Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
358
arkadaşlar siyah tnt 250 arıyorum , kazasız ve düşük km olursa süper olur ,

satmak isteyen varsa dm den mesaj atabilir .......
 
Katılım
10 Mar 2012
Mesajlar
6
merhaba arkadaşlar. motorumu muhtemelen önümüzdeki ay içinde 10 bin bakımları için vale motor'a götürmeyi planlıyorum. bu motorun bendeyken ilk bakımı olacak. tahmini masrafı ne olur? ve tavsiye edebileceğiniz bir şeyler var mıdır?
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
merhaba arkadaşlar. motorumu muhtemelen önümüzdeki ay içinde 10 bin bakımları için vale motor'a götürmeyi planlıyorum. bu motorun bendeyken ilk bakımı olacak. tahmini masrafı ne olur? ve tavsiye edebileceğiniz bir şeyler var mıdır?

Normalde 10 bin bakımında yine yağ-yağ filtresi, hava filtresi(temizlene biliyor), fren balataları kontrolü, soğutma suyu kontrolleri vs yapılıyor. Havalar ısınıyor gaz ve debriyaj tellerini kontrol ettirirsiniz o kadar.

Tahmini 200+/- lira civarı tutar.
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
arkadaşlar herkese selamlar.şu an kullanmış olduğum tnt 25 motorumu verip 250 ye geçmek niyetindeyim.sormak istediğim bizdeki gibi ilk ve ikinci parti motorlarda fark var mı? mesela bizdeki tnt 25 lerin ilk partileri F1 yazan serilerdi ve sargı sorunu vardı.sizde de durum böyle mi?neye dikkat etmeliyim 250 bakarken? tnt 25 i ezberledim ama 250 için ilk seri ikinci seri ayrımı yapmalımıyım?
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
arkadaşlar herkese selamlar.şu an kullanmış olduğum tnt 25 motorumu verip 250 ye geçmek niyetindeyim.sormak istediğim bizdeki gibi ilk ve ikinci parti motorlarda fark var mı? mesela bizdeki tnt 25 lerin ilk partileri F1 yazan serilerdi ve sargı sorunu vardı.sizde de durum böyle mi?neye dikkat etmeliyim 250 bakarken? tnt 25 i ezberledim ama 250 için ilk seri ikinci seri ayrımı yapmalımıyım?

Sele de fark var 2015 sonrası daha yumuşak. Göstergede de FI yerine motor resmi var. Manifolt çıkışlarında da büküm farkı var sadece.
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
358
millet 13.500 tl ye aldığı motoru 15 bin km kullanıp , 15-17.000 tl ye satmaya çalışıyor ,
sonra ağlıyorsunuz "bu motorun 2. eli zayıf" diye ......
 
Katılım
5 May 2016
Mesajlar
18
Bak şimdi güzel kardeşim benim 1.si kimin ne fiyata aldığını öncelikle nereden biliyorsun
Diyelim ki biliyorsun git 13,500₺ e sende al o zaman
Plaka masrafı zaten belli adam üstüne takoz takmış lastik değiştirmiş vs. Masraf yapmış herhalde satıcak 2 gün önce 250 cc motosikletlere ötv zammı geldi haberin varmı yok işkenbeden atıyorsunuz anca bugün girin de motosiklet fiyatlarına bakın bakalım önce her şeyi çok biliyorsun ya git yamaha bayiden 23 bin liraya mt25 al ozaman kardeşim ya da git 18bin liraya cbr125 al ne diyeyim sana başka

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:16 ----------

https://i.hizliresim.com/Rn8ol6.png
Bu camı bilen gören duyan satan birileri var mıdır ?
 
Katılım
10 Mar 2012
Mesajlar
6
Normalde 10 bin bakımında yine yağ-yağ filtresi, hava filtresi(temizlene biliyor), fren balataları kontrolü, soğutma suyu kontrolleri vs yapılıyor. Havalar ısınıyor gaz ve debriyaj tellerini kontrol ettirirsiniz o kadar.

