İktidara yakın olan Mak araştırmanın son çalışmasına göre deist ve ateist toplamı %15. %3 de gayrimüslüm olsa müslüman %82 civarında. Senin dediğin rakamlar şehir efsanesi
9. maddeyi anlayamadım.
Vay anasını, bu devirde bunu söyleyebilecek o kadar babayiğit varsa sen bunu çarp 3 le, 5 le :cyclopsanİktidara yakın olan Mak araştırmanın son çalışmasına göre deist ve ateist toplamı %15.
Ben de ilk başta anlamamıştım, garipsemiştim 9. maddeyi.
Böyle ağır suçların cezası ucuz/yokken, bira satmanın 37 bin TL cezası olmasından dem vurmuşlar.
Adam tonlarca balık avlıyor, ekosistemin içine ediyor. Cezan 3 kuruş kardeş. Hayvan mı öldürdün, sapığın teki misin, bir daha yapma oğlum. Bira mı sattın, ver 37 bin TL.
Not: Cezaların gerçeklik payını araştırmadım, maddeyi açıklıyorum sadece.
Ayrıca bütün analar kutsaldır.:mrgreen:Zaten içki bütün kötülüklerin anasıdır.
Ayrıca bütün analar kutsaldır.:mrgreen:
İnanan, inandığına göre yaşayan, çocuğuna inandıran ve inandırdığı gibi yaşaması için uğraşan analar kutsaldır. Sadece çocuk doğurması onu kutsal yapmaz.
İnanan, inandığına göre yaşayan, çocuğuna inandıran ve inandırdığı gibi yaşaması için uğraşan analar kutsaldır. Sadece çocuk doğurması onu kutsal yapmaz.
bu nasıl bakış açısı?
anneleri bile ayrıştırmış.
yazıklar olsun size..
Bazı şeylere bakış açımız farklı olduğundan görüş açımızda farklı olacaktır. Bunu bile idrak edemiyor hesapta hümanist geçinip bana ve benim gibilere yazıklar olsun diyerek hakaret ediyorsunuz.
Farklı düşünenlere saygılı olmayı öğrenin.
Bakınız bir önceki yorumunuz da inanlar ile alay eden onlarla eğlenen yazınız için size hakaret eden var mı?
Saygı mecburi sevgi isteğe bağlıdır.
İnanan, inandığına göre yaşayan, çocuğuna inandıran ve inandırdığı gibi yaşaması için uğraşan analar kutsaldır. Sadece çocuk doğurması onu kutsal yapmaz.
İnanan, inandığına göre yaşayan, çocuğuna inandıran ve inandırdığı gibi yaşaması için uğraşan analar kutsaldır. Sadece çocuk doğurması onu kutsal yapmaz.
"yaşlıveacemi" sizi bu söyleminizden dolayı kınıyorum, ne demek sizin gibi olmayanları aşağılamak ? Sizin inançlarınızın doğru olduğuna dair elinizde senet mi var? Bu yetkiyi kim veriyor size ?
Ben de çocuklarımı bu şekilde yetiştiriyorum baba olarak. İnandığıma göre yaşıyorum, çocuğuma da inandırıyorum ve inandırdığım gibi yaşaması için çalışıyorum. Ateistim bu arada. Çocuklarım da benim gibi ateist olacaklar . İnançsızlık da bir inançtır di mi ?
Diğer görüşler ile alay edene, yazıklar olsun diye farklı görüşe hakaret edene bir söz yok bana kınama öyle olsun benimde payıma bu düştü. Bir de inanç sahiplerine senet mi veriliyormuş bu konuda bilgim yok.
Tekbiiiiirr.....
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:18 ----------
https://www.sozcu.com.tr/hayatim/ya...digi-savasi-kazandi-twitter-bile-ozur-diledi/
Ağladım bildiğin..
Diğer görüşler ile alay edene, yazıklar olsun diye farklı görüşe hakaret edene bir söz yok bana kınama öyle olsun benimde payıma bu düştü. Bir de inanç sahiplerine senet mi veriliyormuş bu konuda bilgim yok.