- Katılım
- 14 Haz 2016
- Mesajlar
- 15
- Konu Yazar
- #1
Merhaba, yılbaşında yaralanmalı bir trafik kazası geçirdim. Motosiklet ile seyir halindeyken önümdeki aracın aniden sinyalsiz sağa kırması nedeniyle yan taraftan çarpıp sürüklendim. Olay sırasında çevrede olan polisler gelip durumumu sordular ve ambulans çağırdılar. Ambulans gelince direkt olarak beni ambulansa aldılar ve trafik polisleri kaza tutanağını o arada tutmuşlar. Hastaneye kaldırılıp parmağıma dikiş atıldığı için o sıra orada değildim.
Kaza tutanağını gidip trafik şubeden aldığımda karşı tarafın çok benim az kusurlu olduğum belirtildi. Kaza tutanağı, karşı tarafın sigorta poliçesi, ehliyet, araç tescil belgesi, alkol raporu fotokopilerini ve motosikleti servise verdim.
Olay tam olarak burada başlıyor, sbm den sorguladığımda kaza kaydı v.s çıkmıyor. Nasıl bir yol izlemeliyim?
Kaza tutanağını gidip trafik şubeden aldığımda karşı tarafın çok benim az kusurlu olduğum belirtildi. Kaza tutanağı, karşı tarafın sigorta poliçesi, ehliyet, araç tescil belgesi, alkol raporu fotokopilerini ve motosikleti servise verdim.
Olay tam olarak burada başlıyor, sbm den sorguladığımda kaza kaydı v.s çıkmıyor. Nasıl bir yol izlemeliyim?