Tahmini 200+/- lira civarı tutar.

vale motor 520,00 TL fiyat verdi. istanbul için tavsiye edeceğiniz, bakırköy civarında servis var mıdır?
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
vale motor 520,00 TL fiyat verdi. istanbul için tavsiye edeceğiniz, bakırköy civarında servis var mıdır?

O zaman balataları, buji, yakıt filtresi, fren hidroliğine kadar değiştiriyorlar. İstanbul konusunda bilgim yok ancak Vale dışında bir yere de yaptırmazdım sanırım. 520 lira fiyatın içinde neler olduğu önemli şimdi. Direk eleştirmek pahalı demek doğru olmaz. Tam net bilgi aldınız mı?
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Vale Motor bence iyi bir servis, Atanur Usta'ya gözün kapalı emanet edebilirsin.
 
Katılım
14 Mar 2004
Mesajlar
194
Arkadaslar merhaba. Sizlere yedek parça konusunda birsey sormak istiyorum. Motorum dün gezinti yaparken gaz yememeye başladı,vites gecişleri normal yapılıyor fakat scooter mantıgında calısmaya basladı ve yokus cıkamıyorum eve zor geldim. Sizce sorun nedir? Ben Debriyaj balatasından süpheleniyorum. Parça fiyatları hakkında bilgisi olan var mı?
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Arkadaslar merhaba. Sizlere yedek parça konusunda birsey sormak istiyorum. Motorum dün gezinti yaparken gaz yememeye başladı,vites gecişleri normal yapılıyor fakat scooter mantıgında calısmaya basladı ve yokus cıkamıyorum eve zor geldim. Sizce sorun nedir? Ben Debriyaj balatasından süpheleniyorum. Parça fiyatları hakkında bilgisi olan var mı?

Benim de aklıma direk balata geldi. Gaz verdiğiniz de devir yükseliyor ama normal zamandaki gibi gitmiyorsa yada dalgalı ise devir baalta hakkı rahmetine kavuşmuş olabilir.
 

QBX

Katılım
30 Mar 2018
Mesajlar
11
Açtığım konularda yaşadığım problemi baz al. Usta bilgili ama dükkanda yer kaplaması diye bana arızalı motora bin gelirsin tekrar bişey olmaz diye gönderdi. Motor krank piston aşağı indi 6500 TL masraf çıktı mağduriyetimi giderecek muhatap yok.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Açtığım konularda yaşadığım problemi baz al. Usta bilgili ama dükkanda yer kaplaması diye bana arızalı motora bin gelirsin tekrar bişey olmaz diye gönderdi. Motor krank piston aşağı indi 6500 TL masraf çıktı mağduriyetimi giderecek muhatap yok.

Çok kötü olmuş benzer durumu yaşayan 3 kişi biliyorum. Gerçi biri uçarken taşa oturttu motoru ama olsun. Diğer ikisi nasıl çözdü hatırlamıyorum. Cana geleceğine mala gelsin daha beteri olabilirdi. Blok patlatıp arka tekeri yağa bulaya bilirdi. Böyle atlattığınız iyi olmuş.

Sizden önceki sahiplerinin de düzgün yaptırmaması bakımlarını davetiye çıkarmış.
 
Katılım
10 Mar 2012
Mesajlar
6
arkadaşlar sol aynam yere düştüü kırıldı. sadece aynayı bulabilme şansım var mıdır? komple set almak istemiyorum sadece çıplak ayna yeterli olacak.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
arkadaşlar sol aynam yere düştüü kırıldı. sadece aynayı bulabilme şansım var mıdır? komple set almak istemiyorum sadece çıplak ayna yeterli olacak.

n11 yada sahibinden de görüyordum. Aliexpress'te kesin bulursun. Olmadı sadece ayna ise camcı bile halleder.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst