09.04.2018 EURO kuru . tarihe not düşelim

Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
USD Amerikan Doları 4.0867 4.0999
EUR Avrupa Para Birimi 5.0508 5.0702


İnsan gözünü alamıyor. Göz göre göre rekorlar kırarak büyüyoruz.
Böyle, nasıl desem, "içten" dışa doğru.

Sanki aşırı büyüyerek, patlayacakmış gibi :rendeer:
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
an itibari ile dolar 4,1051 tl
euro 5,0716
çeyrek altın 288 tl .
 
Katılım
10 Mar 2015
Mesajlar
213
A haberin sitesini açtım. Son 2 haftanın ekonomi haberlerine baktım dolar yada Euro ile ilgili hiç bir haber yok 😘
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,406
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Ağlamak istiyorum.
İş yerindeyim.
Eve gidince artık.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:30 ----------

Keşke patlamayan balon icat olsaydı.
BIST 100 şelale olmuş coşuyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Döviz alım satımına veya bankalardaki döviz hesaplarına denetim falan getirirler mi ki?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Artık yoruma bile gerek yok. Ne diye nefesimi harcayayım. Söyledik de bir faydası mı oldu? Köşeme geçtim izliyorum olanları. Hadi geçmiş olsun.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,406
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Kasım 2012'de sıfır Ninja 250 almıştım.
5.000 Euro
2.35 TL. x 5.000 Euro = 11.750 TL.
4.65 TL. x 5.000 Euro = 23.250 TL.

6 yılda %97 güncelleme olmuş.:)
Küçük tatlı güncellemeler:)

5.000 Euro
2.35 TL. x 5.000 Euro = 11.750 TL.
4.82 TL. x 5.000 Euro = 24.100 TL.

6 yılda %105 güncelleme olmuş.:)

5.000 Euro
2.35 TL. x 5.000 Euro = 11.750 TL.
5.40 TL. x 5.000 Euro = 27.000 TL.

6 yılda %130 güncelleme olmuş.:)
Küçük tatlı güncellemeler:)
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Çağ atladık. Bakın, Avrupa'da da benzin pahalı. Gerçi onların maaşı bizden fazla ama olsun. Bizim vekil maaşları da onlarınkinden fazla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst