordu onuda servıste bır ıslem yaptılar sonrasında cözuldu jıkleyle kolayca calısıyor. karızmayla gezecek daha çook yerimiz var..