Tekel Bayileri 26 Nisan'da Kepenk Kapatıyor..

Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
Zaten içki bütün kötülüklerin anasıdır. Ama iyi cocuk olursaniz öteki dünyada şarap irmaklari sizi bekler. Kabugunda saklı inci gibi gilmanlar size ikram eder. Yaşıt hurilerle içebilirsiniz.

Ama burda yassah hemserim..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İktidara yakın olan Mak araştırmanın son çalışmasına göre deist ve ateist toplamı %15. %3 de gayrimüslüm olsa müslüman %82 civarında. Senin dediğin rakamlar şehir efsanesi

O deist ve ateistlerin %99u ramazanda babasıyla teravih namazına gidecek 😁
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
9. maddeyi anlayamadım.

Ben de ilk başta anlamamıştım, garipsemiştim 9. maddeyi.
Böyle ağır suçların cezası ucuz/yokken, bira satmanın 37 bin TL cezası olmasından dem vurmuşlar.
Adam tonlarca balık avlıyor, ekosistemin içine ediyor. Cezan 3 kuruş kardeş. Hayvan mı öldürdün, sapığın teki misin, bir daha yapma oğlum. Bira mı sattın, ver 37 bin TL.

Not: Cezaların gerçeklik payını araştırmadım, maddeyi açıklıyorum sadece.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Alkol de uyuşturucu maddeler gibi el altından vergisiz satılsın istiyorlar galiba.
 
Katılım
15 Tem 2014
Mesajlar
1,037
Ben de ilk başta anlamamıştım, garipsemiştim 9. maddeyi.
Böyle ağır suçların cezası ucuz/yokken, bira satmanın 37 bin TL cezası olmasından dem vurmuşlar.
Adam tonlarca balık avlıyor, ekosistemin içine ediyor. Cezan 3 kuruş kardeş. Hayvan mı öldürdün, sapığın teki misin, bir daha yapma oğlum. Bira mı sattın, ver 37 bin TL.

Not: Cezaların gerçeklik payını araştırmadım, maddeyi açıklıyorum sadece.

Anladım teşekkürler :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:45 ----------

2017 yılında sigara ve alkolden alınan vergilerin toplam vergiler içindeki payı %10. (Kurumlar vergisinin payı %9)
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
İnanan, inandığına göre yaşayan, çocuğuna inandıran ve inandırdığı gibi yaşaması için uğraşan analar kutsaldır. Sadece çocuk doğurması onu kutsal yapmaz.

Espri TDK

images
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
bu nasıl bakış açısı?

anneleri bile ayrıştırmış.

yazıklar olsun size..

Bazı şeylere bakış açımız farklı olduğundan görüş açımızda farklı olacaktır. Bunu bile idrak edemiyor hesapta hümanist geçinip bana ve benim gibilere yazıklar olsun diyerek hakaret ediyorsunuz.

Farklı düşünenlere saygılı olmayı öğrenin.

Bakınız bir önceki yorumunuz da inanlar ile alay eden onlarla eğlenen yazınız için size hakaret eden var mı?

Saygı mecburi sevgi isteğe bağlıdır.
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
Bazı şeylere bakış açımız farklı olduğundan görüş açımızda farklı olacaktır. Bunu bile idrak edemiyor hesapta hümanist geçinip bana ve benim gibilere yazıklar olsun diyerek hakaret ediyorsunuz.

Farklı düşünenlere saygılı olmayı öğrenin.

Bakınız bir önceki yorumunuz da inanlar ile alay eden onlarla eğlenen yazınız için size hakaret eden var mı?

Saygı mecburi sevgi isteğe bağlıdır.

sizden saygı ya da sevgi konusunda hiçbir şey öğrenebileceğimi sanmıyorum. yaşınızı bilmiyorum fakat saygı ve sevgide acemi olduğunuzu görebiliyorum.

kimseye hakaret filan etmedim. sizin gibi insanların annelerine değer biçmedim.

yani bir insanın annesinin kutsal olması için inanması lazım.
yetmez çocuğuna inandırması lazım, yoksa kutsal değil.
yetmez inandırdığı gibi yaşaması lazım yoksa kutsal değil.

ben de diyorum ki, analık sizin kalıplarına sığmaz acemi bey. önce bunu öğrenin, ondan sonra gelip burada millete saygı öğretin..
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
"yaşlıveacemi" sizi bu söyleminizden dolayı kınıyorum, ne demek sizin gibi olmayanları aşağılamak ? Sizin inançlarınızın doğru olduğuna dair elinizde senet mi var? Bu yetkiyi kim veriyor size ?
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
İnanan, inandığına göre yaşayan, çocuğuna inandıran ve inandırdığı gibi yaşaması için uğraşan analar kutsaldır. Sadece çocuk doğurması onu kutsal yapmaz.

Ben de çocuklarımı bu şekilde yetiştiriyorum baba olarak. İnandığıma göre yaşıyorum, çocuğuma da inandırıyorum ve inandırdığım gibi yaşaması için çalışıyorum. Ateistim bu arada. Çocuklarım da benim gibi ateist olacaklar . İnançsızlık da bir inançtır di mi ?
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
"yaşlıveacemi" sizi bu söyleminizden dolayı kınıyorum, ne demek sizin gibi olmayanları aşağılamak ? Sizin inançlarınızın doğru olduğuna dair elinizde senet mi var? Bu yetkiyi kim veriyor size ?

Diğer görüşler ile alay edene, yazıklar olsun diye farklı görüşe hakaret edene bir söz yok bana kınama öyle olsun benimde payıma bu düştü. Bir de inanç sahiplerine senet mi veriliyormuş bu konuda bilgim yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:01 ----------

Ben de çocuklarımı bu şekilde yetiştiriyorum baba olarak. İnandığıma göre yaşıyorum, çocuğuma da inandırıyorum ve inandırdığım gibi yaşaması için çalışıyorum. Ateistim bu arada. Çocuklarım da benim gibi ateist olacaklar . İnançsızlık da bir inançtır di mi ?

Bu yazının benimle ne alakası var. Beni ne ilgilendirir sizin ateist olmanız. Çocuklarınızı yetiştirme tarzı sizin ailevi durumunuz.
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
Diğer görüşler ile alay edene, yazıklar olsun diye farklı görüşe hakaret edene bir söz yok bana kınama öyle olsun benimde payıma bu düştü. Bir de inanç sahiplerine senet mi veriliyormuş bu konuda bilgim yok.

ne hakaret ne alay var. burada bir hakaret varsa sadece sizin yazdıklarınızda aranır.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Tekbiiiiirr.....

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:18 ----------

https://www.sozcu.com.tr/hayatim/ya...digi-savasi-kazandi-twitter-bile-ozur-diledi/

Ağladım bildiğin..

Tekbir mi ne oluyoruz nereden çıkarıyoruz böyle şeyleri niye böyle fiziki saldırganlaşma emareleri veriyoruz.

Ağladığım ( anladığım demek istediniz her halde ) bildiğin ( bildiğin derken ?) neyse ne yazmak istediğini ben anlamadım.

verdiğin linke gelir isek bazı kendini bilmezler hasta birine sosyal medyada hakaret etmiş. Annesi de haklı olarak tepki göstermiş. Bir annenin hasta kızına hakaret edilmesine tepki göstermesinden daha doğal ne olabilir ki? Bunu da benim yazıma atıfta bulunmanız benim şahsi anlama kapasitemin dışında.
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Diğer görüşler ile alay edene, yazıklar olsun diye farklı görüşe hakaret edene bir söz yok bana kınama öyle olsun benimde payıma bu düştü. Bir de inanç sahiplerine senet mi veriliyormuş bu konuda bilgim yok.

Bize spesifik olarak arkadaşın nerde hakeret ettiğini yada alay ettiğini gösterir misiniz?Orta da hakeret yok alay yok.Ben şahsen görmüyorum.Arkadaş bir espri yaptı bende biraz geyik olsun espri ile karşılık verdim.Siz geldiniz inanç üzerine konuşmaya başladınız.Şu karşılıklı şakalaşmadan bile nasıl mağduriyet çıkardınız kendinize cidden şaşırıyorum.

Bana kalırsa anneleri inançlı ve inançsız olarak ayırmanız biraz ayıp olmuş.Çocuğuna en başta ahlak öğreten,düzgün şekilde eğiten elinden geldiğince hiç bir şeyi eksik etmeyen,çocuğunu dürüst ve kişilikli bir birey olarak yetiştiren,çocuklarını şartsız koşulsuz seven bütün anneler bana göre kutsaldır.Bunlar olmadan sadece beynine inanç sokuşturulmuş bireylerin büyünce neler yaptıklarını görüyoruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst