- Katılım
- 27 Tem 2006
- Mesajlar
- 6,290
dostum madem paranı hazırladın sen hondadan şaşma derım.
bende kanunıvar racer 200 hayır ben sorun yasamadım tek sorunum on ve arka ayaklar dustu kaynattırdım baskada bısıy yok devır sorununa gelınce ön ve arka dışlılerı degıştırdım şimdilerde 135 km hıza cıkıyor ve cokta rahat bır bıcımde 2 vıtesle 70 yapıyor fazlada zorlamak ıstemıyorum ama zorlamamla 140 bulacagından emınım 8500 km oldu daha 7. ayımdayım yınede sana tavsıyem hondadan şaşma sonucta o kendını belırlemış bır makıne ama kanuni çın malı 135 yapınca dusunuyorum ''YA BIR YERINDEN BIRŞEY FIRLARSA'':silent:
bende kanunıvar racer 200 hayır ben sorun yasamadım tek sorunum on ve arka ayaklar dustu kaynattırdım baskada bısıy yok devır sorununa gelınce ön ve arka dışlılerı degıştırdım şimdilerde 135 km hıza cıkıyor ve cokta rahat bır bıcımde 2 vıtesle 70 yapıyor fazlada zorlamak ıstemıyorum ama zorlamamla 140 bulacagından emınım 8500 km oldu daha 7. ayımdayım yınede sana tavsıyem hondadan şaşma sonucta o kendını belırlemış bır makıne ama kanuni çın malı 135 yapınca dusunuyorum ''YA BIR YERINDEN BIRŞEY FIRLARSA'':silent: