- Katılım
- 30 Eki 2016
- Mesajlar
- 3,351
evet; olay patlak verince edindiğim kanaat bu yönde.
internet üzerinde yayınlanan diger şikayetleri de okudum.
parayla adam taşıma işinin uber ya da dostlar taksi çatısı altında yapılmasının pek anlamı yok.
sinirli ve çok konuşan bir hanımefendi duymazdan gelinir, uzaklaşılır, tesbih varsa tesbih çekilir;
ama asla ve kat'a dövülemez.
Ankara'da zaten yok biliyorsunuz o yüzden net bir yorumum yok Uber konusunda ama şikayetlere bakınca çoğu yeni tarihli eski sayfalarda ise özellikle aralık ayında genelde promosyon, hatalı ödeme gibi konulardan açılmış. Her şeyde sorun ve sorun yaratan kişiler olabilir. Ancak insanların genel olarak UBER tercih etmesi taksi yerine taksicilerin de biraz oturup düşünmesi gerekli. Plaka mafyalarından sıkılan taksicilerin bir kısmı UBER'e geçmiş misal. Burada aslında sorun devletin diye düşünüyorum. UBER zaten yasal değil bakıldığında. Pek kendisine sıcak olmasam da Fatih ALTAYLI güzel açıklıyor aslında sorunu.