Benelli Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Geçmiş sayfalarda 3.8 4.0 yaktığı söyleniyordu öyle hatırlıyorum ben vaktin olursa geçmiş sayfalara bir göz at istersen. Kullanıcı arkadaşlar ne yaktığını belirtirse tekrardan oda olabilir.

3.8 benim ilk depomun ortalaması. Onu da ben söylemiş olabilirim. :) Forumda okumadığım mesaj yoktur herhalde.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Senin öyle bir mesajın vardı :) Yakıt tüketimini 3.8'den 4.2'ye çıkarttığına göre motosiklete alışıp hız yapamaya başlamışsındır. Tekerin düz bassın.

Hocam ben sakin kullanıcıyımdır ama elbet ilk başta güçlü hissettirdiğinden dolayı daha temkinliydim. Şu anda 4,2 - 4,4 arasına demir atmış durumdayım. Bassam da basmasam da böyle yakıyor. Bence bu hacim ve ağırlık için oldukça makul değerler bunlar. Bugün X-Max 250'ler rahatlıkla 4 litreye çıkıyor. Önceki motorum Pulsar 200NS 3-3,5 arası yakıyordu. Tamam benzin pahalı ve bazen zorlanıyoruz ama nicelik bakımından bunlar normal değerler. Bu arada facebook grubunda 7 litre yakan vardı. İşin garibi bir çok kişi normaldir rodajdan sonra düzelir vs. diyordu. Gelin görün ki ben 3 küsürlü ortalamayı sadece rodajda yakalayabildim. Bu yakıt düzelir muhabbetlerine de hiç inanmamışımdır. :) Teşekkür ederim. :)


Bu arada AliExpress'deki parça bolluğu giderek artıyor arkadaşlar. Yedek parça riskini de artık atlattık diye düşünüyorum. Gaz kelebeğinden tutun disklere, karenajlara hemen her şey mevcut. Gidon yükseltme ilk hedefim. Parçalara göz atmak isterseniz;

https://tr.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20180214051248&SearchText=trk502
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Fuarda bu motoru (trk 502) yakından inceleyip son kararımı vereceğim. Almayı çok istediğim doğru ama çantalarla birlikte bütçeyi aşarmı fiyat konusu ve servis sorunu aklımı kurcalıyor.

yilin ikinci yarisi trk 251 de gelecek ve muhtemelen daha uygun olacak fiyati doviz daha da artmazsa. belki o da bir alternatif olur ekonomik acidan.
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
16
3.8 benim ilk depomun ortalaması. Onu da ben söylemiş olabilirim. :) Forumda okumadığım mesaj yoktur herhalde.

Hocam ben sakin kullanıcıyımdır ama elbet ilk başta güçlü hissettirdiğinden dolayı daha temkinliydim. Şu anda 4,2 - 4,4 arasına demir atmış durumdayım. Bassam da basmasam da böyle yakıyor. Bence bu hacim ve ağırlık için oldukça makul değerler bunlar. Bugün X-Max 250'ler rahatlıkla 4 litreye çıkıyor. Önceki motorum Pulsar 200NS 3-3,5 arası yakıyordu. Tamam benzin pahalı ve bazen zorlanıyoruz ama nicelik bakımından bunlar normal değerler. Bu arada facebook grubunda 7 litre yakan vardı. İşin garibi bir çok kişi normaldir rodajdan sonra düzelir vs. diyordu. Gelin görün ki ben 3 küsürlü ortalamayı sadece rodajda yakalayabildim. Bu yakıt düzelir muhabbetlerine de hiç inanmamışımdır. :) Teşekkür ederim. :)


Bu arada AliExpress'deki parça bolluğu giderek artıyor arkadaşlar. Yedek parça riskini de artık atlattık diye düşünüyorum. Gaz kelebeğinden tutun disklere, karenajlara hemen her şey mevcut. Gidon yükseltme ilk hedefim. Parçalara göz atmak isterseniz;

https://tr.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20180214051248&SearchText=trk502

Benim de ilk depo 3,7 L/100km iken, şu an yaklaşık 3000 kilometredeyim ve ortalamam 4.1 L/100km.::gazla::
 
Katılım
22 Şub 2016
Mesajlar
375
Hocam ben sakin kullanıcıyımdır ama elbet ilk başta güçlü hissettirdiğinden dolayı daha temkinliydim. Şu anda 4,2 - 4,4 arasına demir atmış durumdayım. Bassam da basmasam da böyle yakıyor. Bence bu hacim ve ağırlık için oldukça makul değerler bunlar. Bugün X-Max 250'ler rahatlıkla 4 litreye çıkıyor. Önceki motorum Pulsar 200NS 3-3,5 arası yakıyordu. Tamam benzin pahalı ve bazen zorlanıyoruz ama nicelik bakımından bunlar normal değerler. Bu arada facebook grubunda 7 litre yakan vardı. İşin garibi bir çok kişi normaldir rodajdan sonra düzelir vs. diyordu. Gelin görün ki ben 3 küsürlü ortalamayı sadece rodajda yakalayabildim. Bu yakıt düzelir muhabbetlerine de hiç inanmamışımdır. :) Teşekkür ederim. :)


Bu arada AliExpress'deki parça bolluğu giderek artıyor arkadaşlar. Yedek parça riskini de artık atlattık diye düşünüyorum. Gaz kelebeğinden tutun disklere, karenajlara hemen her şey mevcut. Gidon yükseltme ilk hedefim. Parçalara göz atmak isterseniz;

https://tr.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20180214051248&SearchText=trk502

Biri xmax 250 mı dedi benim 2300 küsür km de 4 litrenin altına düşüremedim şehir içinde de dışında da nalet yakıyor. Kredi borcu bitsin 6 ay sonra belki trk 502 yada 250 lik versiyonu nu alabilirim.
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
12
Trk502 bakarken kendimi bmv rüzgarına kaptırmışım 😊 f650 gs aldım 3 gün önce. Biraz yaşlıca ama bende çok genç sayılmam. Ilk izlenimlerim çok güçlü bir makina ve söylendiği kadar az yakmıyor. 100 km. 'de 5 lt hesapladım söylenen en fazla 4 lt. Idi. 16000 tl ödedim.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
Biri xmax 250 mı dedi benim 2300 küsür km de 4 litrenin altına düşüremedim şehir içinde de dışında da nalet yakıyor. Kredi borcu bitsin 6 ay sonra belki trk 502 yada 250 lik versiyonu nu alabilirim.

250'lik versiyonunun test aşamaları tamamlanmış diye okudum geçen gün 2018'de gelecektir inşallah farklı bir bilgisi olan var mı?
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
250'lik versiyonunun test aşamaları tamamlanmış diye okudum geçen gün 2018'de gelecektir inşallah farklı bir bilgisi olan var mı?

TRK 250 ile ilgili mesaj atmıştım Benelli'ye çalışmalarımız devam ediyor demişlerdi talep olursa daha hızlı getirebilirler.
 
Katılım
23 Ağu 2016
Mesajlar
41
İLABDIR!
Arkadaşlar merhaba. Geçtiğimiz günlerde motosikletimi sattım ve TRK502 almak istiyorum.Ama ne hikmetse sahibinden gibi sitede bile 3 tane satılık ilanı var. Anlamadığım çok kullanıcısı olmaduğı için mi yoksa alanlar çok memnun kimse satmıyor mu? yardımcı olursanız sevinirim.Ayrıca bi arkadaşımız 2017 moodel trk yi 34.500e koymuş arkadaş zaten 27.500 aldın 2018i bile o kadar değil bu nasıl bi mantıkdır.Aldığı fiyat üzerinden mantıklı fiyat/performans ürünlerine talibim. Satmak isteyen var ise burdan iletişime geçebilir.Şehir kısıtlamam yok ama istanbul tercihimdir.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
İLABDIR!
Arkadaşlar merhaba. Geçtiğimiz günlerde motosikletimi sattım ve TRK502 almak istiyorum.Ama ne hikmetse sahibinden gibi sitede bile 3 tane satılık ilanı var. Anlamadığım çok kullanıcısı olmaduğı için mi yoksa alanlar çok memnun kimse satmıyor mu? yardımcı olursanız sevinirim.Ayrıca bi arkadaşımız 2017 moodel trk yi 34.500e koymuş arkadaş zaten 27.500 aldın 2018i bile o kadar değil bu nasıl bi mantıkdır.Aldığı fiyat üzerinden mantıklı fiyat/performans ürünlerine talibim. Satmak isteyen var ise burdan iletişime geçebilir.Şehir kısıtlamam yok ama istanbul tercihimdir.

Şu aralar fiyat konusunda geçiş dönemi olduğundan aradığınızı bulabileceğinizi sanmıyorum. Türkiye'ye gelen tüm motorlar satıldı. Dolayısı ile kullanıcısı var ve memnuniyet oranı da yüksek. Piyasayı aşırı şişirmeyi doğru bulmuyorum. Fakat hemen herkesin motoru çanta vs. turing ekipmanları ile doldurduğunu da düşünürsek kimsenin aldığı fiyattan vereceğini de sanmıyorum.

Akrep slip-on güzel görünüyor 190$ fiyatı var.(Replika tabi)

Kargo ücretleri 250 lira olmasa bir egzoz alacağım ama...
 

sdt

Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
270
Selamün Aleyküm Arkadaşlar.
Hayırlısı ile 2018 model TRK502 siparişi verdim.
Karar vermek biraz zaman aldı açıkçası ama bu klasmanda bu fiyata bana en uygun olan makine olduğunu düşünüyorum.
Allah utandırmaz inşallah.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Selamün Aleyküm Arkadaşlar.
Hayırlısı ile 2018 model TRK502 siparişi verdim.
Karar vermek biraz zaman aldı açıkçası ama bu klasmanda bu fiyata bana en uygun olan makine olduğunu düşünüyorum.
Allah utandırmaz inşallah.

Allah hayırlısıyla kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. Güzel motor içiniz rahat olsun. Fiyatı açısından içiniz rahatsa gerisini düşünmeyin.
 

sdt

Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
270
Allah hayırlısıyla kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. Güzel motor içiniz rahat olsun. Fiyatı açısından içiniz rahatsa gerisini düşünmeyin.

Allah razı olsun.
Çok beğendiğim bir motosiklet açıkçası. Fiyatı konusunda da anlaştık hayırlısıyla.
Şimdi 3'lü çanta seti bakıyorum. Kaliteli ve uygun fiyatlı olması için araştırma yapıyorum.
Ayrıca orta sehpa ve karter koruma için de bakınıyorum açıkçası.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Selamün Aleyküm Arkadaşlar.
Hayırlısı ile 2018 model TRK502 siparişi verdim.
Karar vermek biraz zaman aldı açıkçası ama bu klasmanda bu fiyata bana en uygun olan makine olduğunu düşünüyorum.
Allah utandırmaz inşallah.

Hayırlı olsun kaza bela vermesin Allah :)

Sağda solda marka fetişistlerin yorumlarına bakmayın kalite olarak çok iyi fiyat olarak bu kadarını veren zaten motor yok. Yollarda eskitin :)
 

sdt

Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
270
Hayırlı olsun kaza bela vermesin Allah :)

Sağda solda marka fetişistlerin yorumlarına bakmayın kalite olarak çok iyi fiyat olarak bu kadarını veren zaten motor yok. Yollarda eskitin :)

Teşekkür ederim. Allah razı olsun kardeşim.
Açıkçası marka fanatizmini ben de pek sevmem.
Yakınımda kullanan bir arkadaşın makinesini görerek ve memnuniyetini gördüğüm için ben de karar verdim.
Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah.
Sabırsızlıkla motorun gelmesini bekliyorum. :)
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Arkadaş bu yabancılardaki durumu anlamak çok zor. Adam 3 katı fiyatlı motordan inip buna biniyor sonra şöyle böyle diyor. Arkadaş bu motor boyutu kadar gitmek zorunda mı? Motoru belli, gücü belli değerler ortada. Fiyatı zaten ortada. Rokete binmiyorsun ki. Bu arkadaş en azından sonunda toplamına bakarsak gayet iyi demiş. Ama MCN'nin incelemesini hiç anlamamıştım. Alete ikinci dünya savaşından kalma sepetli Ural muamelesi yapmışlar. Kardeş cebimdeki paranın BMW GS almaya yettiği anda zaten ben de alırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst