Motosiklet ve Ekipman Önerisi Rica Etsem

Katılım
21 Eyl 2017
Mesajlar
34
A2 ehliyete başvurdum kısa süre içerisinde sınavım var sizlerden başlangıç için m otor önerisi ve ekipman önerisi rica edicem motor sıfır olucak aklımda ktm 250 cb250r(fiyatını bilmiyorum tam olarak) cf250nk fiyat çok yüksek olmasa mt25 de listede olucaktı. nbu motorlardan hangisini önerirsiniz. Birde ekipman önerisi istiyicem orta düzeyde kask mont eldiven pantalon bide bot. Umarım artık konuya cevap verilir saçma saçma konular popüler oluyo bizim açtığımız konular aşşağıda kalıyo mesaj yazan herekese şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
3 Eyl 2016
Mesajlar
1,583
Umarım sınavınız başarılı geçer. keşke hem motosiklet hemde ekıpman ıcın butcenızı yazsaydınız bırde yazlıkmı kışlıkmı ekıpman arıyorsunuz bır motosikletten beklentıniz nedir? Bunları yazın daha iyi yardımcı olalım
 
Katılım
21 Eyl 2017
Mesajlar
34
Ekipman için maksimum 2000tl ayırırım motor için zaten fiyatlar benzer diye yazmadım
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
Motosiklet satışları artmaya devam ediyor şeklinde başlık açanlar olduğu müddetçe vergiler bize girmeye devam eder
 
Katılım
3 Eyl 2016
Mesajlar
1,583
Bu 4 mevsım mont yazın pişiriyor içi sokulsede havalandırmaları açsanızda ön fermuarı açıp gitmek çare kışında kastamonunun -0 li hava koşullarında iç kısma termal malzeme ile sıkıntı olmuyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------

Paranız var ise yaz kış ayrı yok ise benim attığım gayet iyidir

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------

https://www.motosikletaksesuarlari....nvas-Korumali-Motosiklet-Pantolonu_36493.html pantolon olarak bu iyidir

https://www.motosikletaksesuarlari.com/Rockwell-Kisa-Motosiklet-Botu-Cafe-Impactec-Camel_36925.html


Burdaki butun ekıpmanlar benim zevkime gore secıldı benzer ozellıklerde ekıpmanlar işinizi gorur
 
Katılım
21 Eyl 2017
Mesajlar
34
Bu 4 mevsım mont yazın pişiriyor içi sokulsede havalandırmaları açsanızda ön fermuarı açıp gitmek çare kışında kastamonunun -0 li hava koşullarında iç kısma termal malzeme ile sıkıntı olmuyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------

Paranız var ise yaz kış ayrı yok ise benim attığım gayet iyidir

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------

https://www.motosikletaksesuarlari....nvas-Korumali-Motosiklet-Pantolonu_36493.html pantolon olarak bu iyidir

https://www.motosikletaksesuarlari.com/Rockwell-Kisa-Motosiklet-Botu-Cafe-Impactec-Camel_36925.html


Burdaki butun ekıpmanlar benim zevkime gore secıldı benzer ozellıklerde ekıpmanlar işinizi gorur

İlginiz için sağolun bu ekipmanlar yerli üretim galiba dayanıklılıkları nasıl acaba
 
Katılım
21 Eyl 2017
Mesajlar
34
Bilginiz olsun diye şuraya iliştireyim.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/185441-riderdenim-karayel-pantolon-sorunu.html

Ayrıca forumda da pantolon üretimini yapan Green Arrow nikli arkadaşımız var. Ben kendim görmedim ancak İstanbul'da iseniz gidip bakın derim.

Bu tarz kot pantalon mu önermiyorsunuz bide sizin önericeğiniz pantalon var mı

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:20 ----------

Bu arada boyun 183 kilo 80-85 arası
 
Katılım
4 Mar 2018
Mesajlar
27
Kask olarak LS2 FF352 tavsiye ederim https://urun.n11.com/kask/ls2-ff352-x-ray-mat-siyah-kask-yeni-sezon-P178090471?BEDEN=L&cid=604001&gclid=CjwKCAiAz-7UBRBAEiwAVrz-9XaFs8FKHoUWd6WTaldS0l0S0nU03lXFRuS7bE8RjHjQ268eoKJijBoCeSEQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds ürün linki sharp testlerinde 4 yıldız almış bu fiyata en iyi kask bu.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Yazın mı kullanacaksın kışın mı bilemeyeceğim ama ben sana 3-5 yardımcı olmağa çalışayım.

https://www.feyizoglu.com/Protex-2-Kislik-Touring-Motosiklet-Montu_49830.html Bunu yaz kış kullanıyorum lakin

https://www.feyizoglu.com/Texas-Deri-Motosiklet-Montu_49828.html Yazın için para ayırabilirsem şunu almağa karar verdim.

https://www.feyizoglu.com/Forte-GT-10-Yazlik-Korumali-Eldiven-Siyah-_51884.html yazlık eldivenim.

https://www.feyizoglu.com/MC18-Kislik-Motosiklet-Eldiveni_48042.html kışlık eldivenim.

https://www.feyizoglu.com/Pirate-Kevlar-Jean-Pantolon_49805.html pantolon (kara cumadan denk getirmiştim.)

http://www.motoekipman.store/ buradan da kevlar pantolona bakılabilir.

https://www.feyizoglu.com/Kislik-Motosiklet-Pantolonu_45739.html Duruma göre bu pantolonumu da kullanabiliyorum. 4sene oldu içliği zarar gördü ve ilk yağmurda su alıyor alttan istisnasız. Sebebini çözemedim ama ilk aldığımda sorun yoktu. Normal pantolon üstüne giyip yola çıkıyorum vardığımda çıkarıyorum.

http://www.motomax.com.tr/4riders-tour-evo-wp-bot-yeni-seri-pmu3723 botlar bundan ama üstteki kumaşımsı yerden su giriyor kanımca. Yada önden bilemiyorum. Yağmurlukla giydiğim zaman ayaklarım %100 su dolu leğen içinde kalmış gibi oluyor. Ne yazıkki değiştirmek ve bütçe gerekli

Kask konusuna gelince Ben Agv K3-SV kullanıyorum. Intercom bağlamağa olanak sağlayacak bir model almanı ve kesinlikle Pinlcok ready bir kask alman tavsiye ediyorum. Ne yazıkki Pinlock olmadan yağmurlu havada motor kullanmak intiharla eşdeğer.

LS2 FF352 alacağım ben diyorsan alttan çok rüzgar alır. Çene perdesi olmadığı için. Ben LS2 kaskıma sıcak silikon tabancası ve güzel bir kumaşla kendi imkanlarımla çene perdesi yaptım ama kask her yerinden rüzgar alıyor içine. Kaliteli bir kask almanı tavsiye ederim.

Hayırlı olsun motorun ve ekipmanların...
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Prosev in bir montu var bende kışın gayet güzel içindeki astarıda fermuarlı çıkıyor adam yazın giyebiliceğimide söyledi astarı çıkınca o şekilde iş görürse 2 ayrı mont almak zorunda kalmazsın belki bi araştır derim
 
Katılım
21 Eyl 2017
Mesajlar
34
Kask olarak LS2 FF352 tavsiye ederim https://urun.n11.com/kask/ls2-ff352...7bE8RjHjQ268eoKJijBoCeSEQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds ürün linki sharp testlerinde 4 yıldız almış bu fiyata en iyi kask bu.

LS2 nedense beni korkutuyo kask en önemlilerinden biri o yüzden başka markalara bakmayı düşündüm

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------

Yazın mı kullanacaksın kışın mı bilemeyeceğim ama ben sana 3-5 yardımcı olmağa çalışayım.

https://www.feyizoglu.com/Protex-2-Kislik-Touring-Motosiklet-Montu_49830.html Bunu yaz kış kullanıyorum lakin

https://www.feyizoglu.com/Texas-Deri-Motosiklet-Montu_49828.html Yazın için para ayırabilirsem şunu almağa karar verdim.

https://www.feyizoglu.com/Forte-GT-10-Yazlik-Korumali-Eldiven-Siyah-_51884.html yazlık eldivenim.

https://www.feyizoglu.com/MC18-Kislik-Motosiklet-Eldiveni_48042.html kışlık eldivenim.

https://www.feyizoglu.com/Pirate-Kevlar-Jean-Pantolon_49805.html pantolon (kara cumadan denk getirmiştim.)

http://www.motoekipman.store/ buradan da kevlar pantolona bakılabilir.

https://www.feyizoglu.com/Kislik-Motosiklet-Pantolonu_45739.html Duruma göre bu pantolonumu da kullanabiliyorum. 4sene oldu içliği zarar gördü ve ilk yağmurda su alıyor alttan istisnasız. Sebebini çözemedim ama ilk aldığımda sorun yoktu. Normal pantolon üstüne giyip yola çıkıyorum vardığımda çıkarıyorum.

http://www.motomax.com.tr/4riders-tour-evo-wp-bot-yeni-seri-pmu3723 botlar bundan ama üstteki kumaşımsı yerden su giriyor kanımca. Yada önden bilemiyorum. Yağmurlukla giydiğim zaman ayaklarım %100 su dolu leğen içinde kalmış gibi oluyor. Ne yazıkki değiştirmek ve bütçe gerekli

Kask konusuna gelince Ben Agv K3-SV kullanıyorum. Intercom bağlamağa olanak sağlayacak bir model almanı ve kesinlikle Pinlcok ready bir kask alman tavsiye ediyorum. Ne yazıkki Pinlock olmadan yağmurlu havada motor kullanmak intiharla eşdeğer.

LS2 FF352 alacağım ben diyorsan alttan çok rüzgar alır. Çene perdesi olmadığı için. Ben LS2 kaskıma sıcak silikon tabancası ve güzel bir kumaşla kendi imkanlarımla çene perdesi yaptım ama kask her yerinden rüzgar alıyor içine. Kaliteli bir kask almanı tavsiye ederim.

Hayırlı olsun motorun ve ekipmanların...

ilginiz için sağolun detaylı inceliyicem

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------

Bu linkte benim ve birkaç kişinin kış için aldıkları ekipmanları görebilirsin;

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/187593-kisin-motosiklet-surmeye-hazirlanmak.html
inceledim ama herhalde alıresam yazlık ekipman alırım kışlık için seneye alırım gibi kıyafet

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:29 ----------

Prosev in bir montu var bende kışın gayet güzel içindeki astarıda fermuarlı çıkıyor adam yazın giyebiliceğimide söyledi astarı çıkınca o şekilde iş görürse 2 ayrı mont almak zorunda kalmazsın belki bi araştır derim

o montu yukardada biri söyledi ama yazın pişirdiğinden bahsettimotoru almak 1 ayı bulucak o yüzden ekipman yazlık alırım büyük ihtimal kasım gibi kışlık ekipman alırım ama o zamanlarda motordansa arabayı kullanırım gibi soğulta motor kullanmakta zor olur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst