Çiftlik Bankın Patlaması..

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Ev,araba satıp girenler varmış.

Diyecek birşey yok.

Bunlara içlerinde bulundukları sistemin "ponzi"sistemi olduğunu anlattıklarında hakaretler saçıyorlardı.

Gerçi bu sistemlere girenlerde korkudan kaynaklı savunma içgüdüsü gelişiyor.

Bi de dün akşam videolarda denk geldim,alışveriş yapanlara gelen kolilerde hediye su göndermişler.

Sebebini şimdi anladım :queen:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Tanıdığım 4 kişi bu sisteme para kaptırdı.
Dördüde ev kredisi ödüyor. Daha doğrusu ödemeye çalışıyorlar.
Dördüde gırtlağa kadar borcun içindeyken bu sisteme bir umutla girdiler.
Dördüde ortalama 20-25 binlira kredi çekip girdiler.
Dördüde a.k. partisinin yılmaz savunucularından. (Bu kısım tesadüf olabilir:))
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler;
evvela haysiyetlerini,
sonra hürriyetlerini
ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkûmdurlar"

Çağların ötesinden gelen bilgeliğe kulak verseler, dolandırılmayacaklar. Atatürk'ü gerçekten farklı yapan bu. Herhangi bir asker veya herhangi bir devlet adamı değil.
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,256
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
İnek sağmak da bir çiftlik faaliyetidir.

Aferin Tosuna
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
746
2001 de Sabah Pazarlamanın tahtası kapanmıştı, yanlış hatırlamıyorsam önceki bir hafta yada 10 gün sürekli tavan yapmıştı.
Amatör olarak ilgileniyordum borsayla. Öyle tahlil falan yapmıyordum, uzun süre takip ettiğim kağıtları alırdım. Lalelide çalışıyordum,tiyolar gırla geliyordu , alalım bak süper , manyak para kazanıcaz diye.
Hiç kulak asmadım, benim dükkanın ortağı 10.000 usd yatırdı. Tahta kapandı. Paraları gitti. Asıl ilginç olanı ortağın bir arkadaşı vardı bir milyon usd gömmüştü sabah pazarlamaya. Adamın içtiği sigarayı yakarken titreyen ellerini hala hatırlıyorum. Kolay değil 1 milyonluk tuvalet kağıdı.
Diyeceğim o ki kolay para yok değil var ama bildiğin işte var. Yoksa silkelerler adamı böyle..
 
Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
892
Bitcoinde patlayacak durun hele.
Bu tür sistemlerde hep vurgunu ilk girenler-yada en üst yönetim kadrosu yapar.
Bakalım daha yeni nasıl soygun sistemleri gelecek.
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Neyine güvenipte bir deste parayı buraya yatırıyorlar anlamıyorum. Başta bu kadar bilindik değildi. İlk bilenler kazandı. Tabi kazanma hırsı daha da artınca ev, araba satıp buraya yatırdılar. Şimdi ise sonları kötü oldu. Aynı olay yakında bitcoin içinde patlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Normalde herhangi bir ponzi yahut piramit yapısı içeren yatırım araçları yasaktır. Devletin vatandaşlarını koruması, kapatması lazımdı. Hiç Amerika'da böyle bir şey duydunuz mu? Amerika'da söğüşlenecek aptal hiç mi yok? Ama biri burada Çiftlik Bank kurmaya kalksa üç gün sonra kapısında devlet görevlilerini bulur. Ama bizim bakanımız açıklama yapıyor "paralarını yatıran vatandaşlar cumhuriyet savcılıklarına suç duyurusunda bulunup dava açabilirler" diye. İyi de sizin işiniz ne? Böyle saçmalık olur mu? Neyi denetliyorsunuz siz? Olayın nereye gideceği belli. Tedbir alsanıza. Vatandaş kimin umrunda?
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Normalde herhangi bir ponzi yahut piramit yapısı içeren yatırım araçları yasaktır. Devletin vatandaşlarını koruması, kapatması lazımdı. Hiç Amerika'da böyle bir şey duydunuz mu? Amerika'da söğüşlenecek aptal hiç mi yok? Ama biri burada Çiftlik Bank kurmaya kalksa üç gün sonra kapısında devlet görevlilerini bulur. Ama bizim bakanımız açıklama yapıyor "paralarını yatıran vatandaşlar cumhuriyet savcılıklarına suç duyurusunda bulunup dava açabilirler" diye. İyi de sizin işiniz ne? Böyle saçmalık olur mu? Neyi denetliyorsunuz siz? Olayın nereye gideceği belli. Tedbir alsanıza. Vatandaş kimin umrunda?

Oooo babuş naptın sen.Yarın beni öldürseler kim bilir katilim ne zamana belli olur.Türkiye'de onları denetleyecek adam var mı
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Normalde herhangi bir ponzi yahut piramit yapısı içeren yatırım araçları yasaktır. Devletin vatandaşlarını koruması, kapatması lazımdı. Hiç Amerika'da böyle bir şey duydunuz mu? Amerika'da söğüşlenecek aptal hiç mi yok? Ama biri burada Çiftlik Bank kurmaya kalksa üç gün sonra kapısında devlet görevlilerini bulur. Ama bizim bakanımız açıklama yapıyor "paralarını yatıran vatandaşlar cumhuriyet savcılıklarına suç duyurusunda bulunup dava açabilirler" diye. İyi de sizin işiniz ne? Böyle saçmalık olur mu? Neyi denetliyorsunuz siz? Olayın nereye gideceği belli. Tedbir alsanıza. Vatandaş kimin umrunda?

Sermayenin tabana yayılması açısından bakıyor olabilirler,bilhassa muhafazakar kesimde ciddi birikim var ve yastıkaltında duruyor , iktidar parti de taaa Unakıtan zamanından beri yastıkaltına gözü dikmiş bekler ben Fadıl için derim Yerli Raskolnikov ama vicdanı olmayan türden diye.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
kumarhaneleri kapatınca millet böyle ponzi şemalarına tevessül etmeye başladı.

ekşiden @powerbroker nick'li yazardan alıntı: "a fool and his money are soon parted"
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tanıdığım 4 kişi bu sisteme para kaptırdı.
Dördüde ev kredisi ödüyor. Daha doğrusu ödemeye çalışıyorlar.
Dördüde gırtlağa kadar borcun içindeyken bu sisteme bir umutla girdiler.
Dördüde ortalama 20-25 binlira kredi çekip girdiler.
Dördüde a.k. partisinin yılmaz savunucularından. (Bu kısım tesadüf olabilir:))

Aynı durumda olan 3 adet Canlı Hayvan Pazarından tanıdık var .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Normalde herhangi bir ponzi yahut piramit yapısı içeren yatırım araçları yasaktır. Devletin vatandaşlarını koruması, kapatması lazımdı. Hiç Amerika'da böyle bir şey duydunuz mu? Amerika'da söğüşlenecek aptal hiç mi yok? Ama biri burada Çiftlik Bank kurmaya kalksa üç gün sonra kapısında devlet görevlilerini bulur. Ama bizim bakanımız açıklama yapıyor "paralarını yatıran vatandaşlar cumhuriyet savcılıklarına suç duyurusunda bulunup dava açabilirler" diye. İyi de sizin işiniz ne? Böyle saçmalık olur mu? Neyi denetliyorsunuz siz? Olayın nereye gideceği belli. Tedbir alsanıza. Vatandaş kimin umrunda?

Devlet kaç kez kapılarına dayandı , kaç kezde uyarı yaptı , tehlikeli bi oluşum para yatırmayın diyerek . Ama para yatıranlardan biri o zamanlar "oo baksana devlet denetledi bişey bulamadı kardo , sıkıntı olmaz " diyodu.Demekki adamlar işi kılıfına uydurup cukkaladıkları parayla kaçtı. Devlet her vatandaşının başına 1 polis 1 mali müşavir 1 doktor atayacak değil ya , 150 kere söylendi telefondan kendini polis olarak tanıtanlara itibar etmeyin diye yinede profesörler para kaptırdı .
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
Bir anı paylaşmak istiyorum. 2004 yılıydı sanırım Gazete okurken bir ilana rastladım iş ilanı idi şu şekilde bir ilandı. = Şirketimiz bünyesinde yüksek kazançla çalışacak personel alınacaktır. merak ettim tabi yüksek kazanç dendimi bir an dedim benim alanımdır herhalde.
Adres olayı biraz ilginçti Cevizlibağ tarafında baya lüks bir otelin toplantı salonu ayarlanmış.
Ben tabi her zamanki şık giyimimle (Kot sweatshirt) otele gittim kapıda son derece şık bir karşılamayla içeri girdim.
Etrafıma bakıyorum Şık beyler bayanlar bir çoğu özel şöförü ile gelmiş çizelgeler sunumlar kazancın nasıl olacağı rakamı belirlerken istenilen şartlar falanda filan tek eksik ortada bir iş potansiyeli olmaması. Bir para ortada geziyor ama bu para nereden geliyor nasıl bir hacimde belli değil. sunum başladıktan 25 dakika sonra oradaki tüm kişilerin aslında potansiyel müşteri olduğunu anladım. Hemen çıkışa yöneldim çıkış kapısında ikizleriyle sunum yapan ablamız neden seminer bitmeden ayrıldığımı sordu bende kibarca kendisine içeridekilerle bir farkım olduğunu o yüzden erken çıktığımı söyledim. başka soru sormadı sadece güldü. 5 ay sonra sadet zinciri vakasını tv ve gazetelere konu oldu çarpılanların sayısı beni bile şaşırttı o seminerdeydim ve neredeyse hepsi tokatlanmıştı. sonrasında bu yapı sadece istanbul değil antalya, bursa, ankara, izmir ve genelde büyükşehir olan her ilde toplantı yaparak milleti tokatladığını okumuştum sanırım olayda buydu ben Okumaya devam ediyordum zorunlu olduğum için değil istediğim için.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
yaw bu kaptırılan para ile öküz inek saman vs alınsa zaten yapılırdı bu iş...

sabahın köründe kim kalkıp inek sağacak? kim inek boku temizleyecek? tavuklar yemlenecek, yem verilecek. bunları bizzat yaşayan birisiyim. aşırı emek isteyen bir sektör.

hayır, bu kişiler bilgisayar başında inek besleyerek para kazanma hevesine kapılmış; yahu mouse tıklayarak çiftçilik mi olur be, ne diyeceğimi bilemiyorum.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
sabahın köründe kim kalkıp inek sağacak? kim inek boku temizleyecek? tavuklar yemlenecek, yem verilecek. bunları bizzat yaşayan birisiyim. aşırı emek isteyen bir sektör.

hayır, bu kişiler bilgisayar başında inek besleyerek para kazanma hevesine kapılmış; yahu mouse tıklayarak çiftçilik mi olur be, ne diyeceğimi bilemiyorum.

Abi inek keçi beslemeyi 3 yıl önce bıraktık ailecek...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst