I phone X 5899 TL :) Teklif var ısrar yok

Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
O da bişey mi, motor alırken iki katını vergi diye veriyorum ben. Zenginiz biz. :)
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
9 gün mü ne kullandım iphone ve zor dayandım diyorum sadece. jailbreak yaptım, ios 6 ya düştüm ve hiç bir uygulama çalışmayınca tekrar ios 9.1 e yükselttim ve güç bela telefona pc den müzik atmayı başardım falan der iken en son telefon beni tek bir "gamecenter" hesabına mahrum bırakınca bende dayanamadım ve "başlarım ulen ayfonuna" dedim ve eski lg telefonumu geri aldım.

ios mu? aman aman benden uzak sevenlerine yakın olsun.

bir telefon kendisi kullanan insanı ancak bu kadar kısıtlayabilir. iphone hitab kitlesi düz şaban insanlar benim gözümde.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
9 gün mü ne kullandım iphone ve zor dayandım diyorum sadece. jailbreak yaptım, ios 6 ya düştüm ve hiç bir uygulama çalışmayınca tekrar ios 9.1 e yükselttim ve güç bela telefona pc den müzik atmayı başardım falan der iken en son telefon beni tek bir "gamecenter" hesabına mahrum bırakınca bende dayanamadım ve "başlarım ulen ayfonuna" dedim ve eski lg telefonumu geri aldım.

ios mu? aman aman benden uzak sevenlerine yakın olsun.

bir telefon kendisi kullanan insanı ancak bu kadar kısıtlayabilir. iphone hitab kitlesi düz şaban insanlar benim gözümde.

şimdi ios'cularin gazabına ugrayacaksin.
 
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
282
Agalar benim iphona sahte şarja taktım bozdum götürdüm yenisni verdiler en iyi tarafı bu bozuldumu hemen yenisini veriyorlar.

Ben yazılımcı değilim foruma girer instada takılır canım sıkılınca oyun oynarım android gibi virüs derdi belli bir zamandan sonra kasma derdi yok gelecek ay garantisi dolcak bozulana kadar kullanırım iphone ilk geçildiğinde zorluyor alışınca bırakamıyorsunuz.
 
Katılım
5 Haz 2007
Mesajlar
404
Cebimden para verecek olsaydım Iphone'nun yüzüne bakmazdım, ama napalım şirket zorluyor :farao:

Android varken Ios çok zavalı kalıyor. Bir de Android'de 5 yıldır olan özellikleri büyük bir yenilikmiş gibi lanse ediyorlar utanmadan.
 
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
64
Benim motosikleti daha ucuza aldım. Kullanımı daha rahat, havası daha çok, daha heybetli ama arama yapamıyor :D
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
Blackberry ziş adamlarını kazıklamak içindi piyasadan silindi gitti
İphone gençleri kazıklamak için
Samsung ideal telefon
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
i phone x dünya çapı usd fiyatları


Country

Local Price

USD Price


Hungary 379,990 Ft 1,455.23
Denmark 8,899 kr. 1,408.27
Sweden 11,495 kr 1,406.37
Italy 1,189 € 1,400.46
Russia 79,990 pyб. 1,390.57
Finland, Ireland, Portugal 1,179 € 1,388.69
Poland 4,979 zł 1,386.81
Czech Republic 29,990 Kč 1,377.02
Norway kr 10,990 1,375.28
India ₹89,000 1,368.21
Belgium, France, Netherlands, Spain 1,159 € 1,365.13
Austria, Germany 1,149 € 1,353.35
Luxembourg 1,120.68 € 1,319.99
UK £999 1,317.83
China RMB 8388 1,266.97
New Zealand NZ$1,799 1,253.36
Mexico Mex$23,499 1,237.06
Australia A$1,579 1,234.49
Switzerland CHF 1,199 1,218.50
Singapore S$1,648 1,210.96
Taiwan NT$35,900 1,187.82
UAE AED 4,099 1,115.98
Hong Kong HK$8,588 1,100.67
Canada CA$1,319 1,045.57
US $999 999
Japan ¥112,800 994.67


TÜRKİYE FİYATINI apple.com.tr de 64 gb için 6099 tl üzerinden alırsak (kur 3,80) 1605 USD

savunma hattı kuramayıp,
kaynak isteyenler için


tekrar yazayım 1605 usd,
amerikada 999 usd ye satılan bir ürün için 1607 usd ödemeniz gerekiyor.
gelirlerinizin Amerika ile alakası olmadığını düşünüyorum,
zira 6,5 milyon kayıtlı çalışan asgari ücret ile çalışıyor ,
o da 400 dolar dahi değil.


şahsen ben bunu tercih ederim.







uzun uzun yazıyoruz ama anlaşıldığını pek düşünmüyorum.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Meseleye bu paraya telefon mu olur kafasıyla yaklaşamayız.
10-15 tane iphone x alınacak paraya satılan telefonlar var.
Parası olan alıyor.
Kullanış açısından da karşılaştırmak hatalı. 1 liraya çakmak var ve hatta kibriti çoğu tekel bayii bedava veriyor ama adam 3-5 bin liralık dupont çakmak taşıyor. Yaptığı iş sigara yakmak.
Pazarda 10 liraya satılan saat ile bir bakanın pecete faturalı bilmem kaç yüzbin dolarlık saatinin fonksiyonu aynı. Aradaki fark, pahalı olanı takınca işporta malı takan kerizler tarafından alkışlanıyorsunuz.

Buralarda durumlar biraz değişik.
Bir çok insan maaşının yarısıyla bu telefonu alabiliyor ama bu çok tercih edilen bir yöntem değil.
Gsm şirketleri müşteri kapabilmek için bu telefonu 1 euro gibi sembolik rakamlarla veriyor.
Eski müşterileri içinde belli dönemlerde 50 ila 150 euro arası bir ücret ödeyerek eski telefonlarını bununla değiştirme imkanı veriliyor.
Bu nedenle kısa süre içerisinde herkesin elinde görmeye başlayacağız bu telefonu.
Eski telefonum iphone idi ve bir daha iphone alacağımı sanmıyorum. Fakat öyle sükseli tanıtım yapıyorlar ki telefonu değiştirirken yine de neymiş bu diye merak edip incelemekten kendimi alamayacağım gibi geliyor bana.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Devletin bizi söğüşlemesi onların sorunumu

Amerikalı alıyor İphone X 250 gbyi 1.150 ye

Biz alıyoruz 6.800 e
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Facebook, instagram vs sosyal medyaya girmenin, cafede veya ortamda masaya koyup hava atmanın bedeli 5899 tl olmamalı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Facebook, instagram vs sosyal medyaya girmenin, cafede veya ortamda masaya koyup hava atmanın bedeli 5899 tl olmamalı.
"Cafe veya ortamda masaya koyup hava atma" ihtiyacı duyacak kadar özgüven eksikliği olmamalı. Telefondan, saatten, arabadan statü kazanma peşinde koşacak kadar kendini değersiz hissetme de başka türlü bir fakirlik.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
"Cafe veya ortamda masaya koyup hava atma" ihtiyacı duyacak kadar özgüven eksikliği olmamalı. Telefondan, saatten, arabadan statü kazanma peşinde koşacak kadar kendini değersiz hissetme de başka türlü bir fakirlik.

Malesef ülkemizde durum böyle.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ios sisteminin savunulacak bir tarafı varsa gelsin söylesinler ben buradayım.
Hiç kullanmadım. Ama kullananlar iyi çalıştığını, kullanımının kolay olduğunu, sorun yaşamadıklarını, ekosistemin zengin olduğunu söylüyorlar, ki mantıklı geliyor bana da. Yoksa bu kadar popüler olması da mümkün olmazdı. İphone sadece Türkiye değil, tüm dünyada popüler. Amerika'da kimse hava atmıyor iphone ile. İsteyen rahatlıkla alıyor zaten.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst