tuğra lı doblo hakkında

Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Tuğralı doblalar değilde

Far üstüne siyah örümcek logosu yapan şahin,doğan bilimum kuş cinsi otomobilleri sevmem.
Çünkü otoparkta yanından geçeyim o örümceği görünce kendimi geri atıyorum.

Ne güzel kelebek,şirinler,sevimli hayalet casper modifiyeleri var.Onların çıkartmasını yapın.Ne gerek örümceğe.

Kamyon önündeki michelin adam peluş bebeği, tazbanya canavarı bile daha samimi.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
tuğralı doblodan çok beyaz şahin'lerden korkuyorum yalan yok.
geçen bir tanesi arkama takıldı, kenara çekilip yol verdim mk ne olur ne olmaz.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Şincik arkadaşlar çocukluğumdan beri osmanlı hayranı evinde haritalar çizip kendince savaşlar kurup strateji oyunu oynayan birisi olarak yazıyorum..
Fatih'te benimdir Kanuni'de Mustafa Kemal'de .Ama şu tuğracıların genel karakterini kendimce açıklayarak olur isem..Bunlara göre osmanlı cumhuriyet dönemide dahil her daim mükemmel bir devlet inanılmaz güçlü bir devlet idi..Ne zaman Mustafa Kemal Atatürk geldi halifeliği bitirdi biz cahil kaldık güçsüz kaldık bittik dinden olduk camiler kapatıldı kafasındalar..Ellerinde pas tutmuş bir kılınç sağa sola sarıyorlar..Ve bu karakterler sevri imzalayan bir devletin sanki Mustafa Kemal Atatürk sayesinde yıkıldığı yerine himaye altında yaşayan bir beylik kurulduğu tanımlamasında..

Oysa ki tarih gerçeklerine bakarsan osmanlı 1500lü yıllarda hükmünü yavaşca kaybettiği ve 1790lı yıllarda yavaşça dağılma ve bitme dönemine denk gelmesi .. Geri kalan süreçte ise sadece savunma ve olan düzeni koruma amaçlı politikaları ile ayakta kalan bir imparatorluğu akıllara getirmemeleri..

Elbette osmanlı selçuklu oğuzlar benim atamdır asla geçemem bunlardan..Ama malumatımız bu devletler zamana ayak uyduramamış ve yıkılmışlardır..Zaman değişiyor dünya değişiyor..Geçmişimizi elbette bilelim ama geleceğimizi de bu hatalar üzerine kurmayalım..Son en büyük Türk Devleti Türkiye'dir bu ülkenin kurucusu Mustafa Kemal'dir ve değişmeyecektir..Ve onun önergeleri üzerinde gelişmektir..

Budur... Klavyene sağlık
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
tuğralı doblodan çok beyaz şahin'lerden korkuyorum yalan yok.
geçen bir tanesi arkama takıldı, kenara çekilip yol verdim mk ne olur ne olmaz.

Lütfen tofaşıma laf söyleme.:sunny:
Bak şimdi bu olsa hafta sonu güzel bir iç dış yıkama,pasta cila atıcan ohhh(uslubu ile gircen).:thumleft:
İşin bitince açıcan Cengiz,i semtte dekor. Ofsetli bss rs ,su yeşili camlar,4 85 2 bas ohhh:cherry:
rO8BQN.jpg
[/url][/IMG]

Not: 51 lik düz borun yoksa,gündüz sisler açık değilse bizden değilsin.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Lütfen tofaşıma laf söyleme.:sunny:
Bak şimdi bu olsa hafta sonu güzel bir iç dış yıkama,pasta cila atıcan ohhh(uslubu ile gircen).:thumleft:
İşin bitince açıcan Cengiz,i semtte dekor. Ofsetli bss rs ,su yeşili camlar,4 85 2 bas ohhh:cherry:
[url=https://hizliresim.com/rO8BQN][url]https://i.hizliresim.com/rO8BQN.jpg[/url][/url]

Not: 51 lik düz borun yoksa,gündüz sisler açık değilse bizden değilsin.

Şahinlerde cengiz Kurtoğlu ve mor ışık fabrika çıkışı standart geliyor diye biliyorum.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Sizin aktrol maaşlarına yüzde kaç zam yaptılar. Sizi de kadroya alacaklar mı?
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
o değilde yarış pistinin oraya eğitim almaya gittiydim. Hayatımda bu kadar malı bi arada gördüğüm başka bi yer hatırlamıyorum. O şahinlerle kendi etraflarında 4 dönüp duruyorlar o surat ifadelerini anlatamam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst