1 Kg Nohutun 14 Tl Olması?

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
içkiye zam: ben içmiyorum gelsin
sigaraya zam: ben içmiyorum gelsin

e sen icmiyon da, içen insan yaptığı işin üzerine ekliyor içki sigara parasını ama? dolaylı yönden yine senin mâbâdını hedef alıyor??!!!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
içkiye zam: ben içmiyorum gelsin
sigaraya zam: ben içmiyorum gelsin

e sen icmiyon da, içen insan yaptığı işin üzerine ekliyor içki sigara parasını ama? dolaylı yönden yine senin mâbâdını hedef alıyor??!!!

Malesef anlamıyoruz indirek etkileri. Kendi kolumuzu koparıyoruz, ama farkında değiliz.

Aynısı haksız yere içeri atılan her insan, sudan sebeplerle kayyum atanan her işyeri için geçerli.

Ekonomiye katkı sunan azalıyor, bi sürü insan, eşler çocuklar, başkasına bağımlı hale geliyor. Sonuç hepimizi etkiliyor. Yüzlerce şirketin kapatılması, yüzlerce okul ve üniversitenin kapanması, onbinlerce insanın hapse atılmasının indirek etkileri hafife alınır değil.

Suçlu olan pahası ne olursa olsun cezalandırılmalı tabii ki, ama negatif etkilerini göz önünde bulundurularak gereksiz abartmamak hepimizin çıkarına.

En önemlisi, ülkeye katma değer sağlayabilecek kalifiye insanlar, hakkettiklerini alamadıkları için (iltimas, artan baskı ve kötü ekonomi nedeniyle) yurt dışına yöneliyorlar. Bunun indirek etkileri uzun süreçte ortaya çıkıyor, ama etkileri çok daha derin oluyor.

İş yapacak, üretecek, değer oluşturacak, orijinal ve açık fikirlere sahip insanlar gidince, geriye iş bilmez, onun bunun atamasıyla pozisyon elde etmiş, bağnaz ve beceriksiz tiplerle ülke olarak ya geriye gideriz, en fazla da durduğumuz yerde sayarız anca... Abuk subuk ülkeler de geçer gider yanımızdan, arkalarından bakakalırız... Bir süredir de öyle oluyor zaten. Uluslararası istatistiklerde sürekli geri gidiyoruz.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2016
Mesajlar
576
Sallayın bakalım Amerika’lardan. Bu ülkenin zerre kadar umrunuzda olduğunu düşünmüyorum. İşiniz gücünüz fitne fücur. Fetöden içeri alınan, fetöye maddi kaynak sağlayan iş yerleri için kardinal hocan gibi salya sümük ağlamaya başladın yine.

Malesef anlamıyoruz indirek etkileri. Kendi kolumuzu koparıyoruz, ama farkında değiliz.

Aynısı haksız yere içeri atılan her insan, sudan sebeplerle kayyum atanan her işyeri için geçerli.

Ekonomiye katkı sunan azalıyor, bi sürü insan, eşler çocuklar, başkasına bağımlı hale geliyor. Sonuç hepimizi etkiliyor. Yüzlerce şirketin kapatılması, yüzlerce okul ve üniversitenin kapanması, onbinlerce insanın hapse atılmasının indirek etkileri hafife alınır değil.

Suçlu olan pahası ne olursa olsun cezalandırılmalı tabii ki, ama negatif etkilerini göz önünde bulundurularak gereksiz abartmamak hepimizin çıkarına.

En önemlisi, ülkeye katma değer sağlayabilecek kalifiye insanlar, hakkettiklerini alamadıkları için (iltimas, artan baskı ve kötü ekonomi nedeniyle) yurt dışına yöneliyorlar. Bunun indirek etkileri uzun süreçte ortaya çıkıyor, ama etkileri çok daha derin oluyor.

İş yapacak, üretecek, değer oluşturacak, orijinal ve açık fikirlere sahip insanlar gidince, geriye iş bilmez, onun bunun atamasıyla pozisyon elde etmiş, bağnaz ve beceriksiz tiplerle ülke olarak ya geriye gideriz, en fazla da durduğumuz yerde sayarız anca... Abuk subuk ülkeler de geçer gider yanımızdan, arkalarından bakakalırız... Bir süredir de öyle oluyor zaten. Uluslararası istatistiklerde sürekli geri gidiyoruz.
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
1,5 kilosu 14 TL olan domatesin kilosu 9,3333333 TL oluyor. Nasıl bir fiyat koymuş adamlar?

Hocam pembe domatesin kilosu 7,5 tl civarında. Daha bugün aldım oradan biliyorum :)

Normal domates ucuzdu, sanırım 3,5 tl gibi bir fiyatı vardı ama normallerin de tadı tuzu kalmadı, mecbur pembesine yöneliyoruz :p
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Sallayın bakalım Amerika’lardan. Bu ülkenin zerre kadar umrunuzda olduğunu düşünmüyorum. İşiniz gücünüz fitne fücur. Fetöden içeri alınan, fetöye maddi kaynak sağlayan iş yerleri için kardinal hocan gibi salya sümük ağlamaya başladın yine.

mezkur grup üyeleri zamanında saadet zinciri gibi çalışıyorlardı. Kendi aralarında alışveriş yapar, himmet, gazete vs. ile birbirlerine destek çıkarlardı.

fakat ne olursa olsun, bir sermayenin üzerine çökmek iyi bir hadise değil. bunu gören diğerleri ya tırsıp kaçıyor, ya da iyice siniyor.

her şey hukuk çerçevesinde cereyan etmeli. kantarın ayarını bozmamalıyız zira gün gelir ayarını bozduğumuz kantar ile tartılmak zorunda kalabiliriz.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sallayın bakalım Amerika’lardan. Bu ülkenin zerre kadar umrunuzda olduğunu düşünmüyorum. İşiniz gücünüz fitne fücur. Fetöden içeri alınan, fetöye maddi kaynak sağlayan iş yerleri için kardinal hocan gibi salya sümük ağlamaya başladın yine.
Bence siz ülkenizi seviyorsunuz. Ama tepkisel ve içeriksiz paylaşımlarınızdan anladığım kadarıyla acaip cahil ve bağnazsınız. Olayları okuma, bağımsız düşünebilme, sorgulama, yorum yapabilme tecrübeniz malesef çok eksik. Zamanla üzerinde çalışırsanız, ya da en kötü ihtimal, desteklediğiniz fikirlerin elim sonuçlarını bizzat yaşadıkça, neyin ne olduğunu öğrenirsiniz.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
hele sen lafı sulandırma da bu bakliyat fiyatlarının hali ne bize bunu bi izah ediver.

ee temsilci olmak zor, izah etmek mecburiyetindesin yiğidim.

yav niye inanmıyonuz arkadaş, bi kilo nofuttan kaç yemeklik çıkar, eskiden kaç paraydı bilmemne, vallaha anladığım konular değil.

ben bildiğimi söylerim.
devlet küçülsün, memuriyet işi bitsin, gaz milliyetçiliğin yerini eli güçlendirecek üretim alsın, nofut 2,5 lira olsun...

https://www.youtube.com/watch?v=0_x_vZsmzMI
 
Katılım
3 May 2016
Mesajlar
576
Bence siz ülkenizi seviyorsunuz. Ama tepkisel ve içeriksiz paylaşımlarınızdan anladığım kadarıyla acaip cahil ve bağnazsınız. Olayları okuma, bağımsız düşünebilme, sorgulama, yorum yapabilme tecrübeniz malesef çok eksik. Zamanla üzerinde çalışırsanız, ya da en kötü ihtimal, desteklediğiniz fikirlerin elim sonuçlarını bizzat yaşadıkça, neyin ne olduğunu öğrenirsiniz.

Sorgulamak gibi bir yeteneğiniz olsaydı kendine hoca diyen bir sapığın ipine tutunmazdınız. İki ağlamayla bütün varını yoğunu himmet olarak feda eden, evleneceği karısını bile katalogdan seçen, kendini 1 dolara satmış p.zevengler! keşke cahil ve bağnazlar kadar bu ülkeyi sevebilseydi.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sorgulamak gibi bir yeteneğiniz olsaydı kendine hoca diyen bir sapığın ipine tutunmazdınız. İki ağlamayla bütün varını yoğunu himmet olarak feda eden, evleneceği karısını bile katalogdan seçen, kendini 1 dolara satmış p.zevengler! keşke cahil ve bağnazlar kadar bu ülkeyi sevebilseydi.
Beni tanıdığınız birileriyle karıştırıyorsunuz galiba.

Bakın size bi hikaye anlatayım. Bazen oğlumla yolda yürüyorken, iki sokak ötedeki evin önünden geçiyorken evin köpeği hallenip havlıyor. Tehdit olarak görüyor muhtemelen. Halbuki yürüyüş yapıyoruz. Nereden bilsin hayvancağız. Sonuçta görevini yapıyor o da. Doğal olarak biz de kalkıp sinirlenip geri havlamıyoruz ona. Öyle işte.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
öf başlık yine kronik solcu dolmuş, gözlerimi kanattı yorumlar. yav adamlar DİYO Kİ, şu günümüz "atatürkçülük" zihniyeti ile paşanın kemiklerini sızlattılar. fakat kronikler yine ne dese beğenirsiniz: "YOV SON POŞOYO NOSOL LOF ODORSON VOTON HOINI"

Soyle bakalim neymiş Atatürkçülük zihniyeti? Neymiş olması gereken? Nohut fiyatı ile Atatürkçülüğe sovmenin ne ilgisi var onu da bir soyle.

Millet neden aç onu da soyle. Bu ülke neden geri kaldı, çocuklarımız neden cahil kaldı, askerimizin kanı neden yerde kaldı onu da soyle. Senin beğenmediğin Atatürkçülükten başka çare var mi onu da soyle.

Eğer yok bugünkü atatürkçüler şöyle aman da yeni dünya düzeni böyle, yok postmodernizm yok liberalizm yok pembe bulutlar diyorsan canım kardeşim, senin agalarin teker teker yurtdışına kaçtı. Bu kol kanat gerdiginiz siyasal ortam önce liboslarin canina ot tıkadı.

Yetmez ama evet dediniz zamanında, şimdi yetti mi?
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
Soyle bakalim neymiş Atatürkçülük zihniyeti? Neymiş olması gereken? Nohut fiyatı ile Atatürkçülüğe sovmenin ne ilgisi var onu da bir soyle.

Millet neden aç onu da soyle. Bu ülke neden geri kaldı, çocuklarımız neden cahil kaldı, askerimizin kanı neden yerde kaldı onu da soyle. Senin beğenmediğin Atatürkçülükten başka çare var mi onu da soyle.

Eğer yok bugünkü atatürkçüler şöyle aman da yeni dünya düzeni böyle, yok postmodernizm yok liberalizm yok pembe bulutlar diyorsan canım kardeşim, senin agalarin teker teker yurtdışına kaçtı. Bu kol kanat gerdiginiz siyasal ortam önce liboslarin canina ot tıkadı.

Yetmez ama evet dediniz zamanında, şimdi yetti mi?

“apolitiğim” diye bir ekleme yapacaktim yazimin sonuna, sonra dedim ki gerek yok ya, şu yorumdan beni hükümet yanlisi sanacak gerizekali çıkmaz herhalde.
fakat yanılmışım :))
tam olarak sikintiniz bu iste sizin. sizle ayni gorusu paylasmayanlari hukumet yanlisi olarak yaftalayip aşagiliyorsunuz.
tam bir kronik solcusun. o aşağiladigin hulooo culardan zerre farkin yok.
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
Beni tanıdığınız birileriyle karıştırıyorsunuz galiba.

Bakın size bi hikaye anlatayım. Bazen oğlumla yolda yürüyorken, iki sokak ötedeki evin önünden geçiyorken evin köpeği hallenip havlıyor. Tehdit olarak görüyor muhtemelen. Halbuki yürüyüş yapıyoruz. Nereden bilsin hayvancağız. Sonuçta görevini yapıyor o da. Doğal olarak biz de kalkıp sinirlenip geri havlamıyoruz ona. Öyle işte.

Eskiden olsa şöyle derlerdi herhalde.
Vay arkadaş adam amerikada ne şans yav haşmet ağabey şu malzeme amerikada varmı nasıl alırız yav haşmet ağabey nasıl amerikaya gidilir falanda filan diyerekten yıkamalar bu söylemleri cahil kesim veya saf kesim için düşünsek kandırılmışlar ne derdi. ?
Hoca efendiyi yakından görüyormusun hiç gördünmü karşılaştınmı hayır duası alabilirmiyiz derlermiydi Cahil ve bağnazların ülke sevdası ne kadar olur yada kaç paralık olur bir meblağ biçerlermi.

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst