çin ile hindistan'ın savaşması

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
bir tarafta 1.5 milyar, öte tarafta 1 milyar nüfus. bunlar bir savaşsa dünyanın neredeyse yarısı yok olur.

iki devin kapışması.
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Aralarında devasa Himalayalar var. Ordu mordu geçemez. Bildiğim kadarıyla tarihte olmamış durum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Mar 2017
Mesajlar
871
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çinliler korkaktır
Bknz: Çin seddi :)
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Çinliler korkaktır
Bknz: Çin seddi :)
5ofT_9bWBFTyO9UmwfL67I7qphfrhogrLgn2OaczXRdhxcNEbBDew8hD-5UuE78ClwvqrWLrg67EeCDC9KxnBDEmAwQZnWhmkkjRLPSk7JkM3v5x=w443-h332-nc
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
İlkokulda bu muhabbeti yapardık. Şu ülke bu ülkeye dalsa kim yener geyiği...
Hatta bu geyiğe doyamayan arkadaşlar "Terminatörle Bruce Lee dövüşse hangisi yener?" geyiğine geçerlerdi.
Hey gidi yıllar...

Bence füzenin önüne taramalı bağlayan taraf kazanır !!!

kOQoqW.png
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
öyle demeyin. yakın zamanda büyük bir dünya savaşı bekliyorum. ben tercihimi "çin vs hindistan"dan yana kullanıyorum. oranı çok tatminkar. çifte şans oynayacağım.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
170
Aga öyle diyonuz ama Çine ABD Hindistana ise Rusya musallat olur boş bırakmazlar,büyük kapışma çıkar
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
170
Elde çekirdek kola,çıkarız bi tepeye patlayan nükleerlerin mantarlarına bakarız.
Havai fişek hesabı,gerçi ilk gördüğümüz mantar aynı zamanda gördüğümüz son görüntü olur :)
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Elde çekirdek kola,çıkarız bi tepeye patlayan nükleerlerin mantarlarına bakarız.
Havai fişek hesabı,gerçi ilk gördüğümüz mantar aynı zamanda gördüğümüz son görüntü olur :)

abi ben bira alıyorum o zaman. tuborg malt. sana kola, çekirdek alıyorum. başka bir şey isteyen var mı arkadaşlar?
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
İlkokulda bu muhabbeti yapardık. Şu ülke bu ülkeye dalsa kim yener geyiği...
Hatta bu geyiğe doyamayan arkadaşlar "Terminatörle Bruce Lee dövüşse hangisi yener?" geyiğine geçerlerdi.
Hey gidi yıllar...

Bence füzenin önüne taramalı bağlayan taraf kazanır !!!

https://i.hizliresim.com/kOQoqW.png

Şu karikatüre bayılıyorum abi.Efsane karikatürler yapıyor adam.

buyuk-resme-bakmak-lazim-karikaturu.jpg
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Bizde yakın zamanda suriye sınırına minik çin seddi çektik, biz de mi korkağız? Mantık yanlış, ülke güvenliği herşeyden önce gelir...

Hey gidi günler hey. İkinci körfez savaşı zamanı askerdeydim. Dönüşte eve geldim bir baktım rahmetli babam ile anam piyasada ne kadar un varsa eve stoklamışlar. Ama hamur işi yedik be.:mrgreen:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Madem savaş çıkacak, silah yapıp satalım.
Topladığımız parayla oralara demokrasi monte ederiz.
Bizim ne eksiğimiz var?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst