Çinliler korkaktır
Bknz: Çin seddi![]()
Çinliler korkaktır
Bknz: Çin seddi![]()
Aga öyle diyonuz ama Çine ABD Hindistana ise Rusya musallat olur boş bırakmazlar,büyük kapışma çıkar
çarşı karışır yani. büyük şenlik olur, nükleer füzeler bir o yana bir bu yana. oğlum çok heyecanlı lan.
Elde çekirdek kola,çıkarız bi tepeye patlayan nükleerlerin mantarlarına bakarız.
Havai fişek hesabı,gerçi ilk gördüğümüz mantar aynı zamanda gördüğümüz son görüntü olur![]()
İlkokulda bu muhabbeti yapardık. Şu ülke bu ülkeye dalsa kim yener geyiği...
Hatta bu geyiğe doyamayan arkadaşlar "Terminatörle Bruce Lee dövüşse hangisi yener?" geyiğine geçerlerdi.
Hey gidi yıllar...
Bence füzenin önüne taramalı bağlayan taraf kazanır !!!
https://i.hizliresim.com/kOQoqW.png
Bizde yakın zamanda suriye sınırına minik çin seddi çektik, biz de mi korkağız? Mantık yanlış, ülke güvenliği herşeyden önce gelir...