Hocam ben sakin kullanıcıyımdır ama elbet ilk başta güçlü hissettirdiğinden dolayı daha temkinliydim. Şu anda 4,2 - 4,4 arasına demir atmış durumdayım. Bassam da basmasam da böyle yakıyor. Bence bu hacim ve ağırlık için oldukça makul değerler bunlar. Bugün X-Max 250'ler rahatlıkla 4 litreye çıkıyor. Önceki motorum Pulsar 200NS 3-3,5 arası yakıyordu. Tamam benzin pahalı ve bazen zorlanıyoruz ama nicelik bakımından bunlar normal değerler. Bu arada facebook grubunda 7 litre yakan vardı. İşin garibi bir çok kişi normaldir rodajdan sonra düzelir vs. diyordu. Gelin görün ki ben 3 küsürlü ortalamayı sadece rodajda yakalayabildim. Bu yakıt düzelir muhabbetlerine de hiç inanmamışımdır.

Teşekkür ederim.
Bu arada AliExpress'deki parça bolluğu giderek artıyor arkadaşlar. Yedek parça riskini de artık atlattık diye düşünüyorum. Gaz kelebeğinden tutun disklere, karenajlara hemen her şey mevcut. Gidon yükseltme ilk hedefim. Parçalara göz atmak isterseniz;
https://tr.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20180214051248&SearchText=trk502