honda cbr 125 r mı yoksa kanuni racer 200 mü?

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
dostum madem paranı hazırladın sen hondadan şaşma derım.
bende kanunıvar racer 200 hayır ben sorun yasamadım tek sorunum on ve arka ayaklar dustu kaynattırdım baskada bısıy yok devır sorununa gelınce ön ve arka dışlılerı degıştırdım şimdilerde 135 km hıza cıkıyor ve cokta rahat bır bıcımde 2 vıtesle 70 yapıyor fazlada zorlamak ıstemıyorum ama zorlamamla 140 bulacagından emınım 8500 km oldu daha 7. ayımdayım yınede sana tavsıyem hondadan şaşma sonucta o kendını belırlemış bır makıne ama kanuni çın malı 135 yapınca dusunuyorum ''YA BIR YERINDEN BIRŞEY FIRLARSA'':silent:
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
4.000 YTL varsa cebinde 3.500 civarina ikinci el bir tertemiz CBR 125 buluyorsun ve kalan 500 e de bi miktar daha ekleyip korumalarini aliyorusun motor hayatina basliyorsun demektir ;)
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
13
3.500 a bulabilirsem çok güsel olur ehliyeti alana kadar motoru iice öğrenmiş olurum...HEPİNİZE ÇOOOOOKK TEŞEKKÜR EDİYORUM DEĞERLİ NASİHATLARINIZLA BNİ AYDINLATTINIZ İÇİN...:rendeer:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu soruya bir milyon defa cevap versem bir milyonununda da CBR125 derim dünya markası!
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
248
Bence Kanuni Racer 200.kendim Sürdüm çok Dehşet Bir Motor.ama Yine De Seçim Senin.
 
Katılım
22 Ağu 2006
Mesajlar
170
sen harbi arızalısın galıba honda varken kanunimi alınır ben hem kanuniyi 3. viteste ekarte ettim birazcık toz yedi arkada bak hem kendin yazmışsın özelliklerini 14.96 beygir kanuni ama 7500d/d ama honda 13.2 beygir olmasına rağmen 10000 d/d güçlü motor ama ucuz olsun dersen bilmem parçaları baya bi ucuz kanuninin illaki başlama motoru olsun dersen daha önce vitesli motor kullandıysan bence honda al ama kullanmadıysan başlangıç motru olarak ben gibi kara javadan başla derim:mrgreen:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
13
Ya benim hondayı seçmemin bi sebebide servisin bizim ewe 300-400 mt uzaklığı olması...daha hayatımda motor kullanmadım ama teknik bilgilerini sorsan adım gibi ezberledim:mrgreen:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
3.500 a bulabilirsem çok güsel olur ehliyeti alana kadar motoru iice öğrenmiş olurum
bak bu iyi fikir.....:farao:
sen motoru ehliyetsiz kullan motor kullanmayı öğren
nasıl olsa ehliyet alırsın acelesi yok...:pr:
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
ehliyet olmadan almayi düşünme bile motoru, ben aldim ucuz buldugum için kaçırmayim diye ama kursa başvurmuş ve yazili sinava girmek üzereydim. şimdi yatıyor alet umarim 10-15 güne kavusacagim ehliyete de rahat binicem. sen bi de bildigim kadariyla daha en az 1 sene var ehliyet almana hiç hiç düşünme.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Kuşkusuz "cbr" dır tercihim. CBR in en yuksek hızı (benım yapabildigim) 140km dahada gitmiyor. racer 200 tahminimce 170 küsür vurur herhalde, sonucta 200cc.

Ama olay parasal duruma donerse kanuni al derim cunku cbr in 2.el piyasası bile kanuninin sıfır piyasasının 1000ytl üstünde.
1-) eğer devamlı kullancam ilk ve son motorum olacak diyorsan cbr al
2-) yok ben sadece başlangıc için istiyorum sora yukseltcem diyorsan racer 200 al çunku fiyat farkı cok, ama şunuda unutma satarken honda kadar geniş 2.el pazarı yok.
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
Kuşkusuz "cbr" dır tercihim. CBR in en yuksek hızı (benım yapabildigim) 140km dahada gitmiyor. racer 200 tahminimce 170 küsür vurur herhalde, sonucta 200cc.

abi silindir hacmine aldanma, forumda kanuni kullanicilari bile(dişli vb modifiye yapilmamis halde) cbr 125 lerin daha seri ve son hizinin daha yüksek olduğunu söylüyor. yani 200 cc var 200 cc var :) honda'nin tasarlayip ürettigi motor var zbangçön amcalarin ürettiği var.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
İşte hiç racer200 kullanmadım ama dışarıdan duyan biri olarak hani bir elde 125cc bir elde 200cc hangisi hızlıdır tabikide 200cc diye geliyor. ama eğer 125cc den daha düşük bir hız yapıyorsa bunun teknik bir eksikligi vardır sanırım sonucta 200cc2 beygirde daha fazla :p

Neyse max. hız zati hiçbir işe yaramıyor alınca anlarsın. Önemli olan ömürdür, yani sorun çıkarmadan onbinlerce km gidebilmeli bunuda honda iyi başarıyor, ama türk malı ne derece başabilir onu bilemem.

Ha ama sen yerli malı, yurdun malı dersen ayrı :queen:
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
276
kanuniyi boşver 200 cc lik kanuni 15 bg mi olur ya 200 cc gilera runner zaten 21 bg iken kanunideki motor çok güçsüz.cbr 125 bile 13.2 bg.sanki 200 cclik motor gösteriş için konmuş oraya.cbr işini görür senin:cat:

İşte hiç racer200 kullanmadım ama dışarıdan duyan biri olarak hani bir elde 125cc bir elde 200cc hangisi hızlıdır tabikide 200cc diye geliyor. ama eğer 125cc den daha düşük bir hız yapıyorsa bunun teknik bir eksikligi vardır sanırım sonucta 200cc2 beygirde daha fazla :p

Neyse max. hız zati hiçbir işe yaramıyor alınca anlarsın. Önemli olan ömürdür, yani sorun çıkarmadan onbinlerce km gidebilmeli bunuda honda iyi başarıyor, ama türk malı ne derece başabilir onu bilemem.

Ha ama sen yerli malı, yurdun malı dersen ayrı :queen:

kanuni yerli mi.güldürmeyin beni lütfen yaw::deliir::
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Kuşkusuz "cbr" dır tercihim. CBR in en yuksek hızı (benım yapabildigim) 140km dahada gitmiyor. racer 200 tahminimce 170 küsür vurur herhalde, sonucta 200cc.

Ama olay parasal duruma donerse kanuni al derim cunku cbr in 2.el piyasası bile kanuninin sıfır piyasasının 1000ytl üstünde.
1-) eğer devamlı kullancam ilk ve son motorum olacak diyorsan cbr al
2-) yok ben sadece başlangıc için istiyorum sora yukseltcem diyorsan racer 200 al çunku fiyat farkı cok, ama şunuda unutma satarken honda kadar geniş 2.el pazarı yok.

250cc 29HP Hyosung GT250R'ın son hızı 165km/saat :wiinkk:
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
abi şu da var ki, kanuni maalesef türk malı değil, çinden getirtip satiyorlar motorlari. :)
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
178
karsılastırılması hata.tabıkı cbr 125.gorunus bakımındanda oburunden cokca guzel.
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
42
abi çin malı mondial 150 hs var bende en yakın zamanda ondan kurtulup cbr alacağım
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
Arkadaşlar bişi sorcam komşum cbr kullanıyo 1 litreyle 30km gidiyor diyo benzini kısarsan daha da azalır diyo ama zararlı olabilirmiş bilgisi olan var mı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst