Gençler Arasında Yeni Trend..Deterjan Kapsülü Yemek..

Katılım
6 Eyl 2016
Mesajlar
415
::23343:: Bu gençlik yıllarında yaptığım saçmalıklara benzerdir diyecek oluyorum ama sonra yok yahu bu düpedüz .....lık :pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Yapılan araştırmalara göre 1950 li yıllardan beri dünya çapında ortalama zeka seviyesi hızla düşüyor.Bu haber de bu araştırmaları destekler nitelikte.
 
Katılım
10 Mar 2015
Mesajlar
213
Çamaşır neyse de bulaşık deterjanı çok eğlenceli olabilir. Yemek yerken ayni zamanda nefes alabilmek için.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
bırakın yesinler, bırakın içsinler.

bunun zararını anlayamayacak kadar düşük zekalı iseler üremesinler zaten.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
yorumlara katıldığım halde yalnızım napıcam ben
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Nükte yapacaktım fiili bulamadım. Özne tek başına salakça kaldı.

Sıfatsızlar!
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Böyle şeyler nasıl trend olabilir, anlamakta güçlük çekiyorum.
WATER BOTTLE FLIP CHALLENGE diye bir şey vardı onu da anlamadım ama en azından kimseye zararı yoktu.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Etmeyin , yazıktır bu'kadar acımasız eleştiriler olmamış.

Leblebi tozu yimedinizmi siz hiç yahu , bu sebeble hastanelik olan tertiplerimi bilirim , leblebi'yi elvan sade kazoz'a tıka basa atıp içmeye çalışıp , agzından burnundan kazoz şelalesi çıkarmadınızmı ? hele akide güllesi , peki ya horuzlu şeker , topitop çıktı mertlik pozuldu.

Hasılı kelam , o çağlarda yenilen buna benzer şeyler anlaşılır , malum akıl 3 karış havada "deli'kanlı" deyiminide unutmayalım , derhal bilim adamları açıklama yapsınlar.
 
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
282
Geçen 2 kapsül ariel attım, baba dünya dönüyor.

Parlo escabar dediği gibi: Beyazın her türlüsü makbuldür.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------

Domestos ciğerleri temizliyormuş
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Etmeyin , yazıktır bu'kadar acımasız eleştiriler olmamış.

Leblebi tozu yimedinizmi siz hiç yahu , bu sebeble hastanelik olan tertiplerimi bilirim , leblebi'yi elvan sade kazoz'a tıka basa atıp içmeye çalışıp , agzından burnundan kazoz şelalesi çıkarmadınızmı ? hele akide güllesi , peki ya horuzlu şeker , topitop çıktı mertlik pozuldu.

Hasılı kelam , o çağlarda yenilen buna benzer şeyler anlaşılır , malum akıl 3 karış havada "deli'kanlı" deyiminide unutmayalım , derhal bilim adamları açıklama yapsınlar.

leblebi tozu ile deterjanı kıyaslamışsın.

sen de mi attın yoksa deterjan kapsülü panpa, kafan pırıl pırıl olmuş. güle güle kullan.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Adamın biri "Deterjan kapsülü yemeyin" diye video çekince başlamış olay. Doğal seleksiyonu hızlandırmak için kezzap içmeyin diyorum.

Not: Yukarıda yazılan hicivdir, ciddi sanıp ben yaparım diye galeyana gelmeyin. Kezzap falan içmeyin sakın.
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
şişşşşt çaktırmayın. Böyle böyle eksilirler işte. Doğal seçilimin kralı burda. Motor kazalarına yazanları buraya davet ediyorum.
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
1,118
Bu facebook, instagram, youtube yeni yetişen neslin beynini s....
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Lan biz küçükken suluboya yapıp onun suyunu içerdik,
Bu çocuklardaki kafa neyin kafası..
 
Katılım
23 Kas 2017
Mesajlar
205
bende gencim hatta 17 yaşındayım ama nedense bu insanlar bana çok saçma salak geliyor nerden kaynaklaniyor bunlar, 3 4 sene önce böyle seyler yoktu hatta sosyal medya bile kullanmayanlar telefobu olmayanlar vardi simdi hergün bi salak cıkıp bisiy yapiyor arkasindan butun gerizekalilar da yapiyor.. dedigim gibi bu insanlar bana çok saçma ve salakça geliyor
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Adamların içi temiz.
Önemli olan bu!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst